Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026 4,723 postssince 2009
ik zou nog zo'n sample box willen kopen, waar je samples in kunt uploaden :D
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
Dj Skitzo wrote:ik zou nog zo'n sample box willen kopen, waar je samples in kunt uploaden :D
geen idee wat dat is :huh:
K
Donateur
last seen Feb 2014 6,254 postssince 2008
Bedoel je misschien zo een drumpad ? :P (AVIO gebruikt dat live)
BV Korg PadKontrol :

Wat zou jij als volgende dj aankoop willen doen?
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
Kryptica wrote:Bedoel je misschien zo een drumpad ? :P (AVIO gebruikt dat live)
BV Korg PadKontrol :

kijk dat begrijp ik wel, als je het heb over 1 of andere sample box heb ik geen idee waar je het over heb xd
K
Donateur
last seen Feb 2014 6,254 postssince 2008
Ik denk toch dat hij dat bedoelt :P
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2016 3,338 postssince 2010
Gebalanceerde kabels, voor tussen men krk's en mengpaneel voor een optimaal geluid
Hardtraxxer
last seen Oct 2010 480 postssince 2009
The Amethist wrote:
Piaaa wrote:
The Amethist wrote:Ik ga mijn Reloops RMP1's binnekort verkopen. Daarvoor in de plaats wil ik een setje pioneers aanschaffen. Welke adviseren jullie, ik twijfel tussen:

- CDJ 400 (De goedkoopste van het stel + midi)
- CDJ 800 (Profi spul met wat minder functies dan de 1000's)
- CDJ 900 (Nieuw spul, zelfde reden als de 800)

Is het dan het beste dit 2e hands te kopen of ben ik beter af met nieuwkoop? De mixer wordt vrijwel zeker een DJM 400. Alvast bedankt ;)
Nieuw is i.m.o. altijd beter vooral met dit soort spul, alhoewel pioneer nieuw erg prjizig is ....
Wil je perse pioneer dan ? Er is ook ander degelijk spul :thumbup:
Nou niet perse, maar bijvoorbeeld die Denon's vind ik wel vet, maar minder fijn als pioneer ;)
ik heb erg slechte ervaring met denon`s. vooral in clubs waar het gauw te warm word dat ze op een gegeven moment uitvallen. ook de laser gaan erg snel kapot kan ik je vertellen.
Hardtraxx Veteran
the sidespinnars wrote:
BV Korg PadKontrol :

kijk dat begrijp ik wel, als je het heb over 1 of andere sample box heb ik geen idee waar je het over heb xd
ik bedoelde dit idd, dan creër je toch een heel ander dimensie van setjes maken haha :P
maar kun je zoiets wel aansluiten op je mixer of moet je daar een laptop voor bij aansluiten?
Last edited by Distinctive on , edited 1 time in total.
Donateur
last seen Oct 2014 2,718 postssince 2009
Reloop setje gaat eraankomen :D
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021 2,280 postssince 2008
Dj Skitzo wrote:
the sidespinnars wrote:
BV Korg PadKontrol :

ik bedoelde dit idd, dan creër je toch een heel ander dimensie van setjes maken haha :P
maar kun je zoiets wel aansluiten op je mixer of moet je daar een laptop voor bij aansluiten?
Dit is een MIDI pad controller, dus je zal idd een laptop eraan moeten koppelen, en deze vervolgens aan je mixer zetten ;)
Hardtraxx Veteran
bestaan er wel pad controllers die je rechtstreeks met je mixer kunt verbinden? want dat zou stukje handiger zijn :P
Hardtraxx Elite
Dan heb je een sampler nodig.. Deze slaat de sounds op een intern geheugen op!
Hardtraxxer
last seen Jan 2017 327 postssince 2010
kga Denon DNS-700 kope :innocent: :yay:
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2014 1,715 postssince 2009
RiStyle wrote:Reloop setje gaat eraankomen :D
welke?
Donateur
last seen Oct 2014 2,718 postssince 2009
Atraxisz wrote:
RiStyle wrote:Reloop setje gaat eraankomen :D
welke?
Die van DJ Qonfuze.
Hij heeft ze een reperatie onderhoud gegeven en zijn dus weer als nieuw.
Dus wie wil ik overnemen en dat ga ik dus ook doen.
Hardtraxx Veteran
TakkU wrote:Dan heb je een sampler nodig.. Deze slaat de sounds op een intern geheugen op!
geef eens een voorbeeld :innocent:
Hardtraxxer
last seen Oct 2014 63 postssince 2010
mijn volgende aankoop word een nieuw setje CDJ-850's ofwel een setje CDJ-900's..
ben er nog niet uit welke ik best kies.
Hardtraxx Elite
Dj Skitzo wrote:
TakkU wrote:Dan heb je een sampler nodig.. Deze slaat de sounds op een intern geheugen op!
geef eens een voorbeeld :innocent:
Zoek maar is op Bax ofzo, staan er zat!
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017 3,957 postssince 2010
Nieuwe laptop (mac) maar daar zit geen line in op, dus moet een externe geluidskaart hebben.. weten jullie of deze een beetje goed is? http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart ... tails.html
Hardtraxxer
last seen May 2026 119 postssince 2009
tomb wrote:Nieuwe laptop (mac) maar daar zit geen line in op, dus moet een externe geluidskaart hebben.. weten jullie of deze een beetje goed is? http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart ... tails.html
Ik heb maar weinig goede ervaringen met Behringer. Wil je het gaan gebruiken voor muziek maken dan zul je een kwalitatief betere audio interface moeten zoeken. Zelf heb ik de Apogee Duet Firewire audio interface, echt heerlijk ding! Maarja, dat hangt wel af van het budget :P .
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
DJ_Xtremer wrote:
tomb wrote:Nieuwe laptop (mac) maar daar zit geen line in op, dus moet een externe geluidskaart hebben.. weten jullie of deze een beetje goed is? http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart ... tails.html
Ik heb maar weinig goede ervaringen met Behringer. Wil je het gaan gebruiken voor muziek maken dan zul je een kwalitatief betere audio interface moeten zoeken. Zelf heb ik de Apogee Duet Firewire audio interface, echt heerlijk ding! Maarja, dat hangt wel af van het budget :P .
dat ding is alle jezus duur >.<
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017 3,957 postssince 2010
Boeiend het is maar om op te nemen..
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
tomb wrote:Boeiend het is maar om op te nemen..
waarom vraag je het dan xd nee maar als het voor opnemen is dan moet je hem gewoon kopen.
Hardtraxx Elite
Welke MacBook heb je? Heb je de gewone MacBook 13", of een MacBook Pro 13'? Deze heeft namelijk wel een line-in, alleen fungeert die ene aansluiting als zowel line-in als line-out ;) Afhankelijk van wat je aansluit!

Als je tegelijkertijd input wil geven en ook output versturen, zal je idd een externe kaart moeten nemen. Neem alleen niet de Behringer, die heb ik een keer gekregen bij mn Keyboard, en dat ding heeft ontiegelijke ruis...
C
Hardtraxxer
last seen Mar 2020 50 postssince 2009
Een tweede Denon DN S1000, gisteren de eerste opgehaald.
Nu hard sparen voor de tweede! :thumbsup:

Active topics in DJ's Corner

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago