Wanneer je mixt kun je denk ik beter je koptelefoon op de Hercules ipv op je laptop zetten. Een USB geluidskaart of Audio Interface is er eigenlijk alleen voor om te zorgen dat je een betere, soms hardere geluidskwaliteit krijgt. Deze hebben vaak dus ook een "mooi" prijskaartje. Ze zijn niet gemaakt om meerdere speakers aan te sluiten.n3liss wrote:Mensen..!
Een vraag: Ik draai gewoon thuis met computer en Hercules dj control steel..
Nu moet ik een keertje draaien op een feestje.. De laptop heeft echter maar 1 uitgang waar boxen/koptelefoon op kunnen. Ik heb me laten vertellen dat er een soort verlengsnoertje (USB geluidskaart???) bestaat, waar meer uitgangen aanzitten..
Iemand enig idee of dit klopt, zo ja: iemand een link waar ik dat kan kopen. Zo nee: Iemand een idee hoe het amders kan.??
Alvast bedankt..!!!
Je hebt als het goed is op dat feest een versterker. Studiomonitoren o.i.d. zijn niet geschikt voor feestjes, daarom dus. Je neemt gewoon een kabel met aan 1 kant in stereo 3,5mm plug (male) en aan de andere kant 2 RCA male pluggen (rood en wit). Deze kan je achter in de versterker steken en vanuit de versterker sluit je de speakers aan.