Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 15:01 

Hardtraxx Elite

Als ik jou was zou ik gaan voor de CDJ800 ;) Deze zijn niet zo duur, en hebben toch de feeling van de Pioneer CDJ900/1000/2000. Als je centen hebt kan je ook voor de CDJ900 gaan, dit is zeg maar de nieuwe versie van de CDJ1000. Hij heeft wel wat meer functies, maar je moet jezelf wel afvragen of je deze daadwerkelijk wil gebruiken. Als je geen waarde hecht aan de Pioneer software en de mogelijkheid tot het gebruik van een externe harddisk dan kan je beter gaan voor de CDJ800.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 15:43 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Als ik jou was zou ik gaan voor de CDJ800 ;) Deze zijn niet zo duur, en hebben toch de feeling van de Pioneer CDJ900/1000/2000. Als je centen hebt kan je ook voor de CDJ900 gaan, dit is zeg maar de nieuwe versie van de CDJ1000. Hij heeft wel wat meer functies, maar je moet jezelf wel afvragen of je deze daadwerkelijk wil gebruiken. Als je geen waarde hecht aan de Pioneer software en de mogelijkheid tot het gebruik van een externe harddisk dan kan je beter gaan voor de CDJ800.

Wat hij zegt ;) Als je het geld hebt neem je een CDJ900, beste feeling en komt overeen met de 1000. Anders zou ik voor de 400 gaan omdat ik de 800 niet echt veel vind toevoegen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 18:29 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
TakkU schreef:

Wat hij zegt ;) Als je het geld hebt neem je een CDJ900, beste feeling en komt overeen met de 1000. Anders zou ik voor de 400 gaan omdat ik de 800 niet echt veel vind toevoegen...

Als ik zo de functies van de 900 bekijk, heb ik het geld er toch niet helemaal voor over. De extra functies zijn leuk maar (zeker voor die prijs) niet noodzakelijk. Ik ga denk ik een keertje in de winkel de 400 en 800 proberen, want gezien de toekomst en voor thuis gebruik is midi echt een pluspunt maar misschien voelt de 800 veel beter aan.

In ieder geval bedankt voor de tips ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 19:11 

Hardtraxx Addict

The Amethist schreef:
maarten1410 schreef:
TakkU schreef:

Als ik zo de functies van de 900 bekijk, heb ik het geld er toch niet helemaal voor over. De extra functies zijn leuk maar (zeker voor die prijs) niet noodzakelijk. Ik ga denk ik een keertje in de winkel de 400 en 800 proberen, want gezien de toekomst en voor thuis gebruik is midi echt een pluspunt maar misschien voelt de 800 veel beter aan.

In ieder geval bedankt voor de tips ^^

Ik vind de 800 trouwens wel wat beter aanvoelen dan de 400 eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 13:22 

Donateur

Voor thuisgebruik is de 400 veruit het meest ideaal; goedkoper dan de 800, kleiner, meer functies (usb, midi, fx) en oogt mooier vind ik.
Het enige pluspunt van de 800 is het grotere jogwheel, maar het jog vd 400 werkt uiteraard ook perfect ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 13:35 

Hardtraxxer

Over 2 weken heb ik vakantie als ik geen herkansingen meer heb, dus dan maar even ergens gaan testen denk ik ^^ Ik ben namelijk ook benieuwd of ik die usb en midi functie überhaupt ga gebruiken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 13:45 

Hardtraxxer

ik gebruik het wel :)

nooit meer wat te branden en makkelijk nummers zoeken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 16:48 

Hardtraxxer

ProfaNe schreef:

Ja daar heb je wel gelijk in, voor die paar keer per jaar dat ik ergens anders draai brand ik dan wel een paar cdtjes ^^ Bespaar ik ook nog wat centen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 20:47 

Hardtraxxer

The Amethist schreef:
ProfaNe schreef:

Ja daar heb je wel gelijk in, voor die paar keer per jaar dat ik ergens anders draai brand ik dan wel een paar cdtjes ^^ Bespaar ik ook nog wat centen :P

idd

of je koopt usb stickies ;) dinge koste ook geen drol meer, khep er 2 van 8gb werken echt nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2010 22:05 

Donateur

Maar Usb werkt niet zo leuk denk ik...
Is misschien heel makkelijk, maar ik hou ervan om wat door me cd map te bladeren.

Namelijk:
ik heb de zelfde vraag als The Amethist
Mijn reloop cd speler is vandaag gemaakt, werkt terug super.
Alleen ik wil ook overschakelen naar pioneer cd spelers.
En ik zit sterk te twijfelen aan de CDJ800.
Kwa prijs valt hij nog mee. Of ik betaal 1000 euro meer voor 2 paar 900s.
Maar is dit die 1000euro waard? Vind 1000 euro wel veel voor hetgeen wat er meer op zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 15:28 

Donateur

Ik heb ook een klein vraagje. Ik wil graag een betere USB geluidskaart kopen, maar ik zit te twijfelen tussen deze 2. Of hebben jullie misschien advies voor een andere ?

http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart ... tails.html
of
http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart ... tails.html

Het is voor 2 studio monitoren op een te sluiten (met RCA uitgangen) en ook nog mijn koptelefoon met de gewone aansluiting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 16:15 

Donateur

Ik vraag me af waarom je uberhaupt een USB geluidskaart wil halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 16:20 

Donateur

Omdat de geluidskaart in mijn PC kapot is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 16:23 

Donateur

Slogisch, maar waarom dan USB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 16:28 

Donateur

Makkelijk om aan te sluiten :P Wat raad jij me dan aan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 16:32 

Hardtraxx Elite

Ligt eraan wat je ermee wilt doen. Je kan ook een goeie PCI(-E) kaart halen.. Kan natuurlijk wel alleen als je een desktop hebt met PCI/PCI-E ondersteuning ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 16:35 

Donateur

Weet het niet zeker, maar ik denk dat USB mindere kwaliteit levert.
Zelf raad ik je een X-Fi Soundblaster Xtrememusic aan, heb 'm zelf ook :love:
Mits je inderdaad pci-(e) hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 16:38 

Donateur

Van dat PCI moet ik is opzoeken dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 16:39 

Donateur

Wat voor moederbord heb je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 16:43 

Donateur

Dit heb ik gevonden over PCI

Extra sleuven

* Eén PCI
* Eén PCI Express x16 graphics (voor grafische kaarten)
* Twee PCI Express x1 (voor kaarten zoals netwerk, geluid, tv-tuner)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 16:49 

Hardtraxx Veteran

Waarom zou je onboard usb geluidskaart willen? USB geluidskaarten kunnen op elke computer (dus geen problemen met pci of laptops) en zijn minder storingsgevoelig doordat hij niet in je kast zit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 17:12 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:
Weet het niet zeker, maar ik denk dat USB mindere kwaliteit levert.
Zelf raad ik je een X-Fi Soundblaster Xtrememusic aan, heb 'm zelf ook :love:
Mits je inderdaad pci-(e) hebt!

Hoeft absoluut niet hoor ;) Dan heb je t vaak over de goedkope troep zoals behringer.. Dit zijn echt heel slechte kaarten. De wat duurdere audio interfaces zijn vaak USB/FireWire. Wat betreft storing in je kast valt t trouwens heel erg mee.. USB interfaces zijn wat dat betreft wat storingsgevoeliger. Een PC kast is namelijk geheel geaard op het stopcontact. Als je een USB interface gebruikt is ie wel geaard, maar niet zo goed als dat een PC kast dat kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 17:13 

Donateur

Weer wat geleerd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 21:19 

Hardtraxx Veteran

net me volgende aankoop binnen gekregen :D reloop rhp 10 heerlijke koptelefoon ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 01:53 

Donateur

Ik heb inderdaad een Behringer geluidskaart nu :D Daarom wil ik een betere. Toch bedankt voor de uitleg ;)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner