2x CDJ 400 
Die dollartekens in zijn ogen ziet.MRTN wrote:Pietpietpiet!
Die dollartekens in zijn ogen ziet.MRTN wrote:Pietpietpiet!
Trainfreak wrote:Die dollartekens in zijn ogen ziet.MRTN wrote:Pietpietpiet!
Zat ik ook aan te denken (Dit wordt dan me eerste DJ-set).Hardstyle_Ambassador wrote:2x CDJ 400
Deze heb ik momenteel ook thuis staan!Hardstyle_Ambassador wrote:2x CDJ 400
+1!! ik heb ook 2x pioneer 400's staan, ik vind het zeer leuke dingen!! Alleen ik heb nog geen mixer, zit nog te denken aan een rmx-40 dsp blackfiretjerodger88 wrote:Deze heb ik momenteel ook thuis staan!Hardstyle_Ambassador wrote:2x CDJ 400
Ik werk voor een verhuur bedrijf dus kan elke keer weer wat anders mee pakken.
Ik was nooit zo weg van zo'n klein jogwheel, maar ik moet zeggen dat het gevoel van dit jogwheel wel heel goed is.
Dus ik vind het zeker een aanrader!
Ik ga zelf de Reloop rmx-30 blackfire halen, echt een top ding! dus de rmx-40 zal ook een hele goede keus zijn!DJ ShaG wrote:+1!! ik heb ook 2x pioneer 400's staan, ik vind het zeer leuke dingen!! Alleen ik heb nog geen mixer, zit nog te denken aan een rmx-40 dsp blackfiretjerodger88 wrote:Deze heb ik momenteel ook thuis staan!Hardstyle_Ambassador wrote:2x CDJ 400
Ik werk voor een verhuur bedrijf dus kan elke keer weer wat anders mee pakken.
Ik was nooit zo weg van zo'n klein jogwheel, maar ik moet zeggen dat het gevoel van dit jogwheel wel heel goed is.
Dus ik vind het zeker een aanrader!
Ik zou dan gaan voor mk3, altijd beter.. Hij is volgens mij sneller en zo en hij geeft ook mooi de wave- form weer, die is bij de mk2 niet zo duidelijkDemian wrote:ben opzoek naar 2x CDJ1000's ben dr alleen nog nie over uit of het voor mij verschil maakt om mk2's of mk3 te kopen
spaar door tot CDJ850F-alko92 wrote:2x CDJ800
goeie keus?
Zeker. Maar ik vind 850 echt vetterF-alko92 wrote:2x CDJ800
goeie keus?

Voor dj niets meer nodig voor thuis. Qua producen:
- Eigen PC
- Samsung 27" Scherm
- Monitors (Twijfel nog tussen KRK RP6, RP8 en Mackie MR8) Ik zou geen RP kopen haal dan vtx dan heb je een virus,wil je toch ook zuiver geluid:P
Je geluidkaart van je virus gebruiken kan alleen werkt niet lekker,goede geluidkaart is dus ook zeker nodig!
- Bureau op aparte kamer
M'n Yamaha PSR3000 kan dienen als MIDI-keyboad.
In de verdere toekomst misschien nog JP-8000, zou mooi staan naast mn Virus TI.

Ik heb em thuisHARDSTYLE_XD_tbse wrote:
http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-gear ... rce=criteo
dit lijkt mij wel een leuk mixertje![]()
heeft iemand ervaring met deze?
zo jah goede of slechte?
hier kan je toch ook gewoon cd spelers op aansluiten?