dat is ook weer zo.
wat zouden jullie aanraden dan? ik heb niet zo heel hoog budget,
wachten tot een redelijk hoog budget en dan investerenjeone wrote:dat is ook weer zo.
Atraxisz wrote:monitoren voor mun dj setje
zo jij heb er zin inSkedoedelefloeps wrote:- KRK VXT6 (2 keer)
- Glorious workbench black (1 keer)
- Lexicon ONIX U22 (1 keer)
- M-Audio Keystation 61 (1 keer)
altijdthe sidespinnars wrote:zo jij heb er zin inSkedoedelefloeps wrote:- KRK VXT6 (2 keer)
ben benieuwdSkedoedelefloeps wrote:altijdthe sidespinnars wrote:zo jij heb er zin inSkedoedelefloeps wrote:- KRK VXT6 (2 keer)
als het er staat zal ik wel wat foto's ervan uploaden
Volgende week dinsdag maar naar Radio Piet gaan in de pauze?Piaaa wrote:Nog steeds gebalanceerde speakerkabels, maar dat duurt niet lang meer
Kunnen we best wel even doen, langste waren 3 meter toch ?Tel wrote:Volgende week dinsdag maar naar Radio Piet gaan in de pauze?Piaaa wrote:Nog steeds gebalanceerde speakerkabels, maar dat duurt niet lang meer
doe het niet.. genoeg andere koptelefoons die goedkoper zijn en beterOverload wrote:hdj-1000 denk ik
ik denk HDJ2000Overload wrote:hdj-1000 denk ik
daarom ook denk ik... maar ik wil iig naar een wat duurdere headphone die beter afsluit dan ik nu heb... maar ik wacht tot ik eerst weer een booking heb en dan koop ik wel nieuweThe Axe wrote:doe het niet.. genoeg andere koptelefoons die goedkoper zijn en beterOverload wrote:hdj-1000 denk ik
Skedoedelefloeps wrote:- Glorious workbench black (1 keer)