Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 15:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:


Denon & Reloop zijn toch wel goede merken toch?
Dat is een leuk setje. Wellicht een optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denon & Reloop zijn best goede merken ja. De reloop's gaan wel wat vaker stuk dan Pioneers, maar de garantie afhandeling van Reloop verloopt eigenlijk altijd wel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 18:13 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Denon & Reloop zijn best goede merken ja. De reloop's gaan wel wat vaker stuk dan Pioneers, maar de garantie afhandeling van Reloop verloopt eigenlijk altijd wel goed

ja reloop gaat wel is stuk maar denon weet ik niet dat is denk ook gewoon redelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 18:40 
 
Hardtraxx Veteran

zo''n review had ik ergens gelezen over die dns700, een goede robuuste speler was zeg maar de samenvatting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

10 x liever een Denon dan een Reloop :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 21:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
10 x liever een Denon dan een Reloop :x

Wat is er mis met Reloop dan ? :P Ik hoor veel dingen over CUE knoppen die niet meer werken enzo, maar heb ze nu al dik 1 jaar en heb er nog nooit problemen mee gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 21:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
10 x liever een Denon dan een Reloop :x

Das toch een kwestie van smaak :P Vind zelf de CUE/Play knoppen van Denon echt kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
maarten1410 schreef:
10 x liever een Denon dan een Reloop :x

Das toch een kwestie van smaak :P Vind zelf de CUE/Play knoppen van Denon echt kut

Vind ze beide kut maar daar gaat het niet om. Ben Pioneer gewend en dan is Reloop ineens zo'n stap achteruit... Ieder zijn ding hoor en ik geloof ook best dat je er lekker mee kunt draaien als je eraan gewend bent.. Maar ik heb er totaal geen feeling mee, voelt zo onstabiel aan. Beatmatchen alleen al is gewoon te vaag. Als je een plaat een tikje bijstuurd ligt hij er meteen weer naast :x En goed, die CUE knoppen van Denon zijn ook niet alles want die zijn mij gewoon veels te zacht.

En dan komt er nog bij de de meeste reparaties die ik mocht opsturen van deze 3 merken tijdens mijn stage naar Reloop en Denon gingen. Maargoed, misschien ben ik wel verwend, ik spaar nog even door voor Pionier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 22:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ja Pioneer is natuurlijk qua kwaliteit gewoon ronduit geweldig! Helaas is de prijs er ook naar :( Als je de centen niet hebt om een setje CDJ800/900/1000/2000 te kopen, is denk ik de Reloop RMP2/3 de beste optie. RMP1 vind ik zelf niet echt geweldig, zeker door alle problemen die er mee zijn.. RMP1 is namelijk niks anders als een OEM CD speler, met hier en daar wat andere looks. De RMP2/3 hebben dan wel dezelfde look, maar zijn volledig anders gebouwd. Dit zijn geen OEM spelers meer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb zelf reloops en wat maarten zegt is wel waar, daar moet je echt wel aan wennen(denk ik, want ben nog niks anders gewend)
maar het zijn echt geen flut spelertjes om mee te beginnen, aangezien tegewoordig iedereen met 16 jaar zoiets wil aanschaffen is dit een goed alternatief ;)
heb een setje voor 729 euro gekocht met reloop rmp-1 scratch 2x en een rmx-30 blackfire, eigenlijk mis ik nog niks. en ook nog geen problemen gehad in die 3 maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
ik heb zelf reloops en wat maarten zegt is wel waar, daar moet je echt wel aan wennen(denk ik, want ben nog niks anders gewend)
maar het zijn echt geen flut spelertjes om mee te beginnen, aangezien tegewoordig iedereen met 16 jaar zoiets wil aanschaffen is dit een goed alternatief ;)
heb een setje voor 729 euro gekocht met reloop rmp-1 scratch 2x en een rmx-30 blackfire, eigenlijk mis ik nog niks. en ook nog geen problemen gehad in die 3 maanden.

Ja dat is wel een goed punt. Voor dat geld heb je echt een prima beginners set hoor. Dat wel. Ik had er toen wel wat moeite mee met draaien bij jou maar dat zal vast gewenning zijn.

Heb je trouwens al uitgevonden hoe je een nieuw cue-punt kiest? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Dj Skitzo schreef:
ik heb zelf reloops en wat maarten zegt is wel waar, daar moet je echt wel aan wennen(denk ik, want ben nog niks anders gewend)
maar het zijn echt geen flut spelertjes om mee te beginnen, aangezien tegewoordig iedereen met 16 jaar zoiets wil aanschaffen is dit een goed alternatief ;)
heb een setje voor 729 euro gekocht met reloop rmp-1 scratch 2x en een rmx-30 blackfire, eigenlijk mis ik nog niks. en ook nog geen problemen gehad in die 3 maanden.

Ja dat is wel een goed punt. Voor dat geld heb je echt een prima beginners set hoor. Dat wel. Ik had er toen wel wat moeite mee met draaien bij jou maar dat zal vast gewenning zijn.

Heb je trouwens al uitgevonden hoe je een nieuw cue-punt kiest? ;)

nope, ook nog niet echt mee bezig geweest omdat ik het niet echt nodig ben ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 18:28 
 
Donateur

net een m-audio axiom-49 midi keyboard gehaald :clap:
nu ff alles uitvogelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 18:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dutchhunters schreef:
net een m-audio axiom-49 midi keyboard gehaald :clap:
nu ff alles uitvogelen.


wow nice.
Jij gaat dus produceren? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 18:54 
 
Donateur

ElSalvaje schreef:
dutchhunters schreef:
net een m-audio axiom-49 midi keyboard gehaald :clap:
nu ff alles uitvogelen.


wow nice.
Jij gaat dus produceren? :D


maar eens wat proberen hè :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dutchhunters schreef:
net een m-audio axiom-49 midi keyboard gehaald :clap:
nu ff alles uitvogelen.

Geld teveel? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Xtremer schreef:
lorennzkee schreef:
Ben fucking blij met die gear man!


Haha volgens mij vatten jullie het op alsof ik geen genoegen neem met de set die ik al heb. Natuurlijk wel! Alleen kan het altijd leuker en beter toch :P ?
Zeg nu zelf, die DJM-2000 is toch gewoon kapot vet, leuk doel om voor te sparen al zeg ik het zelf.
Ik ben een beetje gadget/nieuwe dingen freak, zit overal met m'n neus bovenop als het daarom gaat. Misschien dat jullie denken wat een verwend kreng, maar dat valt reuze mee. Alles wat hier staat heb ik ruim 8 jaar over gedaan met werken, verkopen en dingen voordelig inkopen. We zullen zien wat er nog bij komt dit jaar. Ik wil namelijk ook graag uit gaan breiden qua studio apparatuur. Betere monitoren als de Genelec 8040's wil ik ook nog wel graag hebben.

Doe DJM snap ik dan nog wel. Maar aarom Genelec 8040's als je al prachtige KRK's hebt. Om dat verschil te horen moet echt alles optimaal zijn dus een supergeluidskaart superkabels e.d. als dat niet zo is zal je het verschil echt amper horen en is het zonde van je geld..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kabels maken dan niet zo heel veel uit, maar vooral de akoestiek van je kamer gaat je dan snel opbreken.. Je kan met monitors tot een bepaald punt komen als je geen akoestieke behandeling hebt gehad in de studio. Dan moet je ook nog is de ideale positie berekenen voor je monitors.. Dan pas hebben monitors als de Genelec 8040 nut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De KRK's schuiven door naar de DJ Booth, daarvoor komen de Genelecs in de plaats. Gaat nog wel een tijdje duren, aangezien ik van kamer ga veranderen binnenkort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 13:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben aant sparen voor een Virus :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Ben aant sparen voor een Virus :loving:


Ik kan je er zo een sturen hoor :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 16:16 
 
Donateur

Ik wil Focusrite Saffire 6 USB & KRK RP 6 G2 monitoren kopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Maximize schreef:
San Miquel schreef:
Ben aant sparen voor een Virus :loving:


Ik kan je er zo een sturen hoor :evil:

als je dat zo graag wilt wat is je mail? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik wil volgende maand CDJ 800's halen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 17:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner