ProfaNe wrote:Piaaa wrote:gek+boos = (Piaaa)?
Weet het gewoon ff niet zo goed uit te leggen
ProfaNe wrote:Piaaa wrote:gek+boos = (Piaaa)?
Piaaa wrote:ProfaNe wrote:Piaaa wrote:gek+boos = (Piaaa)?
![]()
rodger88 wrote:Ik ben een poosje chauffeur geweest. in de vrachtwagen zit een MC-27 of te wel "bakje"
In film zeggen chauffeurs als over de MC aant praten zijn altijd roger that.
Daarmee geef je aan dat je het begrijpt of akkoord gaat.
Ik zelf deed dit ook altijd als ik aant lullen was met collega als hij achter me reed in truck.
Na een tijdje ging men op de zaak mij allemaal roger noemen.
Dit vond ik niet zo stoer er uit zien.
Daarom is het Rodger geworden.
hahaha, dit gaf me zeker ff lol op de vroege morgenPiaaa wrote:ProfaNe wrote:Piaaa wrote:gek+boos = (Piaaa)?
![]()
en ik ralph, aangenaamtommetjeuh wrote:ik heet tom.
heel doordacht
sj0rs wrote:Ik doe het natuurlijk ook allemaal for the show.
ik had een naam nodig en ik vond het wel dik klinkenDj Skitzo wrote:droom jij over namen dan
ik herinner me nooit meer wat als ik wakker wordt
Pithune jou naam vind ik vet bedacht
ja dat is het eerste wat ik dacht toen ik jou naam zagJosh-T wrote:Moest iets verzinnen als DJ naam, dus heb ik maar Josh-T gekozen, lijkt op Jostie, niet echt een serieuze naam ofzo, maarja.
uuhm nee... :')Paraphaze wrote:Normaal noem je toch iemand zware shag als ze ergeens anders een grote bos krullen hebbe?DJ ShaG wrote: en als dat was dan noemde mijn vrienden altijd shagpruik (van de zware shag)
Dat vond Crypsis ook denk ikKryptica wrote:Ik hoorde het woord cryptisch in de les NWE (natuurwetenschappen) en ik vond het nog wel vet klinken ,
haha! kokosnootkopAlmighty wrote:Almighty rolt zo lekker over de tong, probeer maar
Wat een mf held is het ook heDJ ShaG wrote:haha! kokosnootkopAlmighty wrote:Almighty rolt zo lekker over de tong, probeer maar