Geen idee, me Solonaam was The Indicator en nu met zijn 2en onder Black Chaos maar voor beide heb ik geen redenen
Dj Skitzo wrote:Pithune jou naam vind ik vet bedacht
Dj Skitzo wrote:Pithune jou naam vind ik vet bedacht
a-troxx wrote:A-Troxx | Atrox = Latijn voor: savage, terrible, cruel, horror, horrible, harsh
de engelsen spreken het uit als pai-toen (denk anders aan Python), maar dat vind ik niet zo erg, zolang de naam maar bekend isBassmasterz wrote:toen ik Pithune zag staan dacht ik het zo te zeggen : Pit Hunne (in uitspraak dan)
Hihihi, horrible voor de oortjes van menig bezoeker inderdaad!Pithune wrote:a-troxx wrote:A-Troxx | Atrox = Latijn voor: savage, terrible, cruel, horror, horrible, harshdus jij bent horrible als dj?
Hahahahabiscuit wrote:ik heb de mijne op een kado gevonden die in het kerstpakket van de baas zaten! :')
Nickname wrote:Tja wat zal ik zeggen. Kon ff niks bedenken. Dus gebruikte ik Nickname. Dacht deze verander ik wel weer maar dat gaat niet
je kunt het ook uitspreken als piet-oenPithune wrote:de engelsen spreken het uit als pai-toen (denk anders aan Python), maar dat vind ik niet zo erg, zolang de naam maar bekend isBassmasterz wrote:toen ik Pithune zag staan dacht ik het zo te zeggen : Pit Hunne (in uitspraak dan)
ik spreek jou naam altyd uit als pit-tune maar dat klopt zeker nietPithune wrote:Kan, als je van brakkig praten houdt
en dat verzon je zo ffNixxus wrote:Nixxus klonk wel goed
haha inderdaadPithune wrote:de engelsen spreken het uit als pai-toen (denk anders aan Python), maar dat vind ik niet zo erg, zolang de naam maar bekend isBassmasterz wrote:toen ik Pithune zag staan dacht ik het zo te zeggen : Pit Hunne (in uitspraak dan)