Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 18:02 
 
Hardtraxx Veteran

San Miquel schreef:
Afbeelding

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

Wat kan je nou eigenlijk met zo'n virus? Melo's maken maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zou graag als ik 't kon betalen een goed midi-keyboard kopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 22:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Wat kan je nou eigenlijk met zo'n virus? Melo's maken maar toch.

Wat kan je niet met een virus is denk ik een betere vraag. De Virus is ideaal voor het maken van kicks, basslines, effecten, screeches, lead sounds etc.. Als je er goed mee overweg kan heb je geen andere synth meer nodig eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kamui heeft op youtube ook een paar leuke filmpjes/tutorials met die synth, lijkt me echt vet om te hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
tomb schreef:
Wat kan je nou eigenlijk met zo'n virus? Melo's maken maar toch.

Wat kan je niet met een virus is denk ik een betere vraag. De Virus is ideaal voor het maken van kicks, basslines, effecten, screeches, lead sounds etc.. Als je er goed mee overweg kan heb je geen andere synth meer nodig eigenlijk

hoeveel kost zo'n ding wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Afbeelding


Had Pim die ook niet thuis staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 16:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
TakkU schreef:
tomb schreef:
Wat kan je nou eigenlijk met zo'n virus? Melo's maken maar toch.

Wat kan je niet met een virus is denk ik een betere vraag. De Virus is ideaal voor het maken van kicks, basslines, effecten, screeches, lead sounds etc.. Als je er goed mee overweg kan heb je geen andere synth meer nodig eigenlijk

hoeveel kost zo'n ding wel?

Ligt eraan welke je neemt.. Je hebt de Virus TI Snow, wat een klein model is, en die kost omgeveer 900/1000 euro. Je hebt de Virus TI 2 Desktop, degene die op het plaatje staat is de vorige versie, dus niet de TI2 maar gewoon TI. Die kost nieuw 1600 euro Dan heb je nog de Virus TI2 Polar met een aantal toetsen erbij, ongeveer 2000 euro,en ook nog de Virus TI2 Keyboard, en dat is dus echt een volwaardig keyboard, volgens mij 61 keys en deze kost 2200 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ligt eraan welke je neemt.. Je hebt de Virus TI Snow, wat een klein model is, en die kost omgeveer 900/1000 euro. Je hebt de Virus TI 2 Desktop, degene die op het plaatje staat is de vorige versie, dus niet de TI2 maar gewoon TI. Die kost nieuw 1600 euro Dan heb je nog de Virus TI2 Polar met een aantal toetsen erbij, ongeveer 2000 euro,en ook nog de Virus TI2 Keyboard, en dat is dus echt een volwaardig keyboard, volgens mij 61 keys en deze kost 2200 euro[/quote]
oke dat is een beetje te veel voor mij :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 16:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
San Miquel schreef:
Afbeelding


Had Pim die ook niet thuis staan?

Klopt ja.. master ding! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben er zelf ook voor aan t sparen! Eerst mn rijbewijs maar es, en dan een Virus TI2 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Ben er zelf ook voor aan t sparen! Eerst mn rijbewijs maar es, en dan een Virus TI2 :love:

ik ga eerst voor anderen dingen sparen en dan misschien voor een virus :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 19:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
TakkU schreef:
Ben er zelf ook voor aan t sparen! Eerst mn rijbewijs maar es, en dan een Virus TI2 :love:

ik ga eerst voor anderen dingen sparen en dan misschien voor een virus :drool:

Als je een Virus wilt, zorg wel dat je eerst goed met synths overweg kan. Oefen veel met het maken van je eigen sound vanuit een init. De Virus heeft een hoop goede presets, maar om nou 1600 euro uit te geven voor een presetbak is belachelijk... Als je er echt wat aan wilt hebben, moet je zorgen dat je veel leert!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 19:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat is hetzelfde met Logic, sommige mensen denken dan dat ze gelijk goede producers zijn, als je er niet veel van af weet, begin dan gewoon met softsynths.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 19:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
Dat is hetzelfde met Logic, sommige mensen denken dan dat ze gelijk goede producers zijn, als je er niet veel van af weet, begin dan gewoon met softsynths.

Klopt. Het gebruiken van Logic/Cubase of een hardware synth betekend niet dat je een goede producer bent. Als je nog niks weet van productie maakt het niet uit welk pakket je hebt. Je zal toch moeten leren hoe iets werkt, voordat je er honderden euro's in gaat steken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoon ... tails.html

Iemand ervaring met die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

tomb schreef:
http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoons/pioneer-se-dj5000-pro-hoofdtelefoon/product-details.html

Iemand ervaring met die?

je kan beter denk iets meer uitgeven en voor deze gaan ;)
http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoon ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 16:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tomb schreef:
http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoons/pioneer-se-dj5000-pro-hoofdtelefoon/product-details.html

Iemand ervaring met die?

Heb er geen ervaring mee, maar de oudere Pioneer headphones staan niet echt bekend om hun kwaliteit.. Als je perse Pioneer wilt, en geen 280 uit wilt geven voor een HDJ2000 kan je beter de HDJ1000 nemen, anders zou ik zeggen kijk is in de richting van Technics/Denon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
tomb schreef:
http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoons/pioneer-se-dj5000-pro-hoofdtelefoon/product-details.html

Iemand ervaring met die?

Heb er geen ervaring mee, maar de oudere Pioneer headphones staan niet echt bekend om hun kwaliteit.. Als je perse Pioneer wilt, en geen 280 uit wilt geven voor een HDJ2000 kan je beter de HDJ1000 nemen, anders zou ik zeggen kijk is in de richting van Technics/Denon!

hoe zit het eigenlijk met die reloop headphones?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
tomb schreef:
http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoons/pioneer-se-dj5000-pro-hoofdtelefoon/product-details.html

Iemand ervaring met die?

Heb er geen ervaring mee, maar de oudere Pioneer headphones staan niet echt bekend om hun kwaliteit.. Als je perse Pioneer wilt, en geen 280 uit wilt geven voor een HDJ2000 kan je beter de HDJ1000 nemen, anders zou ik zeggen kijk is in de richting van Technics/Denon!
Ik hoor goede verhalen over de Technics (nog wat) 1200, kan dat? En de HDJ 1000 hoor ik ook goede dingen over, maar 160 is me wat te gortig, kijken op Marktplaats voor een ongebruikt model...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tomb schreef:
TakkU schreef:
tomb schreef:
http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoons/pioneer-se-dj5000-pro-hoofdtelefoon/product-details.html

Iemand ervaring met die?

Heb er geen ervaring mee, maar de oudere Pioneer headphones staan niet echt bekend om hun kwaliteit.. Als je perse Pioneer wilt, en geen 280 uit wilt geven voor een HDJ2000 kan je beter de HDJ1000 nemen, anders zou ik zeggen kijk is in de richting van Technics/Denon!
Ik hoor goede verhalen over de Technics (nog wat) 1200, kan dat? En de HDJ 1000 hoor ik ook goede dingen over, maar 160 is me wat te gortig, kijken op Marktplaats voor een ongebruikt model...


Ik heb zelf een 1200 en ben er zeer over te spreken. Ik heb laatst ook een keer met een Sennheiser HD-25 mogen draaien en die zijn ook heel goed, vraag ook maar eens aan andere hier :worship: Het pluspunt van de Technics is voor mij de grote en de massa ven het ding ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook de Technics RP DH1200 en hij is echt zo fijn! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga mijn Reloops RMP1's binnekort verkopen. Daarvoor in de plaats wil ik een setje pioneers aanschaffen. Welke adviseren jullie, ik twijfel tussen:

- CDJ 400 (De goedkoopste van het stel + midi)
- CDJ 800 (Profi spul met wat minder functies dan de 1000's)
- CDJ 900 (Nieuw spul, zelfde reden als de 800)

Is het dan het beste dit 2e hands te kopen of ben ik beter af met nieuwkoop? De mixer wordt vrijwel zeker een DJM 400. Alvast bedankt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Amethist schreef:
Ik ga mijn Reloops RMP1's binnekort verkopen. Daarvoor in de plaats wil ik een setje pioneers aanschaffen. Welke adviseren jullie, ik twijfel tussen:

- CDJ 400 (De goedkoopste van het stel + midi)
- CDJ 800 (Profi spul met wat minder functies dan de 1000's)
- CDJ 900 (Nieuw spul, zelfde reden als de 800)

Is het dan het beste dit 2e hands te kopen of ben ik beter af met nieuwkoop? De mixer wordt vrijwel zeker een DJM 400. Alvast bedankt ;)

Nieuw is i.m.o. altijd beter vooral met dit soort spul, alhoewel pioneer nieuw erg prjizig is ....
Wil je perse pioneer dan ? Er is ook ander degelijk spul :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 14:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
The Amethist schreef:
Ik ga mijn Reloops RMP1's binnekort verkopen. Daarvoor in de plaats wil ik een setje pioneers aanschaffen. Welke adviseren jullie, ik twijfel tussen:

- CDJ 400 (De goedkoopste van het stel + midi)
- CDJ 800 (Profi spul met wat minder functies dan de 1000's)
- CDJ 900 (Nieuw spul, zelfde reden als de 800)

Is het dan het beste dit 2e hands te kopen of ben ik beter af met nieuwkoop? De mixer wordt vrijwel zeker een DJM 400. Alvast bedankt ;)

Nieuw is i.m.o. altijd beter vooral met dit soort spul, alhoewel pioneer nieuw erg prjizig is ....
Wil je perse pioneer dan ? Er is ook ander degelijk spul :thumbup:


Nou niet perse, maar bijvoorbeeld die Denon's vind ik wel vet, maar minder fijn als pioneer ;)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner