Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
The Axe schreef:
Kepro schreef:
Misschien dat iemand een opsomming voor ons wilt maken Mol Jawohl? Aangezien ik niets onden vinden op dit forum.

Dus echt alles vanaf het begin, gear, programma's, tracks etc?

wat wil je doen? producen? draaien(cd of vinyl)?
Prijs is kwaliteit helaas in deze branch..


Ik wil gewoon lekker plaatjes draaien en misschien naar een lokale discotheek, CD of Vinyl, beide misschien? maar ik denk dat het CD/MP3 is.
Prijs had ik wel een beetje begrepen maar ik weet gewoon 0.0 procent. ook al lees ik dit gedeelte regelmatig door.

Tegenwoordig inderdaad niet zo heel veel nut om met vinyl te beginnen.. Vinyl heeft zijn tijd gehad helaas.. (ben er zelf nog wel fan van mja.. het is gewoon niet het gemak van een CDspeler)
Als beginner zijnde kan je het beste gewoon kijken naar bijv. een Reloop RMP-1 ofzo.. met een simpel 2 kanaals mixertje Reloopt RMX-20 ofzo..
of misschien zelfs nog beter eerder 2de hands omdat het toch nog prijzig is natuurlijk.. eerst ontdekken of het wel helemaal je ding is.. dan pas dure zooi aanschaffen ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 18:54 
 
Hardtraxx Veteran

een reloop RHP-10 :)
http://www.rjshop.nl/Reloop-RHP-10-Blac ... uct/19052/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 21:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nieuwe versterker voor mijn speakers, en een nieuw mengpaneel (Weet nog niet welke)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De Pioneer DJM-2000 om de hele 2000 set compleet te maken.
Het kan nog even duren aangezien er nog teveel events en vakantie dingen aan zitten te komen die voorrang hebben. In de tussentijd richt ik mij vooral op het produceren en de roeien die ik heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Xtremer schreef:
De Pioneer DJM-2000 om de hele 2000 set compleet te maken.
Het kan nog even duren aangezien er nog teveel events en vakantie dingen aan zitten te komen die voorrang hebben. In de tussentijd richt ik mij vooral op het produceren en de roeien die ik heb :)


Alsof dat nog niet goed genoeg is.. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Xtremer schreef:
en de roeien die ik heb :)

lol, je doet net of de set die je atm heb maar 'matig' is.. :x
Meer gear betekent niet meteen betere dj :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 18:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DJ_Xtremer schreef:
De Pioneer DJM-2000 om de hele 2000 set compleet te maken.
Het kan nog even duren aangezien er nog teveel events en vakantie dingen aan zitten te komen die voorrang hebben. In de tussentijd richt ik mij vooral op het produceren en de roeien die ik heb :)

Ben fucking blij met die gear man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lorennzkee schreef:
Ben fucking blij met die gear man!


Haha volgens mij vatten jullie het op alsof ik geen genoegen neem met de set die ik al heb. Natuurlijk wel! Alleen kan het altijd leuker en beter toch :P ?
Zeg nu zelf, die DJM-2000 is toch gewoon kapot vet, leuk doel om voor te sparen al zeg ik het zelf.
Ik ben een beetje gadget/nieuwe dingen freak, zit overal met m'n neus bovenop als het daarom gaat. Misschien dat jullie denken wat een verwend kreng, maar dat valt reuze mee. Alles wat hier staat heb ik ruim 8 jaar over gedaan met werken, verkopen en dingen voordelig inkopen. We zullen zien wat er nog bij komt dit jaar. Ik wil namelijk ook graag uit gaan breiden qua studio apparatuur. Betere monitoren als de Genelec 8040's wil ik ook nog wel graag hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 19:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit gata mn volgende uitbreiding worden: http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/d ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 19:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

gister al nieuwe gear bestelt :thumbup:
m-audio axiom 61, m-audio fast track pro en cubase
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 22:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ElSalvaje schreef:
Dit gata mn volgende uitbreiding worden: http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/d ... tails.html

Ik durf het haast niet nog een keer te zeggen, maar spaar nou gewoon is wat verder door, en koop wat beter spul. 600 euro vind ik een hoop geld voor dat soort rommel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 22:58 
 
Donateur

Voor 650 euro ofzo kan je ook 2 keer Reloop RMP-1 CD-spelers kopen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 23:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Precies! Die zijn toch al een stuk beter dan die troep.. Als je dan nog 2/300 euro meer op kan hoesten kan je voor RMP2/RMP3 gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 09:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Voor 650 euro ofzo kan je ook 2 keer Reloop RMP-1 CD-spelers kopen ^^


Ja maar er moet ook nog een mixer bij he....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 10:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Neem dan eerst een wat goedkopere mixer, in plaats van op het hele pakket te bezuinigen... Met dat pakket wat je daar neergezet hebt heb je alleen maar troep. Als je een setje Reloop RMP1/2 neemt, dan heb je iig nog redelijke CD spelers...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

ElSalvaje schreef:
Kryptica schreef:
Voor 650 euro ofzo kan je ook 2 keer Reloop RMP-1 CD-spelers kopen ^^


Ja maar er moet ook nog een mixer bij he....

ja die set is gewoon speelgoed ik zou als ik jou was voor reloop rmp-1/2 gaan en een goedkopen mixer ;) deze bijv
http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/numark- ... tails.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 12:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
ElSalvaje schreef:
Kryptica schreef:
Voor 650 euro ofzo kan je ook 2 keer Reloop RMP-1 CD-spelers kopen ^^


Ja maar er moet ook nog een mixer bij he....

ja die set is gewoon speelgoed ik zou als ik jou was voor reloop rmp-1/2 gaan en een goedkopen mixer ;) deze bijv
http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/numark- ... tails.html

Speelgoed :clap: Maar je hebt wel gelijk.. Dat soort spul kost nog best wat geld, maar t is echt gewoon goedkope rommel.. Kan je beter een goeie controller kopen dan dit soort zooi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 13:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

2x http://www.bax-shop.nl/table-top-cd/mp3 ... tails.html
1x http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/america ... tails.html

Zou dit ene goed setje zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 14:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denon is nog wel een redelijk merk.. Mixer is wel echt crap, maarja je kan misschien beter eerst wat meer investeren in goede CD spelers, en dan een wat goedkopere mixer nemen... Kan je daarna nog doorsparen voor een goeie mixer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 14:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Denon is nog wel een redelijk merk.. Mixer is wel echt crap, maarja je kan misschien beter eerst wat meer investeren in goede CD spelers, en dan een wat goedkopere mixer nemen... Kan je daarna nog doorsparen voor een goeie mixer!


Klopt.
Dit is ook niet HET setje. Heb nu een Hercules Steel DJ Controller, dus moet uitbreiden.
Daarna gewoon goed doorsparen voor Pioneers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tja ik heb nu een Reloop Digital Jockey 2, en ik wil ook wel uitbreiden naar CD spelers.. Maarja ik ga daar niet goedkope rommel voor kopen, omdat ik het maar moet hebben. Ik spaar gewoon door zodat ik goed spul kan kopen. Ga eerst voor een Virus TI, en misschien als ik er goedkoop aan kan komen dat ik langzaamaan een CD speler setje ga kopen. Kan misschien voor vrij weinig aan een Reloop RMP3 komen, en als die prijs doorgaat dan doe ik dat wel.. Mn RDJ2 doet t nog goed, dus die uitbreiding komt nog wel. Eerst geld hebben voor goed spul!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 14:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben redelijk snel tevreden met iets.
Jullie willen allemaal het beste van het beste.
Ik ga niet meteen Pioneer kopen, het is beter om klein te beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 14:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ElSalvaje schreef:
Ik ben redelijk snel tevreden met iets.
Jullie willen allemaal het beste van het beste.
Ik ga niet meteen Pioneer kopen, het is beter om klein te beginnen.

Je hebt klein beginnen, en gewoon je geld door de plee spoelen... Dat speelgoed wat je eerst plaatste valt in de 2e categorie. Je betaald 600 euro voor iets wat ruk werkt, gegarandeerd problemen gaat geven en 0 functies heeft. Als je vervolgens na een half jaar wat beter spul wilt raak je het nooit kwijt, aangezien niemand het wil hebben.. Het is gewoon zonde van je geld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 14:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
ElSalvaje schreef:
Ik ben redelijk snel tevreden met iets.
Jullie willen allemaal het beste van het beste.
Ik ga niet meteen Pioneer kopen, het is beter om klein te beginnen.

Je hebt klein beginnen, en gewoon je geld door de plee spoelen... Dat speelgoed wat je eerst plaatste valt in de 2e categorie. Je betaald 600 euro voor iets wat ruk werkt, gegarandeerd problemen gaat geven en 0 functies heeft. Als je vervolgens na een half jaar wat beter spul wilt raak je het nooit kwijt, aangezien niemand het wil hebben.. Het is gewoon zonde van je geld!

+1

De denon spelers zijn zeker niet verkeerd, maar spaar dan door voor een betere mixer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

ElSalvaje schreef:

doe dan gelijk deze set met gewoon redelijke mixer ;)
http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/d ... tails.html
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner