Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 22:00 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Njah t is geen kwaal van die dingen, ik heb gewoon een KUT exemplaar gekregen... De RMP1 van reloop heeft bekende problemen met de CUE knop, maar de Digital Jockey 2 heeft geen bekende problemen... Ligt dus gewoon aan t exemplaar wat ik heb :thumbdown:

oke zijn er geen bekende problemen met de RMP 3 want dat word den ik me volgende aankoop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 20:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
oke zijn er geen bekende problemen met de RMP 3 want dat word den ik me volgende aankoop?


wss precies dezelfde problemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

Atraxisz schreef:
the sidespinnars schreef:
oke zijn er geen bekende problemen met de RMP 3 want dat word den ik me volgende aankoop?


wss precies dezelfde problemen.

oke dan geef ik maar wat meer uit en koop 2 cdj's 400
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2010 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
the sidespinnars schreef:
oke zijn er geen bekende problemen met de RMP 3 want dat word den ik me volgende aankoop?


wss precies dezelfde problemen.

Zou behoorlijk ziek zijn als de RMP3 dezelfde problemen heeft als de RMP1 _O- De RMP2 heeft zelfs die CUE knop problemen niet meer.. De RMP3 heeft zover bekend geen structurele problemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 11:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Atraxisz schreef:
the sidespinnars schreef:
oke zijn er geen bekende problemen met de RMP 3 want dat word den ik me volgende aankoop?


wss precies dezelfde problemen.

Zou behoorlijk ziek zijn als de RMP3 dezelfde problemen heeft als de RMP1 _O- De RMP2 heeft zelfs die CUE knop problemen niet meer.. De RMP3 heeft zover bekend geen structurele problemen


Oh, daarom zei ik ook waarschijnlijk, maar waar ligt dat aan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij de RMP1 is de Cue/Play knop echt ruk gewoon,,

dat komt omdat ze met 2 punten op het printplaatje vast zitten,, maar voor de rest "rust" die knop nergens op... naja soldeer is nou niet uber sterk en dat gaat vanzelf los zitten,, als je dat heb werkt ie dus niet meer lekker.. heel simpel te maken door zelf weer vast te solderen maar dan is het wachten tot hij weer los gaat...

ik had plaatjes en alles maar die ben ik al een tijdje kwijt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2010 17:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
ik heb gewoon een KUT exemplaar gekregen...


Nou, dat denk ik dus ook over mijn RMP1
Behalve dan dat die cue knop ookal stuk is bij 1 van de 2 hier.
Is er met 1 speler constant iets met die laser geweest...
Vandaag word wss me RMP1 gemaakt, er was een zekering gesprongen en die ga ik dadelijk eventjes vervangen,
Dus hopelijk doet die laser het dan ook weer terug, maar hoop er niet te hard op...
Ik stap zo snel mogelijk af van die reloop cd spelers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik zie op marktplaats een mooie reloop rmp2 staan?

zal ik djsets op marktplaats kopen of is dat riskant?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2010 22:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nairobi schreef:
ik zie op marktplaats een mooie reloop rmp2 staan?

zal ik djsets op marktplaats kopen of is dat riskant?


Misschien moet je ze eerst bij de kerel testen?
En 2e hands gaan natuurlijk minder lang mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 00:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
Nairobi schreef:
ik zie op marktplaats een mooie reloop rmp2 staan?

zal ik djsets op marktplaats kopen of is dat riskant?


Misschien moet je ze eerst bij de kerel testen?
En 2e hands gaan natuurlijk minder lang mee!


oke! en cdj's zijn over het algemeen beter ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
En 2e hands gaan natuurlijk minder lang mee!

Want?

Als jij het nieuwkoopt en je staat erop te rammen gaat het misschien net zo lang mee als iemand die er heeel voorzichtig 2 keer per jaar mee draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 11:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Atraxisz schreef:
En 2e hands gaan natuurlijk minder lang mee!

Want?

Als jij het nieuwkoopt en je staat erop te rammen gaat het misschien net zo lang mee als iemand die er heeel voorzichtig 2 keer per jaar mee draait.


Ja hehe dat is duidelijk, maar als je precies hetzelfde omgaat met nieuw als 2e hands dan gaat nieuw langer mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

Atraxisz schreef:
maarten1410 schreef:
Atraxisz schreef:
En 2e hands gaan natuurlijk minder lang mee!

Want?

Als jij het nieuwkoopt en je staat erop te rammen gaat het misschien net zo lang mee als iemand die er heeel voorzichtig 2 keer per jaar mee draait.


Ja hehe dat is duidelijk, maar als je precies hetzelfde omgaat met nieuw als 2e hands dan gaat nieuw langer mee!

dan vraag ik me af hoe je ermee omgaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 18:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Me buren kwamen klagen bij me ouders dat de muziek veelste hard stond.
Man die krk's waren echt een slechte aankoop :P. Ik snap niet jonge, me deur vliegt er bijna uit door de bass...
echt die trilt niet normaal hard... Moest van me moeder beneden komen luisteren op het volume dat ik sta te draaien.
En het is echt niet normaal Drrrr Drrr drrr Drrr super hard! Mss overdrijf ik toch wat? maar die volume knop achteraan staat echt bijna helemaal dicht?
Ik snap het niet hoor. Staan ze nu echt zo overdreven luid of moet ik die knop achteraan helemaal dichtdraaien?
Want als ik dan met de main fader minder zacht zet neemt ie ook minder zacht op toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

lorennzkee schreef:
Me buren kwamen klagen bij me ouders dat de muziek veelste hard stond.
Man die krk's waren echt een slechte aankoop :P. Ik snap niet jonge, me deur vliegt er bijna uit door de bass...
echt die trilt niet normaal hard... Moest van me moeder beneden komen luisteren op het volume dat ik sta te draaien.
En het is echt niet normaal Drrrr Drrr drrr Drrr super hard! Mss overdrijf ik toch wat? maar die volume knop achteraan staat echt bijna helemaal dicht?
Ik snap het niet hoor. Staan ze nu echt zo overdreven luid of moet ik die knop achteraan helemaal dichtdraaien?
Want als ik dan met de main fader minder zacht zet neemt ie ook minder zacht op toch?

je kan ook gewoon de bass een beetje dicht draaien dan heb je geen drrrr drrr drrrr meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 19:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga gwn even wat proberen.
EDIT: Laat maar, ik test dit wel eens helemaal uit als me ouders niet thuis zijn.
Want ze worden helemaal paranoid
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lorennzkee schreef:
Ik ga gwn even wat proberen.
EDIT: Laat maar, ik test dit wel eens helemaal uit als me ouders niet thuis zijn.
Want ze worden helemaal paranoid

Haha!! dat probleem heb ik ook:P Echt wij hebben zo'n oud huis en dan trilt alles mee!
Maar ff ontopic... Ik wil rmp-2's aanschaffen, iemand ervaring?? Of kan ik beter, gezien dat gekloot met die knoppen, beter voor denon gaan??
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 19:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik heb rmp1's en fuck mij er serieus aan op wat problemen ik al mee heb gehad, Knoppen begin nu bij mij helemaal stuk te gaan.
Volgende dat ik koop zal zeker geen reloop spul zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RMP1 staat er ook om bekend brakke knoppen te hebben. De RMP2 en RMP3 zijn in dat opzicht sterk verbeterd!

Heb btw geprobeerd om mn Digital jockey 2 open te schroeven en die knop zelf te fixen... heb ik hm open, zie ik dat alle potmeters moet los solderen om de printplaat eraf te kunnen halen, en dus bij de knop te kunnen :thumbdown: Aangezien t der 19 zijn, ga ik dat maar niet zelf doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
RMP1 staat er ook om bekend brakke knoppen te hebben. De RMP2 en RMP3 zijn in dat opzicht sterk verbeterd!

Heb btw geprobeerd om mn Digital jockey 2 open te schroeven en die knop zelf te fixen... heb ik hm open, zie ik dat alle potmeters moet los solderen om de printplaat eraf te kunnen halen, en dus bij de knop te kunnen :thumbdown: Aangezien t der 19 zijn, ga ik dat maar niet zelf doen...

als je nog garantie heb moet je uitkijken dat ze neit zien dat hij al open is geweest dan heb je geen garantie meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 21:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klopt,
Ik heb mijn RMP1 ook open gehad door al dat gezooi.
dus als ik hem nu binnenbreng, hoop ik dat ze niets doorhebben.
Of gewoon eerlijk zeggen, en hopen dat ze het gewoon als garantie zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 21:32 
 
Hardtraxx Veteran

lorennzkee schreef:
Klopt,
Ik heb mijn RMP1 ook open gehad door al dat gezooi.
dus als ik hem nu binnenbreng, hoop ik dat ze niets doorhebben.
Of gewoon eerlijk zeggen, en hopen dat ze het gewoon als garantie zien?

licht eraan waar je hem naartoe brengt en naar wie als er 1 of andere chagrijnige zout zak je helpt (dat had ik) dan zeggen ze gelijk dat je geen garantie meer hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 21:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bax shop, me vader wil er heen rijden, maar is wel anderhalf uurtje rijden.
Me moeder, Jha ik ijs een nieuwe jonge! Hoeveel gekut heb je er al wel niet mee gehad!
Jha ma, ik heb hem open gehad he dan vervalt de garantie normaal.
Maar moet je dan voor de lens schoon te maken helemaal naar daar rijden of opsturen zodat je hem weer een x aantal weken kwijt bent?
Ik heb met een oorstokje en wat lens cleaner spul die lens mooi gemaakt. Nadien deed hij het terug perfect.
Weekje later "No-disc" Jha hallo... Zowizo iets mis met de laser ofzo. Enja die knoppen zijn ookal naar de kl*tee.
Alles naar de klote?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

lorennzkee schreef:
Bax shop, me vader wil er heen rijden, maar is wel anderhalf uurtje rijden.
Me moeder, Jha ik ijs een nieuwe jonge! Hoeveel gekut heb je er al wel niet mee gehad!
Jha ma, ik heb hem open gehad he dan vervalt de garantie normaal.
Maar moet je dan voor de lens schoon te maken helemaal naar daar rijden of opsturen zodat je hem weer een x aantal weken kwijt bent?
Ik heb met een oorstokje en wat lens cleaner spul die lens mooi gemaakt. Nadien deed hij het terug perfect.
Weekje later "No-disc" Jha hallo... Zowizo iets mis met de laser ofzo. Enja die knoppen zijn ookal naar de kl*tee.
Alles naar de klote?

moeders xd en reloop >.< ik zou hem gewoon weg brengen als ze dan wat vragen kan je er nog omheen lullen als je hem opstuurt niet meer dan vervalt de garantie misschien meteen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2010 22:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
TakkU schreef:
RMP1 staat er ook om bekend brakke knoppen te hebben. De RMP2 en RMP3 zijn in dat opzicht sterk verbeterd!

Heb btw geprobeerd om mn Digital jockey 2 open te schroeven en die knop zelf te fixen... heb ik hm open, zie ik dat alle potmeters moet los solderen om de printplaat eraf te kunnen halen, en dus bij de knop te kunnen :thumbdown: Aangezien t der 19 zijn, ga ik dat maar niet zelf doen...

als je nog garantie heb moet je uitkijken dat ze neit zien dat hij al open is geweest dan heb je geen garantie meer!

Daarom ben ik dus heel voorzichtig geweest, geen krassen gemaakt op de schroefjes, exact dezelfde tie wrap gebruikt etc ;) Echt, geen hond kan t zien!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner