Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 19:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hey mensen!
Ik heb het een paar uur geleden voor elkaar gekregen om m'n linker play knop te slopen..
Ook m'n cue en cup knoppen haperen al tijden! Heeft iemand ervaring met dit ding uit elkaar halen?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 19:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb je nog garantie ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 20:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja.. maar trek het niet om 'm een maand kwijt te zijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 20:05 
 
Artiest

laten maken lijkt me altijd een betere optie dan zelf maken, aangezien je dan kans hebt dat je het erger maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 20:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
laten maken lijkt me altijd een betere optie dan zelf maken, aangezien je dan kans hebt dat je het erger maakt.

dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je bent hem wel even kwijt, maar dat is altijd beter dan dat je hem zelf sloopt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 23:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De RJD2 is bijzonder moeilijk te repareren.. Geloof me, ik heb t geprobeerd ;) Je kan de onderplaat wel los maken, maar dan heb je het probleem dat alle rotary's los gesoldeerd moeten worden.. Om de bovenplaat er namelijk af te krijgen moeten de rotary's eraf, omdat die knoppen zeg maar op de bovenplaat liggen.. Deze kan je niet simpelweg lostrekken zoals je met de faders wel kan doen.. Je moet dus alle rotary's los solderen om erbij te kunnen..

Met andere woorden, lekker laten doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ga eens naar een zaak waar ze audio en video apparatuur repareren, daar heb ik ook eens een playknop van zo'n ding laten maken, kostte me 10 euro en 20 minuten...
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner