Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 10:42 
 
Hardtraxx Newbie

Hoi,

Ik heb een Reloop Digital Jockey 2 Controller gekocht(Zonder interne geluidskaart dus zoals een Interface) want ik heb een externe(Alesis iO2 Expres)

Nu wil ik dit apparaat gaan gebruiken in Traktor PRO. Maar heeft iemand er ervaring mee of alles precies goed werkt of het zelfde idee heeft? Want als ik bijvoorbeeld 1 deck door mijn headphone doe werkt het niet optimaal, eigenlijk helemaal niet. De headphone zit via de externe geluidskaart aangesloten. Je hoort er wel geluid op, maar die gaat mee naar de master van 1 deck. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Groet,
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik begrijp je probleem niet helemaal maar ik had daar zelf ook moeite mee met mijn digital jockey 2.
heb je asio4all?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 15:36 
 
Hardtraxx Newbie

Draidy schreef:
ik begrijp je probleem niet helemaal maar ik had daar zelf ook moeite mee met mijn digital jockey 2.
heb je asio4all?



Het probleem is:

Mijn headphone kan niet in de Digital Jockey, die moet dus in mijn externe geluidskaart(Deze gebruikt ASIO4ALL ja).

Normaal als je 1 Deck open hebt staan, kun je die andere deck via Cue(preview) horen, maar deze hoor ik niet, en tot dat ik de schuif open zet dat gaatie in mn kop telefoon ook pas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ok ik snap het wel. heb je mischien msn? is iets makkelijker om het daarover uit te leggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 17:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk ligt dit aan de instellingen binnen Traktor. Ik heb zoiets ook een keer gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yup.
Eerste stap; asio4all downloaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 17:46 
 
Hardtraxx Newbie

Draidy schreef:
Yup.
Eerste stap; asio4all downloaden



Kun je me even toevoegen op msn. Check je inbox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 18:00 
 
Hardtraxx Newbie

marsiascout schreef:
Waarschijnlijk ligt dit aan de instellingen binnen Traktor. Ik heb zoiets ook een keer gehad.


Het moet wel gewoon kunnen werken toch neem ik aan? Dus dat de headphone via externe geluidskaart gaat, want mijn controller heeft dus GEEN interface he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja dat had je in de OP al duidelijk gemaakt.

En dit probleem ligt dus waarschijnlijk bij de instellingen van je software, dus als je die goed instelt moet t werken. Hoe dit precies veranderd moet worden kan ik je niet vertellen want ik weet niet hoe jij alles ingesteld hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 19:47 
 
Hardtraxx Newbie

marsiascout schreef:
Ja dat had je in de OP al duidelijk gemaakt.

En dit probleem ligt dus waarschijnlijk bij de instellingen van je software, dus als je die goed instelt moet t werken. Hoe dit precies veranderd moet worden kan ik je niet vertellen want ik weet niet hoe jij alles ingesteld hebt.



Ja hier heb ik al naar gekeken, maar iemand enig idee hoe je een de "cue preview" knop goed kan wijzigen in Traktor?
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner