Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 16:14 

Hardtraxx Veteran

Timothy21 schreef:
2 van deze:
Afbeelding

Welke zijn dit precies, en wat is het verschil met Dn-s ?
Zien er gaaf uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 16:21 

Donateur

mijn volgende aankoop wordt denk ik een Virus Snow of een C. moet nog ff kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 16:32 

Hardtraxx Elite

Sunrise8 schreef:
mijn volgende aankoop wordt denk ik een Virus Snow of een C. moet nog ff kijken :)

Zou voor de C gaan! Die is véél goedkoper en klinkt (imo) beter ;)

Ik wil trouwens een NI X1 halen! Denk dat ik vandaag ff langs de plaatselijke muziek winkel ga om m te testen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:01 

Hardtraxx Elite

@Piaaa dat zijn geen CD spelers, maar MIDI controllers ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 17:07 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:

Op die fiets, danku!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 18:31 

Hardtraxx Addict

Piaaa schreef:
TakkU schreef:

Op die fiets, danku!

Ja idd, maar lijken wel op cd spelers, ook qua bediening, daarom ga ik voor deze. En heb er zojuist 1 gekocht. Je kan met deze 2 decks bedienen dus heb je er in principe niet 2 nodig, ik ga eerst ff uitzoeken of het zo lekker werkt en misschien komt er dan toch nog een tweede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 18:36 

Hardtraxx Veteran

Timothy21 schreef:
Ja idd, maar lijken wel op cd spelers, ook qua bediening, daarom ga ik voor deze. En heb er zojuist 1 gekocht. Je kan met deze 2 decks bedienen dus heb je er in principe niet 2 nodig, ik ga eerst ff uitzoeken of het zo lekker werkt en misschien komt er dan toch nog een tweede.

Leuke dingetjes! ^^
2 decks bedienen met 1 controler valt, vind ik, best tegen. Faders die niet meer in de goede positie staan (zijn wel oplossingen voor, maar niet ideaal) en natuurlijk jezelf die vergeet welk deck je nou ook alweer zit :P

Met welke software gebruik je deze controllers :) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 18:42 

Hardtraxx Addict

Mij lijkt het zowiezo gewoon klote. 1 controller per deck lijkt me veel en veel fijner. Je zult continu moeten switchen en wat nou als je de ene track moet stoppen en de andere starten, en dat dan tegelijkertijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 19:46 

Hardtraxx Addict

_dp_ schreef:
Timothy21 schreef:

Leuke dingetjes! ^^
2 decks bedienen met 1 controler valt, vind ik, best tegen. Faders die niet meer in de goede positie staan (zijn wel oplossingen voor, maar niet ideaal) en natuurlijk jezelf die vergeet welk deck je nou ook alweer zit :P

Met welke software gebruik je deze controllers :) ?

marsiascout schreef:
Mij lijkt het zowiezo gewoon klote. 1 controller per deck lijkt me veel en veel fijner. Je zult continu moeten switchen en wat nou als je de ene track moet stoppen en de andere starten, en dat dan tegelijkertijd?

Ik gebruik er Traktor bij. Ik gebruik em ook nog naast 2 draaitafels(de denon staat ook aangesloten op me mixer) dus ik zal niet altijd hoeven switchen, en nogmaals als ik erachter kom dat het niet helemaal ideaal werkt dan koop ik er nog 1tje bij, eerst ff proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 22:09 

Hardtraxx Addict

Denon DN-SC2000 teruggebracht. Nu wachten op deze:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 00:24 

Hardtraxx Addict

mijn eerste en als het goed is volgende maand
http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/n ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 00:38 

Hardtraxx Veteran

MDF voor me meubel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 18:52 

Donateur

Ga je zelf knutselen maarten? :P. Ik zou ook een mooi meubel moeten maken. Jammer genoeg heb ik daar geen tijd meer voor op school :(. Wou een vol eiken bureau maken met wat special dingetjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:01 

Hardtraxx Addict

Volgende aankoop wordt een nieuwe headphone.
Maar zit nog steeds te twijfelen :/ .
Iemand ervaring met een Sennheiser HD-25?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:37 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
Ga je zelf knutselen maarten? :P. Ik zou ook een mooi meubel moeten maken. Jammer genoeg heb ik daar geen tijd meer voor op school :(. Wou een vol eiken bureau maken met wat special dingetjes :P

Ja natuurlijk zelf! Lekker klooien. Het moet zoiets worden:

Afbeelding

Maar dan zonder wielen en de aansluitingen aan de andere kant. Zal ik er ook één voor jou maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 21:23 

Hardtraxxer

Ik dacht aan http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/numark-ndx800-+-numark-x9-complete-dj-set/product-details.html.

Of Reloop RMP1, Hoorde dat daar veel geklooi mee is dus weet ik niet als ik dat wel doe.

(Heeft iemand ook ervaring met Nurmark of met deze set van hierboven? Er is niet veel informatie over te vinden wat mensen hiervan vinden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 21:30 

Hardtraxx Veteran

Katja schreef:
Ik dacht aan http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/numark-ndx800-+-numark-x9-complete-dj-set/product-details.html.

Of Reloop RMP1, Hoorde dat daar veel geklooi mee is dus weet ik niet als ik dat wel doe.

(Heeft iemand ook ervaring met Nurmark of met deze set van hierboven? Er is niet veel informatie over te vinden wat mensen hiervan vinden)

Ik zou nog eerder voor een Reloop gaan dan voor een Numark ;) Of iets langer doorsparen en een setje Pioneer 350's: http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/p ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 22:22 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
Katja schreef:

Ik zou nog eerder voor een Reloop gaan dan voor een Numark ;) Of iets langer doorsparen en een setje Pioneer 350's: http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/p ... tails.html

Als ik examen haal mag ik kado van 1000 uitzoeken.
Dus dan wordt die pioneer het zeker niet al leg ik zelf bij dan heb ik niet genoeg.
Dan leg ik liever bij voor de RMP3 als de knoppen met daar ook niet om de haver klap van kapot zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 22:52 

Hardtraxx Veteran

Voor zover ik het weet heeft elke RMP daar nog last van... Numark heb nooit echt hele goede verhalen over gehoord maar heb zelf met de dj sets niet zo veel ervaring. Met andere producten van hun wel en die zijn niet altijd even best...

Heb je al naar Denon gekeken dan? Dat zit weer tussen Reloop en Pioneer in en voor 1000 euro heb je echt een hele lekkere set: http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/d ... tails.html

Vergeet trouwens niet dat je nog wel bekabeling moet kopen hè, voor welke set dan ook. En heb je al speakers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 09:10 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
Voor zover ik het weet heeft elke RMP daar nog last van... Numark heb nooit echt hele goede verhalen over gehoord maar heb zelf met de dj sets niet zo veel ervaring. Met andere producten van hun wel en die zijn niet altijd even best...

Heb je al naar Denon gekeken dan? Dat zit weer tussen Reloop en Pioneer in en voor 1000 euro heb je echt een hele lekkere set: http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/d ... tails.html

Vergeet trouwens niet dat je nog wel bekabeling moet kopen hè, voor welke set dan ook. En heb je al speakers?

Speakers is aan gedacht en koptelefoon ook maar bekabeling niet nee :P maar dat loopt niet in de honderde euro's laat ik hopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 16:49 

Hardtraxx Addict

Zitten vaak wel kabeltjes bij hoor. Maar die zijn ook niet heel duur hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 17:57 

Hardtraxx Veteran

Timothy21 schreef:
Zitten vaak wel kabeltjes bij hoor. Maar die zijn ook niet heel duur hoor.

Shit, ja sorry. Zit vaak al tulp bij ja :) En faderstart bij sommige modellen. Kabeltjes naar speakers en pc niet.

Maar dat is maar net hoe gek je het zelf maakt natuurlijk. Maar echt duur, neuh. XLR is wel aan de prijs maar het ligt er ook daar maar net aan welke kwaliteit je wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 18:55 

Hardtraxxer

XLR heeft me vader nog genoeg van, vanuit gaant dat deze het nog doen.
En ik heb ook 1x midi en dat is allemaal het probleem niet.

Het probleem is dat ik Reloop RMP 1 neem dat ik bang ben dat ik ze binnen de kortste keren kapot heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 19:24 

Hardtraxx Veteran

Katja schreef:
XLR heeft me vader nog genoeg van, vanuit gaant dat deze het nog doen.
En ik heb ook 1x midi en dat is allemaal het probleem niet.

Het probleem is dat ik Reloop RMP 1 neem dat ik bang ben dat ik ze binnen de kortste keren kapot heb.

Hmm ja dat is dus wel iets om over na te denken hè! Nu goedkoper uit zijn maar later weer moeten bijleggen of nu iets langer sparen en het daarbij laten...

Niet elke mixer heeft trouwens XLR uit hè.. daar moet je ook nog op letten haha.

En is dit niks voor je? http://muziek.marktplaats.nl/dj-sets/42 ... ind=3&fs=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 20:35 

Hardtraxx Addict

Deze:
Afbeelding

En Deze:
Afbeelding
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner