Hardtraxxer
306 posts member since 2009
last seen Oct 2011
heb eindelijk mn midi keyboard

m-audio oxygen 49, werkt vet lekker, en tis leuk om er op te spelen :P

nu nog de geluidskaart en monitoren ;)
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
SoundHound wrote:heb eindelijk mn midi keyboard

Dit zal vast een hele domme vraag zijn, maar ik stel em toch.
Heb je persee een nieuwe geluidskaart nodig voor het producen? Ik ben namelijk ook vanplan een MIDI keyboard te halen.
Hardtraxxer
306 posts member since 2009
last seen Oct 2011
Refuze wrote:
SoundHound wrote:heb eindelijk mn midi keyboard

Dit zal vast een hele domme vraag zijn, maar ik stel em toch.
Heb je persee een nieuwe geluidskaart nodig voor het producen? Ik ben namelijk ook vanplan een MIDI keyboard te halen.
nou, voor een midi keyboard alleen hangt het af van of het USB MIDI is, of enkel MIDI, dan heb je een geluidskaart met MIDI nodig, anders kan die gewoon in een usb ingang, zoals de oxygen 49

maar voor het produceren uiteindelijk wel,
als je zeker weet dat je er mee door wilt gaan zowieso
want bij on board geluidskaart, haal je niet het maximum kwaliteit uit je monitoren, wat je wel hebt bij een andere geluidskaart
;)
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Eerst nieuwe boksen voor of bij mn DJ Gear, of voor bij mn pc: http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monito ... tails.html
Daarna de Oxygen 49: http://www.bax-shop.nl/midi-keyboards/m ... tails.html
Hardtraxxer
581 posts member since 2009
last seen Aug 2012
Robster wrote:In december ga ik echt dieper in op muziek. Verhuizen naar de zolderkamer.
Daar wordt plaats gemaakt voor:
2x Reloop RMP 2
1x Reloop RMX 40
juist! ik ben nu ook aan het snuffelen op marktplaats voor dat spul..
Hardtraxxer
323 posts member since 2010
last seen Aug 2015
SoundHound wrote:
Nitroxx wrote:
SoundHound wrote:Hou er wel rekening mee dat ie geen gebalanceerde uitgangen heeft ;) Dus Jack/XLR monitors aansluiten zit er niet in

och, dom van me om dat niet te zien :x

dat word dus verder zoeken xd ;)
Is deze niets? http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart ... tails.html
beetje duur, maar het heeft wel alles ;)

met usb geluidskaarten, zit er dan een grote latency tussen de apparaten, en de pc?

ligt aan de kwaliteit van je geluidskaart toch... ik heb zelf geen last van latency maar ik heb dan ook een mbox 2 koste me €550, wel gratis pro-tools erbij

Image

Morgen CDDJ900 halen
:clap:
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Protools is vet :thumbsup:
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
pioneer HDJ2000 maar dat kan ik nu niet betalen :/
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
zit eraan te denken een KRK sub te kopen...
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Skedoedelefloeps wrote:zit eraan te denken een KRK sub te kopen...
Die dingen klinken heel erg lekker maar de prijs... vind ik het niet waard. Wel eens van ESI gehoord? :) Klein bedrijf uit Engeland, maken een hele mooie kleine stevige sub (KLIK) maat van me heeft em ook en dat klinkt erg goed! Misschien een leuk alternatief als je dat zocht :P
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
maarten1410 wrote:
Skedoedelefloeps wrote:zit eraan te denken een KRK sub te kopen...
Die dingen klinken heel erg lekker maar de prijs... vind ik het niet waard. Wel eens van ESI gehoord? :) Klein bedrijf uit Engeland, maken een hele mooie kleine stevige sub (KLIK) maat van me heeft em ook en dat klinkt erg goed! Misschien een leuk alternatief als je dat zocht :P
ik heb zelf al 2 KRK monitoren en het geluid van KRK is gewoon geweldig en een subwoofer met tezelfde leuke geel erin staat gewoon mooi :P Wat lagere frequenties kan het ook bereiken dus eerlijk gezegd ga ik dan toch liever voor de KRK :P
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Deze:

http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/d ... tails.html

iemand die er wat ervaring mee heeft? Het word m'n eerste setje en dit is een goede prijs voor goede cd-spelers heb ik me laten vertellen. Volgens mij kon je deze cd-spelers wel aardig vergelijking met de CDJ-400.
Hardtraxxer
327 posts member since 2010
last seen Jan 2017
G1LL wrote:Deze:

iemand die er wat ervaring mee heeft? Het word m'n eerste setje en dit is een goede prijs voor goede cd-spelers heb ik me laten vertellen. Volgens mij kon je deze cd-spelers wel aardig vergelijking met de CDJ-400.
heb zelf een Denon DN-S700 en die is al goed dus dn-s1200 ook wel denk;)
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Ik ga langzaamaan overstappen naar Pioneers, dus aankomende maand maar de 1e speler aanschaffen.. Heb op dit moment nog een Reloop Digital Jockey 2, dus kan hier wel gewoon een CD speler op aansluiten, en die gebruiken als 1 van de decks. Als ik een goeie CDJ1000MK3 2e hands kan krijgen voor een leuke prijs, ga ik daarvoor, en anders ga ik denk ik voor de CDJ850. Dan vervolgens een mixer kopen, denk dat ik dan ga voor de DJM700, en daarna de 2e speler.. Heb gewoon t geld niet om 1 in 1 keer te kopen, en door het op deze manier te doen kan ik er toch mee uit de voeten.
Hoop die CDJ eind oktober te kunnen kopen :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
TakkU wrote:Ik ga langzaamaan overstappen naar Pioneers, dus aankomende maand maar de 1e speler aanschaffen.. Heb op dit moment nog een Reloop Digital Jockey 2, dus kan hier wel gewoon een CD speler op aansluiten, en die gebruiken als 1 van de decks. Als ik een goeie CDJ1000MK3 2e hands kan krijgen voor een leuke prijs, ga ik daarvoor, en anders ga ik denk ik voor de CDJ850. Dan vervolgens een mixer kopen, denk dat ik dan ga voor de DJM700, en daarna de 2e speler.. Heb gewoon t geld niet om 1 in 1 keer te kopen, en door het op deze manier te doen kan ik er toch mee uit de voeten.
Heb ik ook niet, maar wat is nou het verschil tussen de DJM-350, DJM-700 en DJM-800 behalve de prijs en het aantal kanalen. Want ik heb zo'n idee dat ik als beginner met zo'n DJM-350 net zo goed uit de voeten kan dan met zo'n DJM-700 bijvoorbeeld.

Dus ik zit een beetje te twijfelen tussen deze:

of deze:

http://www.bax-shop.nl/hd-media-spelers ... tails.html

+

http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/pioneer ... tails.html

Dus wat is nou het verschil tussen de Denon DN-X120 en de Pioneer DJM-350 :P
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
TakkU wrote:Ik ga langzaamaan overstappen naar Pioneers, dus aankomende maand maar de 1e speler aanschaffen.. Heb op dit moment nog een Reloop Digital Jockey 2, dus kan hier wel gewoon een CD speler op aansluiten, en die gebruiken als 1 van de decks. Als ik een goeie CDJ1000MK3 2e hands kan krijgen voor een leuke prijs, ga ik daarvoor, en anders ga ik denk ik voor de CDJ850. Dan vervolgens een mixer kopen, denk dat ik dan ga voor de DJM700, en daarna de 2e speler.. Heb gewoon t geld niet om 1 in 1 keer te kopen, en door het op deze manier te doen kan ik er toch mee uit de voeten.
als je dat doet meen dan de cdj900 de 850 is best een tegenvaller dat hoor ik zo vaak!
Hardtraxxer
731 posts member since 2009
last seen Mar 2017
heb vandaag een jb systems mcd 200 gekocht :P
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
ik ga deze kopen denk ik.

2x http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=303912

of moet ik dat absoluut niet doen?
Hardtraxxer
last seen Jan 2017
zou ik dus echt niet doen lees onderin nadelen: alles :lol:
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2013
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Mccrypt is troep. Niet doen.
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2013
tomb wrote:Mccrypt is troep. Niet doen.
oke dan weet ik genoeg :)
Hardtraxxer
last seen Jan 2017
zou als k jou was tog maar ff naar een bekend merk zoeken dus bij winkels als bax-shop;)
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2013
the_sequence wrote:zou als k jou was tog maar ff naar een bekend merk zoeken dus bij winkels als bax-shop;)
das allemaal zo prijzig dan moet ik wel tijdje sparen :cry:
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Als je die mccrypt zooi koopt moet je heel snel nieuwe kopen omdat dat zo kapot gaat. Ben je nog duurder uit.