Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou, omdat er zoveel modder werd gegooid over elkaars alias dacht ik; misschien is het handig om er een topic over te maken ^^

Dus laat maar horen dan, waarom heb je gekozen voor jou naam? hoe kwam je erop? waar is het op gebaseerd? etc.

Laat ik maar beginnen dan; straight out of the dictionary:

Surrealism:
- kunstrichting die bewust in het boven- of buitenzinnelijke elementen tracht te vinden voor de opbouw van kunstwerken
- Een richting die in 1924 begon met een door A. Breton geschreven manifest. Het was zaak door middel van associatie, het onderbewuste en droombeelden het irrationele, oncontroleerbare uit te drukken

Wikipedia:
- Surreal in general means bizarre or dreamlike.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 10:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ProfaNe heb ik al jaaaaaren sinds ik vroeger counter-strike speelde :P

en ik vond het ook wel een leuke dj naam, heb em nog nooit eerder gezien iig..

wiki:

A profanity is a word, expression, gesture, or other social behavior which is socially constructed or interpreted as insulting, rude, vulgar, desecrating, or showing disrespect.[1]

ProfaNe komt van profanity en ze zeggen wel is this video contains "ProfaNe language"
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 11:24 
 
Hardtraxxer

ProfaNe schreef:
A profanity is a word, expression, gesture, or other social behavior which is socially constructed or interpreted as insulting, rude, vulgar, desecrating, or showing disrespect.

maak er een vocal van zou ik zeggen XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hahah das wel een goeie idd, maar khep geen mic :P en mijn stem is kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

ProfaNe schreef:
hahah das wel een goeie idd, maar khep geen mic :P en mijn stem is kut

mic kan je kopen en stem maakt niej uit je kan hem altyd aanpassen met effecten en distortion etc.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 12:41 
 
Hardtraxxer

the sidespinnars schreef:
ProfaNe schreef:
hahah das wel een goeie idd, maar khep geen mic :P en mijn stem is kut

mic kan je kopen en stem maakt niej uit je kan hem altyd aanpassen met effecten en distortion etc.. ^^

+ er bestaat text2speech :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

text to speech zuigt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 13:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik had altijd Thund3R als gamertag alleen dat is zo standaard dus ik zocht wat anders voor me DJ naam, toen kwam het album van Brennan heart.
Musical Impressions, ik vond Impressions wel chill klinken en ja ik dacht de hype is overal een Q of een Z in te zetten dus dan maar Imprezzion.
Imprezzion is afgeleid van impressie wat indruk betekend. ik wil dat mijn producties een positieve indruk maken dus ja. Dat is wel zo'n beetje het achtergrond verhaal van mijn DJ naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 14:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nja ik heet chris en ja mind er achter he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het klinkt lekker, althans dat vind ik, en hij is lekker kort. Ook al is het misschien niet de meest originele naam. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 15:24 
 
Hardtraxxer

Luxion, tja beetje aant kloten met me naam.. en het is net jumpstyle he chris xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 16:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Luxion schreef:
Luxion, tja beetje aant kloten met me naam.. en het is net jumpstyle he chris xd


jazeker my friend xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 16:15 
 
Hardtraxx Veteran

vrienden noemen me gewoon timmer,,, heet timmermans met me achter naam dus.. Maar is niet echt een dj naam :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben gewoon een Struikrover :huh: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Atraxisz, ik heb echt geen idee hoe ik erbij ben gekomen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Amethist is een violette variƫteit van het mineraal kwarts (SiO2). en is de meest gewilde steen uit de kwartsgroep.

Ik ben altijd gewild vandaar :D Nee vond het wel mooi klinken en het is een mooi mineraal ;) kzag dat ding een keer bij m'n vriendin op dr kamer liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe, toevallig, is dit!! Ik dacht serieus vanmorgen onder de douch (JA!) laat ik straks eens een topic starten over ieders nickname... VOILA!

Naja de mijne is ook niet moeilijk. Echte naam is Maarten, jarig op 14 oktober (10). Hopla. Hele leven al gebruikt voor alles en iedereen dus lekker makkelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 18:15 
 
Donateur

Ik hoorde het woord cryptisch in de les NWE (natuurwetenschappen) en ik vond het nog wel vet klinken , dus een beetje veranderd en dan Kryptica eruit gekomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

me username was me vorige dj naam maar die was al in gebruik. je kunt wel raden wrom ik die naam had.... door de track Deepack & Showtek - Skitzo(als ik het goed heb)
me dj naam is B-Resco dit omdat ik gehecht ben aan mijn hond en die heet Bresco :D daar is hij dus van afgeleid ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

Van een voetballer toen het nog ooit een talent was. Nu meld ik me zo overal aan omdat ik het gewend ben. Eigenlijk is het maar een kutnaam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naam plus extra n, omdat op veel forums Edwin al bezet is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 19:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bij mij gewoon lorennzkee omdat ik lorenz heet:p niets meer of niets minder.
Mijn "dj naam" niet dat ik echt dj ben of feestjes enz, maar bij mijn opgenomen setjes is het nu ook nog gewoon lorenz:)
Zoek wel een beetje achter dj namen, maar het is nog niet zo belangrijk nu:).

Wat vinden jullie van Dj Semiazas, Dj Semi of Dj Gimpz? (Gebruikte ik vroeger wel eens als game namen :))
Kunnen jullie mij een beetje helpen met de beste he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een oom van me heette Jolle en dat vond ik een grappige naam, en omdat op het eerste forum waar ik de naam Jolle probeerde het al bezet was zette ik er maar NL achter en toen heb ik dat overal maar zo gedaan. Ben waarschijnlijk ook de enige of 1 van de weinigen die zo heet. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn echte naam is Gilian, maar dat ligt vervelend in de mond, en veel mensen noemen me gill, dus vandaag G1LL :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 11:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Volgens mij hebben we ooit al eens zo'n topic gehad. Anyway:
Ik gebruik Lyst al een jaar of 6 in spellen en op fora. Het komt van een oude msn naam:
Totally stuck in love, ik was wat aan het selecteren en zo kwam ik erbij.
Op andere fora gebruik ik absence, dat slaat op mijn vermoeidheid, waardoor ik soms wel een beetje afwezig ben. Mocht ik ooit gaan producen gebruik ik die laatste naam (of Absensis).
1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner