Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Timothy21 wrote:2 van deze:
Image
Welke zijn dit precies, en wat is het verschil met Dn-s ?
Zien er gaaf uit!
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
mijn volgende aankoop wordt denk ik een Virus Snow of een C. moet nog ff kijken :)
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Sunrise8 wrote:mijn volgende aankoop wordt denk ik een Virus Snow of een C. moet nog ff kijken :)
Zou voor de C gaan! Die is véél goedkoper en klinkt (imo) beter ;)

Ik wil trouwens een NI X1 halen! Denk dat ik vandaag ff langs de plaatselijke muziek winkel ga om m te testen :yes:
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
@Piaaa dat zijn geen CD spelers, maar MIDI controllers ;)
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
TakkU wrote:@Piaaa dat zijn geen CD spelers, maar MIDI controllers ;)
Op die fiets, danku!
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Piaaa wrote:
TakkU wrote:@Piaaa dat zijn geen CD spelers, maar MIDI controllers ;)
Op die fiets, danku!
Ja idd, maar lijken wel op cd spelers, ook qua bediening, daarom ga ik voor deze. En heb er zojuist 1 gekocht. Je kan met deze 2 decks bedienen dus heb je er in principe niet 2 nodig, ik ga eerst ff uitzoeken of het zo lekker werkt en misschien komt er dan toch nog een tweede.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Timothy21 wrote: Ja idd, maar lijken wel op cd spelers, ook qua bediening, daarom ga ik voor deze. En heb er zojuist 1 gekocht. Je kan met deze 2 decks bedienen dus heb je er in principe niet 2 nodig, ik ga eerst ff uitzoeken of het zo lekker werkt en misschien komt er dan toch nog een tweede.
Leuke dingetjes! ^^
2 decks bedienen met 1 controler valt, vind ik, best tegen. Faders die niet meer in de goede positie staan (zijn wel oplossingen voor, maar niet ideaal) en natuurlijk jezelf die vergeet welk deck je nou ook alweer zit :P

Met welke software gebruik je deze controllers :) ?
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Mij lijkt het zowiezo gewoon klote. 1 controller per deck lijkt me veel en veel fijner. Je zult continu moeten switchen en wat nou als je de ene track moet stoppen en de andere starten, en dat dan tegelijkertijd?
T
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2025
_dp_ wrote:
Timothy21 wrote: Ja idd, maar lijken wel op cd spelers, ook qua bediening, daarom ga ik voor deze. En heb er zojuist 1 gekocht. Je kan met deze 2 decks bedienen dus heb je er in principe niet 2 nodig, ik ga eerst ff uitzoeken of het zo lekker werkt en misschien komt er dan toch nog een tweede.
Leuke dingetjes! ^^
2 decks bedienen met 1 controler valt, vind ik, best tegen. Faders die niet meer in de goede positie staan (zijn wel oplossingen voor, maar niet ideaal) en natuurlijk jezelf die vergeet welk deck je nou ook alweer zit :P

Met welke software gebruik je deze controllers :) ?
marsiascout wrote:Mij lijkt het zowiezo gewoon klote. 1 controller per deck lijkt me veel en veel fijner. Je zult continu moeten switchen en wat nou als je de ene track moet stoppen en de andere starten, en dat dan tegelijkertijd?
Ik gebruik er Traktor bij. Ik gebruik em ook nog naast 2 draaitafels(de denon staat ook aangesloten op me mixer) dus ik zal niet altijd hoeven switchen, en nogmaals als ik erachter kom dat het niet helemaal ideaal werkt dan koop ik er nog 1tje bij, eerst ff proberen.
T
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2025
Denon DN-SC2000 teruggebracht. Nu wachten op deze:
Image
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
mijn eerste en als het goed is volgende maand
http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/n ... tails.html
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 12 days ago
MDF voor me meubel ^^
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Ga je zelf knutselen maarten? :P. Ik zou ook een mooi meubel moeten maken. Jammer genoeg heb ik daar geen tijd meer voor op school :(. Wou een vol eiken bureau maken met wat special dingetjes :P
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Volgende aankoop wordt een nieuwe headphone.
Maar zit nog steeds te twijfelen :/ .
Iemand ervaring met een Sennheiser HD-25?
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Lowrenz wrote:Ga je zelf knutselen maarten? :P. Ik zou ook een mooi meubel moeten maken. Jammer genoeg heb ik daar geen tijd meer voor op school :(. Wou een vol eiken bureau maken met wat special dingetjes :P
Ja natuurlijk zelf! Lekker klooien. Het moet zoiets worden:

Image

Maar dan zonder wielen en de aansluitingen aan de andere kant. Zal ik er ook één voor jou maken :P
Hardtraxxer
173 posts member since 2010
last seen May 2015
Ik dacht aan http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/n ... tails.html.

Of Reloop RMP1, Hoorde dat daar veel geklooi mee is dus weet ik niet als ik dat wel doe.

(Heeft iemand ook ervaring met Nurmark of met deze set van hierboven? Er is niet veel informatie over te vinden wat mensen hiervan vinden)
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Katja wrote:Ik dacht aan http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/n ... tails.html.

Of Reloop RMP1, Hoorde dat daar veel geklooi mee is dus weet ik niet als ik dat wel doe.

(Heeft iemand ook ervaring met Nurmark of met deze set van hierboven? Er is niet veel informatie over te vinden wat mensen hiervan vinden)
Ik zou nog eerder voor een Reloop gaan dan voor een Numark ;) Of iets langer doorsparen en een setje Pioneer 350's: http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/p ... tails.html
Hardtraxxer
last seen May 2015
maarten1410 wrote:
Katja wrote:Ik dacht aan http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/n ... tails.html.

Ik zou nog eerder voor een Reloop gaan dan voor een Numark ;) Of iets langer doorsparen en een setje Pioneer 350's: http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/p ... tails.html
Als ik examen haal mag ik kado van 1000 uitzoeken.
Dus dan wordt die pioneer het zeker niet al leg ik zelf bij dan heb ik niet genoeg.
Dan leg ik liever bij voor de RMP3 als de knoppen met daar ook niet om de haver klap van kapot zijn?
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Voor zover ik het weet heeft elke RMP daar nog last van... Numark heb nooit echt hele goede verhalen over gehoord maar heb zelf met de dj sets niet zo veel ervaring. Met andere producten van hun wel en die zijn niet altijd even best...

Heb je al naar Denon gekeken dan? Dat zit weer tussen Reloop en Pioneer in en voor 1000 euro heb je echt een hele lekkere set: http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/d ... tails.html

Vergeet trouwens niet dat je nog wel bekabeling moet kopen hè, voor welke set dan ook. En heb je al speakers?
Hardtraxxer
last seen May 2015
maarten1410 wrote:Voor zover ik het weet heeft elke RMP daar nog last van... Numark heb nooit echt hele goede verhalen over gehoord maar heb zelf met de dj sets niet zo veel ervaring. Met andere producten van hun wel en die zijn niet altijd even best...

Heb je al naar Denon gekeken dan? Dat zit weer tussen Reloop en Pioneer in en voor 1000 euro heb je echt een hele lekkere set: http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/d ... tails.html

Vergeet trouwens niet dat je nog wel bekabeling moet kopen hè, voor welke set dan ook. En heb je al speakers?
Speakers is aan gedacht en koptelefoon ook maar bekabeling niet nee :P maar dat loopt niet in de honderde euro's laat ik hopen?
T
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2025
Zitten vaak wel kabeltjes bij hoor. Maar die zijn ook niet heel duur hoor.
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Timothy21 wrote:Zitten vaak wel kabeltjes bij hoor. Maar die zijn ook niet heel duur hoor.
Shit, ja sorry. Zit vaak al tulp bij ja :) En faderstart bij sommige modellen. Kabeltjes naar speakers en pc niet.

Maar dat is maar net hoe gek je het zelf maakt natuurlijk. Maar echt duur, neuh. XLR is wel aan de prijs maar het ligt er ook daar maar net aan welke kwaliteit je wilt.
Hardtraxxer
last seen May 2015
XLR heeft me vader nog genoeg van, vanuit gaant dat deze het nog doen.
En ik heb ook 1x midi en dat is allemaal het probleem niet.

Het probleem is dat ik Reloop RMP 1 neem dat ik bang ben dat ik ze binnen de kortste keren kapot heb.
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Katja wrote:XLR heeft me vader nog genoeg van, vanuit gaant dat deze het nog doen.
En ik heb ook 1x midi en dat is allemaal het probleem niet.

Het probleem is dat ik Reloop RMP 1 neem dat ik bang ben dat ik ze binnen de kortste keren kapot heb.
Hmm ja dat is dus wel iets om over na te denken hè! Nu goedkoper uit zijn maar later weer moeten bijleggen of nu iets langer sparen en het daarbij laten...

Niet elke mixer heeft trouwens XLR uit hè.. daar moet je ook nog op letten haha.

En is dit niks voor je? http://muziek.marktplaats.nl/dj-sets/42 ... ind=3&fs=1
T
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2025
Deze:
Image

En Deze:
Image