Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 22:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

L4rs schreef:
Hee Goedeavond!

Ben ik weer.. Tijdje geleden heb ik dit bericht hier geplaatst over het opnemen van sets via dit kastje en zo aangesloten op mijn laptop..

Het volgende zit ik dus echt mee.. ik neem al een tijde op via Audacity instellingen staan goed maar ik heb in het verleden altijd sets opgenomen via mijn desktop pc tulp stekker in de Line in (blauwe) en via een programma verhoogde ik na het maken van de set volume dit vond ik kwa Bass en Geluid wel echt sterker klinken nu hoor ik toch echt n lichtere bass een soort van diepe echo.. ik neem gewoon sterio op niet mono dat hoor je meteen.. Maar enig idee wat ik hier aan kan doen ik heb geen line in op mijn laptop toen dit kastje gekocht maargoed zoals het altijd was het geluid krijg ik gewoon niet meer daar baal ik van kan iemand me helpen hiermee of moet ik het hier echt mee doen?? :(

Dankjewel!

Groetjes Lars







Zenda schreef:
Afbeelding

Dit is de achterkant van de DJM-700. Je ziet hier een rec-uitgang aangegeven (linksboven)

Afbeelding

Deze kabel kun je gebruiken om de DJM aan te sluiten. De andere kant van de kabel kan in je behringer UCA-222 steken.

Afbeelding

Je ziet hier de aansluiting 'input'. Hier kun je dus de andere kant van de RCA kabel op aansluiten. Door de USB-kabel op je pc aan te sluiten, kun je gaan opnemen, bijvoorbeeld met een programma als audacity.

Hopelijk is het zo duidelijk :)


Om van al je problemen af te komen zou ik dit willen aanraden (eigenlijk iedereen):

http://www.bax-shop.nl/sd-usb-speler/dap-cdr-110-mkiii-cd-usb-recorder-player?gclid=CPfgjYv6_cMCFagfwwodlnsAxA

Dit heb ik aangesloten op mijn REC ingang en het werkt perfect. Het kost wel wat maar je heb nooit meer problemen. Er zit een volume meter op zodat je nooit meer zacht opneemt.
Dit is ook niet zo ingewikkeld als wat ik hier op dit forum wel eens voorbij ziet komen. Simpeler kan het niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dave schreef:
L4rs schreef:
Hee Goedeavond!

Ben ik weer.. Tijdje geleden heb ik dit bericht hier geplaatst over het opnemen van sets via dit kastje en zo aangesloten op mijn laptop..

Het volgende zit ik dus echt mee.. ik neem al een tijde op via Audacity instellingen staan goed maar ik heb in het verleden altijd sets opgenomen via mijn desktop pc tulp stekker in de Line in (blauwe) en via een programma verhoogde ik na het maken van de set volume dit vond ik kwa Bass en Geluid wel echt sterker klinken nu hoor ik toch echt n lichtere bass een soort van diepe echo.. ik neem gewoon sterio op niet mono dat hoor je meteen.. Maar enig idee wat ik hier aan kan doen ik heb geen line in op mijn laptop toen dit kastje gekocht maargoed zoals het altijd was het geluid krijg ik gewoon niet meer daar baal ik van kan iemand me helpen hiermee of moet ik het hier echt mee doen?? :(

Dankjewel!

Groetjes Lars







Zenda schreef:
Afbeelding

Dit is de achterkant van de DJM-700. Je ziet hier een rec-uitgang aangegeven (linksboven)

Afbeelding

Deze kabel kun je gebruiken om de DJM aan te sluiten. De andere kant van de kabel kan in je behringer UCA-222 steken.

Afbeelding

Je ziet hier de aansluiting 'input'. Hier kun je dus de andere kant van de RCA kabel op aansluiten. Door de USB-kabel op je pc aan te sluiten, kun je gaan opnemen, bijvoorbeeld met een programma als audacity.

Hopelijk is het zo duidelijk :)


Om van al je problemen af te komen zou ik dit willen aanraden (eigenlijk iedereen):

http://www.bax-shop.nl/sd-usb-speler/dap-cdr-110-mkiii-cd-usb-recorder-player?gclid=CPfgjYv6_cMCFagfwwodlnsAxA

Dit heb ik aangesloten op mijn REC ingang en het werkt perfect. Het kost wel wat maar je heb nooit meer problemen. Er zit een volume meter op zodat je nooit meer zacht opneemt.
Dit is ook niet zo ingewikkeld als wat ik hier op dit forum wel eens voorbij ziet komen. Simpeler kan het niet!


Oke nice maar persoonlijk vind ik het wat te duur.. is er totaal geen andere optie of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 09:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

L4rs,

Je kan beter iets duurder kopen dat het gelijk goed is, dan dat je loopt te kutten met iets wat vaak problemen geeft. Mijn ervaring is heel goed met DAP :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hee dave,

Klopt ook wel wat jr zegt alleen vond ik dit heb je hier enig ervaring in?
Reloop Tape USB audio recorder? Grtz lars




dave schreef:
L4rs,

Je kan beter iets duurder kopen dat het gelijk goed is, dan dat je loopt te kutten met iets wat vaak problemen geeft. Mijn ervaring is heel goed met DAP :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

L4rs schreef:
Hee dave,

Klopt ook wel wat jr zegt alleen vond ik dit heb je hier enig ervaring in?
Reloop Tape USB audio recorder? Grtz lars




dave schreef:
L4rs,

Je kan beter iets duurder kopen dat het gelijk goed is, dan dat je loopt te kutten met iets wat vaak problemen geeft. Mijn ervaring is heel goed met DAP :P


Nee geen ervaring in.
Heb even gegoogeld toen ik ook iets wou hebben om op te nemen en DAP kwam er bij mij het beste uit, het is makkelijk te hanteren en aan te sluiten. Werkt buiten je computer om waardoor je geen moeilijk aan te sluiten kabels en programma's nodig heb. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 12:58 
 
Hardtraxx Addict

Je kunt ook een externe geluidskaart kopen en daar je djm op aansluiten. Sluit je de speakers ook op de geluidskaart aan dan kun je de master zo instellen dat het niet hard staat en volume op je speakers regelen met de geluidskaart. Opnemen op je laptop/desktop en eventueel normalizen als je zacht hebt opgenomen. Externe geluidskaart heb je wel voor tussen de 100 en 200 euro. je hebt alleen maar ingangen nodig voor speakers en djm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 23:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

-- Antwoord zelf al gevonden --
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 20:14 
 
Hardtraxx Elite

Vaak heb ik dat ik na het opnemen mijn setje terug luister, en dan hoor dat er bij 1 plaat een stuk naar voren is gespoeld. Je hoort hem gewoon een paar seconde doorspoelen. Iemand enig idee hoe dit kan? Of hoe op te lossen? Ik neem altijd op met Pioneer DJM 350. Thanks alvast! :)

[zippy]http://www28.zippyshare.com/v/jGlZbfq6/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 12:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CyrilHS schreef:
Vaak heb ik dat ik na het opnemen mijn setje terug luister, en dan hoor dat er bij 1 plaat een stuk naar voren is gespoeld. Je hoort hem gewoon een paar seconde doorspoelen. Iemand enig idee hoe dit kan? Of hoe op te lossen? Ik neem altijd op met Pioneer DJM 350. Thanks alvast! :)

[zippy]http://www28.zippyshare.com/v/jGlZbfq6/file.html[/zippy]


Van de search knop afblijven :lol:

Ligt denk ik aan je cd spelers..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 12:21 
 
Hardtraxx Elite

Dacht eerder aan de mixer zelf eigenlijk. Je hoort het alleen in de opgenome set pas. (Draai met 2x cdj 850 iig)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 12:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

CyrilHS schreef:
Vaak heb ik dat ik na het opnemen mijn setje terug luister, en dan hoor dat er bij 1 plaat een stuk naar voren is gespoeld. Je hoort hem gewoon een paar seconde doorspoelen. Iemand enig idee hoe dit kan? Of hoe op te lossen? Ik neem altijd op met Pioneer DJM 350. Thanks alvast! :)

[zippy]http://www28.zippyshare.com/v/jGlZbfq6/file.html[/zippy]

Klinkt alsof er iets niet goed gaat bij het opnemen, t ligt iig niet aan de spelers ;) Record je direct op stick met de opname functie van de DJM350?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mocht je t via een kabel doen en dan in (bijvoorbeeld) Audacity opnemen, zou het kunnen dat je te weinig CPU over hebt op het moment dat je opneemt zeg maar. Dan slaat hij stukjes over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 14:55 
 
Hardtraxx Elite

Ik neem op via de recordfunctie van de DJM 350 ja. Normaal deed ie gewoon alles opnemen zonder stukjes over te slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 18:16 
 

Kan iemand mij vertellen wat de €50 meerwaarde is van de Sennheiser HD 25-1 II tegenover de Technics RP-DJ 1200 EK?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 18:17 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Kan iemand mij vertellen wat de €50 meerwaarde is van de Sennheiser HD 25-1 II tegenover de Technics RP-DJ 1200 EK?


Kwestie van smaak, een keertje naar de winkel gaan om te vergelijken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 14:06 
 

Timmer schreef:
stefaneke schreef:
Kan iemand mij vertellen wat de €50 meerwaarde is van de Sennheiser HD 25-1 II tegenover de Technics RP-DJ 1200 EK?


Kwestie van smaak, een keertje naar de winkel gaan om te vergelijken ;)


Ga je dan mee? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb 2 Reloop RP-2000M gekocht maar eenmaal aangesloten op mijn djm 800 klinken ze heel zacht ook als ik ze direct op me monitors aansluit. Denk dat er een versterker tussen moet iemand een idee welke er goed zijn? of een andere oplossing?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Civitas schreef:
Heb 2 Reloop RP-2000M gekocht maar eenmaal aangesloten op mijn djm 800 klinken ze heel zacht ook als ik ze direct op me monitors aansluit. Denk dat er een versterker tussen moet iemand een idee welke er goed zijn? of een andere oplossing?


Heb je boven de kanalen op je DJM800 wel de switch naar de richting Phono staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:x idd die zat verkeerd :D werk prima nu

EDIT:

Djm op dit moment aangesloten op pc om op te nemen maar geluid klink als een soort echo. Weet iemand misschien wat voor instellingen ik kan veranderen? of toch een geluidskaart kopen

[zippy]http://www34.zippyshare.com/v/nIE2yq8a/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Civitas schreef:
Djm op dit moment aangesloten op pc om op te nemen maar geluid klink als een soort echo. Weet iemand misschien wat voor instellingen ik kan veranderen? of toch een geluidskaart kopen


Hoe heb je hem momenteel aangesloten op je pc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

michael5995 schreef:
Civitas schreef:
Djm op dit moment aangesloten op pc om op te nemen maar geluid klink als een soort echo. Weet iemand misschien wat voor instellingen ik kan veranderen? of toch een geluidskaart kopen


Hoe heb je hem momenteel aangesloten op je pc?


Heb deze kabel van me rec output op de djm naar me mic aansluiting op pc

http://www.bax-shop.nl/jack-rca/procab- ... tails.html

Edit: Probleem is opgelost
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 22:12 
 
Hardtraxx Veteran

Heeft niet zozeer iets met Gear te maken, maar is er software op de markt waarmee men gemakkelijk een aantal tracks kan importeren waarbij de waveform duidelijk word weergegeven met daarover een raster met de beats telling? Een soort Rekordbox alleen dan wat meer gericht op de waveform
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 22:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Heeft niet zozeer iets met Gear te maken, maar is er software op de markt waarmee men gemakkelijk een aantal tracks kan importeren waarbij de waveform duidelijk word weergegeven met daarover een raster met de beats telling? Een soort Rekordbox alleen dan wat meer gericht op de waveform

Virtual dj? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 19:34 
 

Destination schreef:
Heeft niet zozeer iets met Gear te maken, maar is er software op de markt waarmee men gemakkelijk een aantal tracks kan importeren waarbij de waveform duidelijk word weergegeven met daarover een raster met de beats telling? Een soort Rekordbox alleen dan wat meer gericht op de waveform


Mixmeister!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 14:56 
 
Hardtraxx Newbie

Hey guys,

Ik heb sinds kort een Pioneer DDJ-S1 tweedehands gekocht, werkt prima, op één ding na. Wanneer ik in Serato met tussenkomst van de controller mix, dan 'plopt' het geluid bij een hoge bass. Ik heb al alles geprobeerd om het te voorkomen: gain lager instellen e.d. Aan m'n headphone kan het niet liggen, ik gebruik een gloednieuwe Sennheiser HD 25-C2.. En daarnaast heb ik er geen last van wanneer ik zonder controller via Serato muziek afspeel. Het vervelendste is dat de 'plop' ook in opgenomen mixes voorkomt, waardoor ik deze niet kan publiceren.. Ik gebruik vanzelfsprekend alleen 320kbits tracks dus daar kan het niet aan liggen..

Hier een voorbeeldje: http://www30.zippyshare.com/v/jSR98yLV/file.html

Wie kan mij hierbij helpen???
Vorige  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner