ik zou nog zo'n sample box willen kopen, waar je samples in kunt uploaden 
geen idee wat dat isDj Skitzo wrote:ik zou nog zo'n sample box willen kopen, waar je samples in kunt uploaden
geen idee wat dat isDj Skitzo wrote:ik zou nog zo'n sample box willen kopen, waar je samples in kunt uploaden

kijk dat begrijp ik wel, als je het heb over 1 of andere sample box heb ik geen idee waar je het over hebKryptica wrote:Bedoel je misschien zo een drumpad ?(AVIO gebruikt dat live)
BV Korg PadKontrol :
ik heb erg slechte ervaring met denon`s. vooral in clubs waar het gauw te warm word dat ze op een gegeven moment uitvallen. ook de laser gaan erg snel kapot kan ik je vertellen.The Amethist wrote:Nou niet perse, maar bijvoorbeeld die Denon's vind ik wel vet, maar minder fijn als pioneerPiaaa wrote:Nieuw is i.m.o. altijd beter vooral met dit soort spul, alhoewel pioneer nieuw erg prjizig is ....The Amethist wrote:Ik ga mijn Reloops RMP1's binnekort verkopen. Daarvoor in de plaats wil ik een setje pioneers aanschaffen. Welke adviseren jullie, ik twijfel tussen:
- CDJ 400 (De goedkoopste van het stel + midi)
- CDJ 800 (Profi spul met wat minder functies dan de 1000's)
- CDJ 900 (Nieuw spul, zelfde reden als de 800)
Is het dan het beste dit 2e hands te kopen of ben ik beter af met nieuwkoop? De mixer wordt vrijwel zeker een DJM 400. Alvast bedankt
Wil je perse pioneer dan ? Er is ook ander degelijk spul
ik bedoelde dit idd, dan creër je toch een heel ander dimensie van setjes maken hahathe sidespinnars wrote:kijk dat begrijp ik wel, als je het heb over 1 of andere sample box heb ik geen idee waar je het over hebKryptica wrote:Bedoel je misschien zo een drumpad ?(AVIO gebruikt dat live)
BV Korg PadKontrol :
Dit is een MIDI pad controller, dus je zal idd een laptop eraan moeten koppelen, en deze vervolgens aan je mixer zettenDj Skitzo wrote:ik bedoelde dit idd, dan creër je toch een heel ander dimensie van setjes maken hahathe sidespinnars wrote:kijk dat begrijp ik wel, als je het heb over 1 of andere sample box heb ik geen idee waar je het over hebKryptica wrote:Bedoel je misschien zo een drumpad ?(AVIO gebruikt dat live)
BV Korg PadKontrol :
maar kun je zoiets wel aansluiten op je mixer of moet je daar een laptop voor bij aansluiten?
welke?RiStyle wrote:Reloop setje gaat eraankomen
Die van DJ Qonfuze.Atraxisz wrote:welke?RiStyle wrote:Reloop setje gaat eraankomen
geef eens een voorbeeldTakkU wrote:Dan heb je een sampler nodig.. Deze slaat de sounds op een intern geheugen op!
Zoek maar is op Bax ofzo, staan er zat!Dj Skitzo wrote:geef eens een voorbeeldTakkU wrote:Dan heb je een sampler nodig.. Deze slaat de sounds op een intern geheugen op!
Ik heb maar weinig goede ervaringen met Behringer. Wil je het gaan gebruiken voor muziek maken dan zul je een kwalitatief betere audio interface moeten zoeken. Zelf heb ik de Apogee Duet Firewire audio interface, echt heerlijk ding! Maarja, dat hangt wel af van het budgettomb wrote:Nieuwe laptop (mac) maar daar zit geen line in op, dus moet een externe geluidskaart hebben.. weten jullie of deze een beetje goed is? http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart ... tails.html
dat ding is alle jezus duurDJ_Xtremer wrote:Ik heb maar weinig goede ervaringen met Behringer. Wil je het gaan gebruiken voor muziek maken dan zul je een kwalitatief betere audio interface moeten zoeken. Zelf heb ik de Apogee Duet Firewire audio interface, echt heerlijk ding! Maarja, dat hangt wel af van het budgettomb wrote:Nieuwe laptop (mac) maar daar zit geen line in op, dus moet een externe geluidskaart hebben.. weten jullie of deze een beetje goed is? http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart ... tails.html.
waarom vraag je het dantomb wrote:Boeiend het is maar om op te nemen..
Welke MacBook heb je? Heb je de gewone MacBook 13", of een MacBook Pro 13'? Deze heeft namelijk wel een line-in, alleen fungeert die ene aansluiting als zowel line-in als line-outtomb wrote:Nieuwe laptop (mac) maar daar zit geen line in op, dus moet een externe geluidskaart hebben.. weten jullie of deze een beetje goed is? http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart ... tails.html