R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
San Miquel wrote:Image
xd
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Wat kan je nou eigenlijk met zo'n virus? Melo's maken maar toch.
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Ik zou graag als ik 't kon betalen een goed midi-keyboard kopen!
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
tomb wrote:Wat kan je nou eigenlijk met zo'n virus? Melo's maken maar toch.
Wat kan je niet met een virus is denk ik een betere vraag. De Virus is ideaal voor het maken van kicks, basslines, effecten, screeches, lead sounds etc.. Als je er goed mee overweg kan heb je geen andere synth meer nodig eigenlijk
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 9 hours ago
Kamui heeft op youtube ook een paar leuke filmpjes/tutorials met die synth, lijkt me echt vet om te hebben!
R
Hardtraxx Veteran
TakkU wrote:
Wat kan je niet met een virus is denk ik een betere vraag. De Virus is ideaal voor het maken van kicks, basslines, effecten, screeches, lead sounds etc.. Als je er goed mee overweg kan heb je geen andere synth meer nodig eigenlijk
hoeveel kost zo'n ding wel?
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Had Pim die ook niet thuis staan?
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
the sidespinnars wrote:
TakkU wrote:
hoeveel kost zo'n ding wel?
Ligt eraan welke je neemt.. Je hebt de Virus TI Snow, wat een klein model is, en die kost omgeveer 900/1000 euro. Je hebt de Virus TI 2 Desktop, degene die op het plaatje staat is de vorige versie, dus niet de TI2 maar gewoon TI. Die kost nieuw 1600 euro Dan heb je nog de Virus TI2 Polar met een aantal toetsen erbij, ongeveer 2000 euro,en ook nog de Virus TI2 Keyboard, en dat is dus echt een volwaardig keyboard, volgens mij 61 keys en deze kost 2200 euro
R
Hardtraxx Veteran
Ligt eraan welke je neemt.. Je hebt de Virus TI Snow, wat een klein model is, en die kost omgeveer 900/1000 euro. Je hebt de Virus TI 2 Desktop, degene die op het plaatje staat is de vorige versie, dus niet de TI2 maar gewoon TI. Die kost nieuw 1600 euro Dan heb je nog de Virus TI2 Polar met een aantal toetsen erbij, ongeveer 2000 euro,en ook nog de Virus TI2 Keyboard, en dat is dus echt een volwaardig keyboard, volgens mij 61 keys en deze kost 2200 euro[/quote]
oke dat is een beetje te veel voor mij :/
Donateur
1973 posts member since 2008
Maximize wrote:
Had Pim die ook niet thuis staan?
Klopt ja.. master ding! :loving:
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
Ben er zelf ook voor aan t sparen! Eerst mn rijbewijs maar es, en dan een Virus TI2 :love:
R
Hardtraxx Veteran
TakkU wrote:Ben er zelf ook voor aan t sparen! Eerst mn rijbewijs maar es, en dan een Virus TI2 :love:
ik ga eerst voor anderen dingen sparen en dan misschien voor een virus :drool:
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
the sidespinnars wrote:
TakkU wrote:Ben er zelf ook voor aan t sparen! Eerst mn rijbewijs maar es, en dan een Virus TI2 :love:
ik ga eerst voor anderen dingen sparen en dan misschien voor een virus :drool:
Als je een Virus wilt, zorg wel dat je eerst goed met synths overweg kan. Oefen veel met het maken van je eigen sound vanuit een init. De Virus heeft een hoop goede presets, maar om nou 1600 euro uit te geven voor een presetbak is belachelijk... Als je er echt wat aan wilt hebben, moet je zorgen dat je veel leert!
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Dat is hetzelfde met Logic, sommige mensen denken dan dat ze gelijk goede producers zijn, als je er niet veel van af weet, begin dan gewoon met softsynths.
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
Hidden Source wrote:Dat is hetzelfde met Logic, sommige mensen denken dan dat ze gelijk goede producers zijn, als je er niet veel van af weet, begin dan gewoon met softsynths.
Klopt. Het gebruiken van Logic/Cubase of een hardware synth betekend niet dat je een goede producer bent. Als je nog niks weet van productie maakt het niet uit welk pakket je hebt. Je zal toch moeten leren hoe iets werkt, voordat je er honderden euro's in gaat steken
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
R
Hardtraxx Veteran
tomb wrote:http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoon ... tails.html

Iemand ervaring met die?
je kan beter denk iets meer uitgeven en voor deze gaan ;)
http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoon ... tails.html
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
tomb wrote:http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoons/pioneer-se-dj5000-pro-hoofdtelefoon/product-details.html

Iemand ervaring met die?
Heb er geen ervaring mee, maar de oudere Pioneer headphones staan niet echt bekend om hun kwaliteit.. Als je perse Pioneer wilt, en geen 280 uit wilt geven voor een HDJ2000 kan je beter de HDJ1000 nemen, anders zou ik zeggen kijk is in de richting van Technics/Denon!
R
Hardtraxx Veteran
TakkU wrote:
tomb wrote:http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoons/pioneer-se-dj5000-pro-hoofdtelefoon/product-details.html

Iemand ervaring met die?
Heb er geen ervaring mee, maar de oudere Pioneer headphones staan niet echt bekend om hun kwaliteit.. Als je perse Pioneer wilt, en geen 280 uit wilt geven voor een HDJ2000 kan je beter de HDJ1000 nemen, anders zou ik zeggen kijk is in de richting van Technics/Denon!
hoe zit het eigenlijk met die reloop headphones?
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
TakkU wrote:

Iemand ervaring met die?
Ik hoor goede verhalen over de Technics (nog wat) 1200, kan dat? En de HDJ 1000 hoor ik ook goede dingen over, maar 160 is me wat te gortig, kijken op Marktplaats voor een ongebruikt model...
Hardtraxxer
425 posts member since 2010
last seen Oct 2016
tomb wrote:
TakkU wrote:

Iemand ervaring met die?
Ik hoor goede verhalen over de Technics (nog wat) 1200, kan dat? En de HDJ 1000 hoor ik ook goede dingen over, maar 160 is me wat te gortig, kijken op Marktplaats voor een ongebruikt model...
Ik heb zelf een 1200 en ben er zeer over te spreken. Ik heb laatst ook een keer met een Sennheiser HD-25 mogen draaien en die zijn ook heel goed, vraag ook maar eens aan andere hier :worship: Het pluspunt van de Technics is voor mij de grote en de massa ven het ding ;)
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Ik heb ook de Technics RP DH1200 en hij is echt zo fijn! :worship:
Hardtraxxer
last seen Oct 2016
Ik ga mijn Reloops RMP1's binnekort verkopen. Daarvoor in de plaats wil ik een setje pioneers aanschaffen. Welke adviseren jullie, ik twijfel tussen:

- CDJ 400 (De goedkoopste van het stel + midi)
- CDJ 800 (Profi spul met wat minder functies dan de 1000's)
- CDJ 900 (Nieuw spul, zelfde reden als de 800)

Is het dan het beste dit 2e hands te kopen of ben ik beter af met nieuwkoop? De mixer wordt vrijwel zeker een DJM 400. Alvast bedankt ;)
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
The Amethist wrote:Ik ga mijn Reloops RMP1's binnekort verkopen. Daarvoor in de plaats wil ik een setje pioneers aanschaffen. Welke adviseren jullie, ik twijfel tussen:

Is het dan het beste dit 2e hands te kopen of ben ik beter af met nieuwkoop? De mixer wordt vrijwel zeker een DJM 400. Alvast bedankt ;)
Nieuw is i.m.o. altijd beter vooral met dit soort spul, alhoewel pioneer nieuw erg prjizig is ....
Wil je perse pioneer dan ? Er is ook ander degelijk spul :thumbup:
Hardtraxxer
last seen Oct 2016
Piaaa wrote:
The Amethist wrote:Ik ga mijn Reloops RMP1's binnekort verkopen. Daarvoor in de plaats wil ik een setje pioneers aanschaffen. Welke adviseren jullie, ik twijfel tussen:

Nieuw is i.m.o. altijd beter vooral met dit soort spul, alhoewel pioneer nieuw erg prjizig is ....
Wil je perse pioneer dan ? Er is ook ander degelijk spul :thumbup:
Nou niet perse, maar bijvoorbeeld die Denon's vind ik wel vet, maar minder fijn als pioneer ;)