Hardtraxxer
84 posts member since 2010
last seen Apr 2010
Nou, omdat er zoveel modder werd gegooid over elkaars alias dacht ik; misschien is het handig om er een topic over te maken ^^

Dus laat maar horen dan, waarom heb je gekozen voor jou naam? hoe kwam je erop? waar is het op gebaseerd? etc.

Laat ik maar beginnen dan; straight out of the dictionary:

Surrealism:
- kunstrichting die bewust in het boven- of buitenzinnelijke elementen tracht te vinden voor de opbouw van kunstwerken
- Een richting die in 1924 begon met een door A. Breton geschreven manifest. Het was zaak door middel van associatie, het onderbewuste en droombeelden het irrationele, oncontroleerbare uit te drukken

Wikipedia:
- Surreal in general means bizarre or dreamlike.
Last edited by Surreal on 23 Apr 2010 19:13, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
668 posts member since 2010
last seen Apr 2020
ProfaNe heb ik al jaaaaaren sinds ik vroeger counter-strike speelde :P

en ik vond het ook wel een leuke dj naam, heb em nog nooit eerder gezien iig..

wiki:

A profanity is a word, expression, gesture, or other social behavior which is socially constructed or interpreted as insulting, rude, vulgar, desecrating, or showing disrespect.[1]

ProfaNe komt van profanity en ze zeggen wel is this video contains "ProfaNe language"
L
Hardtraxxer
855 posts member since 2010
last seen Dec 2014
ProfaNe wrote: A profanity is a word, expression, gesture, or other social behavior which is socially constructed or interpreted as insulting, rude, vulgar, desecrating, or showing disrespect.
maak er een vocal van zou ik zeggen XD
Hardtraxxer
last seen Apr 2020
hahah das wel een goeie idd, maar khep geen mic :P en mijn stem is kut
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
ProfaNe wrote:hahah das wel een goeie idd, maar khep geen mic :P en mijn stem is kut
mic kan je kopen en stem maakt niej uit je kan hem altyd aanpassen met effecten en distortion etc.. ^^
L
Hardtraxxer
last seen Dec 2014
the sidespinnars wrote:
ProfaNe wrote:hahah das wel een goeie idd, maar khep geen mic :P en mijn stem is kut
mic kan je kopen en stem maakt niej uit je kan hem altyd aanpassen met effecten en distortion etc.. ^^
+ er bestaat text2speech :P
Hardtraxxer
last seen Apr 2020
text to speech zuigt :P
Hardtraxx Addict
1688 posts member since 2009
last seen Feb 2016
Ik had altijd Thund3R als gamertag alleen dat is zo standaard dus ik zocht wat anders voor me DJ naam, toen kwam het album van Brennan heart.
Musical Impressions, ik vond Impressions wel chill klinken en ja ik dacht de hype is overal een Q of een Z in te zetten dus dan maar Imprezzion.
Imprezzion is afgeleid van impressie wat indruk betekend. ik wil dat mijn producties een positieve indruk maken dus ja. Dat is wel zo'n beetje het achtergrond verhaal van mijn DJ naam.
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
nja ik heet chris en ja mind er achter he ;)
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Het klinkt lekker, althans dat vind ik, en hij is lekker kort. Ook al is het misschien niet de meest originele naam. ;)
L
Hardtraxxer
last seen Dec 2014
Luxion, tja beetje aant kloten met me naam.. en het is net jumpstyle he chris xd
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Luxion wrote:Luxion, tja beetje aant kloten met me naam.. en het is net jumpstyle he chris xd
jazeker my friend xd
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
vrienden noemen me gewoon timmer,,, heet timmermans met me achter naam dus.. Maar is niet echt een dj naam :huh:
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
Ik ben gewoon een Struikrover :huh: xd
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Atraxisz, ik heb echt geen idee hoe ik erbij ben gekomen :D
Hardtraxxer
425 posts member since 2010
last seen Oct 2016
Amethist is een violette variëteit van het mineraal kwarts (SiO2). en is de meest gewilde steen uit de kwartsgroep.

Ik ben altijd gewild vandaar :D Nee vond het wel mooi klinken en het is een mooi mineraal ;) kzag dat ding een keer bij m'n vriendin op dr kamer liggen.
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Hoe, toevallig, is dit!! Ik dacht serieus vanmorgen onder de douch (JA!) laat ik straks eens een topic starten over ieders nickname... VOILA!

Naja de mijne is ook niet moeilijk. Echte naam is Maarten, jarig op 14 oktober (10). Hopla. Hele leven al gebruikt voor alles en iedereen dus lekker makkelijk :)
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Ik hoorde het woord cryptisch in de les NWE (natuurwetenschappen) en ik vond het nog wel vet klinken , dus een beetje veranderd en dan Kryptica eruit gekomen :P
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 8 days ago
me username was me vorige dj naam maar die was al in gebruik. je kunt wel raden wrom ik die naam had.... door de track Deepack & Showtek - Skitzo(als ik het goed heb)
me dj naam is B-Resco dit omdat ik gehecht ben aan mijn hond en die heet Bresco :D daar is hij dus van afgeleid ;)
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Van een voetballer toen het nog ooit een talent was. Nu meld ik me zo overal aan omdat ik het gewend ben. Eigenlijk is het maar een kutnaam :P
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Naam plus extra n, omdat op veel forums Edwin al bezet is..
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Bij mij gewoon lorennzkee omdat ik lorenz heet:p niets meer of niets minder.
Mijn "dj naam" niet dat ik echt dj ben of feestjes enz, maar bij mijn opgenomen setjes is het nu ook nog gewoon lorenz:)
Zoek wel een beetje achter dj namen, maar het is nog niet zo belangrijk nu:).

Wat vinden jullie van Dj Semiazas, Dj Semi of Dj Gimpz? (Gebruikte ik vroeger wel eens als game namen :))
Kunnen jullie mij een beetje helpen met de beste he :P
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Een oom van me heette Jolle en dat vond ik een grappige naam, en omdat op het eerste forum waar ik de naam Jolle probeerde het al bezet was zette ik er maar NL achter en toen heb ik dat overal maar zo gedaan. Ben waarschijnlijk ook de enige of 1 van de weinigen die zo heet. :D
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Mijn echte naam is Gilian, maar dat ligt vervelend in de mond, en veel mensen noemen me gill, dus vandaag G1LL :)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Volgens mij hebben we ooit al eens zo'n topic gehad. Anyway:
Ik gebruik Lyst al een jaar of 6 in spellen en op fora. Het komt van een oude msn naam:
Totally stuck in love, ik was wat aan het selecteren en zo kwam ik erbij.
Op andere fora gebruik ik absence, dat slaat op mijn vermoeidheid, waardoor ik soms wel een beetje afwezig ben. Mocht ik ooit gaan producen gebruik ik die laatste naam (of Absensis).