Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 17:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar niet van de cdj1000 :).
moest ik cdjs kopen zou ik denk ik voor de 900's gaan denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 17:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

lorennzkee schreef:
Maar niet van de cdj1000 :).
moest ik cdjs kopen zou ik denk ik voor de 900's gaan denk ik.

De CDJ900 is ook de officiele opvolger van de CDJ1000MK3 he ;) De CDJ2000 is gewoon weer net een stapje verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 17:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jha die 2000 hoeft niet :), maar voor 200 eurotjes kun je wel eventjes meegaan met de tijd he :P.
alleja, 200 euro tegenover het hele bedrag gaat het nu ook niet maken.
Ik zie wel wat ik er mee doe.
eerst van die reloop shit af zien te geraken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
lorennzkee schreef:
Maar niet van de cdj1000 :).
moest ik cdjs kopen zou ik denk ik voor de 900's gaan denk ik.

De CDJ900 is ook de officiele opvolger van de CDJ1000MK3 he ;) De CDJ2000 is gewoon weer net een stapje verder

Ja, dat dus. De 1000 wordt niet meer gemaakt he....

Newline verkoop ze nog wel, de laatste aantallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 19:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klopt. Ben trouwens ook wel benieuwd of ze de DJM800 een upgrade gaan geven naar DJM900 ofzo, om in de lijn van de CDJ900/2000 te passen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Klopt. Ben trouwens ook wel benieuwd of ze de DJM800 een upgrade gaan geven naar DJM900 ofzo, om in de lijn van de CDJ900/2000 te passen...

Denk het niet want de 800 is nog wel redelijk up-to-date. Zou ook niet weten wat ze daar nog aan moeten veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 19:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Njah, de DJM800 is ook al van 2006 he ;) Qua functies is ie nog wel up to date, maar dat was de CDJ1000 MK3 eigenlijk ook ;) Zou me niks verbazen als er binnenkort een DJM900 bijkomt, als kleine broertje van de DJM2000
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat bedoelde ik, qua functies en intern is het nog prima. Misschien dat ze met een facelift wel klaar zijn. Zou mooi zijn, dan zakken ze tweedehands ook weer flink!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Njah, de DJM800 is ook al van 2006 he ;) Qua functies is ie nog wel up to date, maar dat was de CDJ1000 MK3 eigenlijk ook ;) Zou me niks verbazen als er binnenkort een DJM900 bijkomt, als kleine broertje van de DJM2000

qua functies van de djm800 en cdj1000mk3 echt niet meer up2date hoor. Ze missen een geluidskaart en goede midi ondersteuning en de CDJ kon geen usb sticks aan...Maarja de CDJ1000mk3 en djm800 blijft nog wel even de standaard (want zoveel missen ze nou ook weer niet) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 09:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CDJ-900 de opvolger van de CDJ-1000 MK3? Dan is hij qua snelheid en display opties er wel op achteruit gegaan.
Je moet de CDJ-900 zien als uitgebreide CDJ-800 MK2 en de CDJ-2000 als opvolger van de 1000 MK3.
De CDJ-800 MK2 is wat trager van de 1000 MK3 en dat geld ook voor de CDJ-900 en de CDJ-2000. Ik heb beide spelers naast elkaar gehad (900 en 2000) en heb voorheen de 800 MK2 en de 1000 MK3 gehad en je merkt wel degelijk verschil. Daarnaast zie ik een CDJ-900 niet als club standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

hoe kom je aan het geld voor de cdj800/900/1000/2000 :huh: dat is een aardig lijstje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DJ_Xtremer schreef:
CDJ-900 de opvolger van de CDJ-1000 MK3? Dan is hij qua snelheid en display opties er wel op achteruit gegaan.
Je moet de CDJ-900 zien als uitgebreide CDJ-800 MK2 en de CDJ-2000 als opvolger van de 1000 MK3.
De CDJ-800 MK2 is wat trager van de 1000 MK3 en dat geld ook voor de CDJ-900 en de CDJ-2000. Ik heb beide spelers naast elkaar gehad (900 en 2000) en heb voorheen de 800 MK2 en de 1000 MK3 gehad en je merkt wel degelijk verschil. Daarnaast zie ik een CDJ-900 niet als club standaard.

Pioneer geeft zelf aan dat de CDJ900 de opvolger is van de CDJ1000. De CDJ2000 is gewoon een hele stap verder, net als de DJM2000 en volledig nieuw product is in vegelijking met bijvoorbeeld de DJM-800
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Marketing heet dat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 08:34 
 
Hardtraxxer

The Amethist schreef:
Marketing heet dat ^^

en....

innovatie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hey, weten jullie soms welk mengpaneel beter is: de Numark iDJ2 of de Numark iCDMIX 2?

Laat het me weten want ik vind het zelf een moeilijke beslissing
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helya schreef:
Hey, weten jullie soms welk mengpaneel beter is: de Numark iDJ2 of de Numark iCDMIX 2?

Laat het me weten want ik vind het zelf een moeilijke beslissing

...

Je hebt de topictitel geloof ik niet gelezen. Laten we aub een beetje ontopic proberen te blijven, het gaat hier over problemen met je gear, niet over gear die je nog niet hebt ;)

Daarnaast heb je zelf ook al een topic aangemaakt waar je dit soort vragen kan stellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 17:13 
 
Hardtraxx Addict

Helya schreef:
Hey, weten jullie soms welk mengpaneel beter is: de Numark iDJ2 of de Numark iCDMIX 2?

Laat het me weten want ik vind het zelf een moeilijke beslissing


euhm geen van beide..........waarom zou je in godsnaam met je ipod willen draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
Helya schreef:
Hey, weten jullie soms welk mengpaneel beter is: de Numark iDJ2 of de Numark iCDMIX 2?

Laat het me weten want ik vind het zelf een moeilijke beslissing


euhm geen van beide..........waarom zou je in godsnaam met je ipod willen draaien


Het is gewoon voor thuis eh, niet voor party's ofz. En Pioneer is te duur voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Helya schreef:
Timothy21 schreef:
Helya schreef:
Hey, weten jullie soms welk mengpaneel beter is: de Numark iDJ2 of de Numark iCDMIX 2?

Laat het me weten want ik vind het zelf een moeilijke beslissing


euhm geen van beide..........waarom zou je in godsnaam met je ipod willen draaien


Het is gewoon voor thuis eh, niet voor party's ofz. En Pioneer is te duur voor mij.

oke het is voor thuis heb je een computer? zo ja koop dan gewoon zoiets
http://www.bax-shop.nl/digitale-djgear/ ... tails.html
of dit
http://www.bax-shop.nl/koopjes-kelder/h ... tails.html
of dit
http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-gear ... tails.html
alles wat je nodig heb programma's om ze te besturen zitten erbij en bij sommige heb je nog keuze ook wat voor programma je wilt gebruiken dat is alles wat je nodig heb voor. computer+midi controller+software= alles wat je nodig heb ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 22:57 
 
Hardtraxx Addict

Helya schreef:
Timothy21 schreef:
Helya schreef:
Hey, weten jullie soms welk mengpaneel beter is: de Numark iDJ2 of de Numark iCDMIX 2?

Laat het me weten want ik vind het zelf een moeilijke beslissing


euhm geen van beide..........waarom zou je in godsnaam met je ipod willen draaien


Het is gewoon voor thuis eh, niet voor party's ofz. En Pioneer is te duur voor mij.


Er is ook meer dan alleen maar pioneer he....
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pioneer heeft wel de beste kwaliteit. Ik wou ook eerst voor een reloop setje gaan, maar betwijfel het nu wel heel erg toen het ik het 'problemen met gear topic' zag :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik wil eigenlijk ook dj-gear aanschaffen! ik dacht eigenlijk aan 1 mixstation zonder losse cd-players of kan ik beter losse mixer en cd-players aanschaffen? mijn budget ligt niet hoog zo rond de 500 euro, is daar wat voor te halen voor een beginner? :)

alvast bedankt mensen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 21:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Godverdegodver...

Eind januari heb ik mn Reloop Digital Jockey 2 IE gekocht, en begin mei was de CUE knop van t rechter deck stuk... Teruggestuurd naar Recess, 2 weken later terug en hij doet t weer... En wat denk je? zojuist dezelfde CUE knop naar de klote, op EXACT dezelfde manier... :thumbdown: Morgen Recess maar bellen, en eisen dat ik gewoon een gloednieuwe krijg.. Deze was namelijk toen ik hm de eerste keer kreeg al geopend geweest, en de kabels waren al een keer gebruikt etc...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 21:57 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Godverdegodver...

Eind januari heb ik mn Reloop Digital Jockey 2 IE gekocht, en begin mei was de CUE knop van t rechter deck stuk... Teruggestuurd naar Recess, 2 weken later terug en hij doet t weer... En wat denk je? zojuist dezelfde CUE knop naar de klote, op EXACT dezelfde manier... :thumbdown: Morgen Recess maar bellen, en eisen dat ik gewoon een gloednieuwe krijg.. Deze was namelijk toen ik hm de eerste keer kreeg al geopend geweest, en de kabels waren al een keer gebruikt etc...

goed dat ik er toen geen 1 gekocht had xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2010 21:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Njah t is geen kwaal van die dingen, ik heb gewoon een KUT exemplaar gekregen... De RMP1 van reloop heeft bekende problemen met de CUE knop, maar de Digital Jockey 2 heeft geen bekende problemen... Ligt dus gewoon aan t exemplaar wat ik heb :thumbdown:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner