Ik heb geen idee meer hoe ik aan mijn naam kom
klinkt wel grappig vind ik (A)
alleen het ligt niet zo lekker in de mond vind ikR-Creational wrote:Ik heb geen idee meer hoe ik aan mijn naam kom![]()
njaa als ik het zeg dan zeg ik gewoon R-C...the sidespinnars wrote:alleen het ligt niet zo lekker in de mond vind ikR-Creational wrote:Ik heb geen idee meer hoe ik aan mijn naam kom![]()
Waarom las ik altijd Astrixsz?Atraxisz wrote:Atraxisz, ik heb echt geen idee hoe ik erbij ben gekomen
jou achternaam is telTel wrote:Tel, simpel... mijn achternaam
Noem jij Willem?Tel wrote:Tel, simpel... mijn achternaam
die willem is met dubbel LNixxus wrote:Noem jij Willem?Tel wrote:Tel, simpel... mijn achternaam
dan vind ik de naam logischer dan dat je alleen zegt; schoot me ineens te binnenNixxus wrote:Ohja, dat wisten jullie niet
Die vind ik wel goed bedachtRobster wrote:Mijn alias is eigelijk RawbinRaw omdat keiharde rauwe hardstyle mijn ding is. Bin omdat ik robbin heet. Zo ben ik eigelijk aan Rawbin gekomen
zou wel grappig zijnNixxus wrote:Noem jij Willem?Tel wrote:Tel, simpel... mijn achternaam
Nee, overal waar ik kom en zeg dat ik Tel met de achternaam heet zeggen ze ALTIJD of ik Willem heet! Echt rete iritantThe Hardstyler-1994 wrote:zou wel grappig zijnNixxus wrote:Noem jij Willem?Tel wrote:Tel, simpel... mijn achternaam
sound-rejects (geef maar een voorbeeldSoundHound wrote:weet eigenlijks niet waarom ik SoundHound gekozen heb.
weet ook nog geen eens een producer naam xD
xD i guess thats my story!dictionary.com:
an·o·dyne [an-uh-dahyn] Show IPA
–noun
1. a medicine that relieves or allays pain.
2. anything that relieves distress or pain: The music was an anodyne to his grief.
–adjective
3. relieving pain.
4. soothing to the mind or feelings.
die is wel goed bedacht manAnodyne wrote:Heb van bij geboorte al heel regelmatige/bijna dagelijkse migraine (de eene keer erger dan de andere).
(tis genetisch, mn pa en opa hebben het ook, mn broer dan weer niet *vloekt* lol!)
Anyway, ik was dus een naam aan het zoeken, en op een engelse 'synoniemen' website type ik 'painkiller' in, gewoon omdat ik die heel veel moet nemen en het bij mij past xD en een synoniem ervan is: Anodyne.
Het past bij me en ik vond het gewoon tof klinken.
xD i guess thats my story!dictionary.com:
an·o·dyne [an-uh-dahyn] Show IPA
–noun
1. a medicine that relieves or allays pain.
2. anything that relieves distress or pain: The music was an anodyne to his grief.
–adjective
3. relieving pain.
4. soothing to the mind or feelings.
(btw, voor mensen die denken dat dj'en/luide muziek/feesten enzo,.. slecht is voor mn migraines.. nja misschien achteraf wel xD maar als ik naar muziek luister, heb ik geen pijn, ik denk omdat ik met mn gedachten volledig bij de muziek zit. natuurlijk achteraf sta ik soms op ontploffen haha!)