Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 13:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik heb al sinds jaar en dag de Hercules DJ MP3 E2. Simpel ding, maar je kan er in principe alles mee wat je moet kunnen. Enige nadeel is dat er geen geluidskaart in zit, dus je kan alleen voorbeluisteren door het geluid op je koptelefoon te splitsen of een externe geluidskaart aan te schaffen (die heb je vanaf 20 euro, rond die koers).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 14:53 
 
Hardtraxx Addict

Ik ben zelf begonnen met mp3e2 van hercules. An sich in prima controller, maar je raakt er wellicht al binnen een jaar op uitgekeken en daarnaast heb je geen pitchfader. Als je iets wil dat een goede afspiegeling is van het echte werk, dan zul je iets boven je budget moeten(129,-)http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-controller/numark-mixtrack-ii-dj-controller/product-details.html.
Ik heb vaak met de.oudere versie van deze gewerkt. Tis een heerlijk ding, niet duur en komt redelijk overeen in lay-out met cdjs
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben zelf aan het twijfelen tussen de Reloop Beatmix 4 of de Pioneer DDJ-SB iemand ervaring met deze controllers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 13:25 
 
Hardtraxx Newbie

Even een vraagje voor de kenner:
Ik heb een pioneer ddj sx met degelijke speakers erop aangesloten. Nu heb ik nog een logitech z-5500 set staan en die wil ik er ook op aan sluiten. Ik weet dat dit kan want heb het al getest op de microfoon ingang dmv de jackaansluiting :P . Nu heb ik mijn gewone speakers al op de rca out aangesloten. Nu heb ik nog over een booth out met trs (6,35mm jack) aansluiting en gewoon een master 2 out met rca. Waar kan ik nu die set het beste op aansluiten als tweede audiobruin en welke verlopen, pluggen en kabels moet ik dan aanschaffen? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Civitas schreef:
Ben zelf aan het twijfelen tussen de Reloop Beatmix 4 of de Pioneer DDJ-SB iemand ervaring met deze controllers?

Ik heb zelf de DDJ SB, echt een top ding die ik zeker kan aanraden, over de Reloop weet ik niks alleen dat het geen Pioneer is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 08:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Civitas schreef:
Ben zelf aan het twijfelen tussen de Reloop Beatmix 4 of de Pioneer DDJ-SB iemand ervaring met deze controllers?

Ik heb zelf de DDJ SB, echt een top ding die ik zeker kan aanraden, over de Reloop weet ik niks alleen dat het geen Pioneer is :D


Heb nu ong 3 weken de sb prima controller :thumbup: heb jij met serato of traktor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 01:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Civitas schreef:
Ventrue schreef:
Civitas schreef:
Ben zelf aan het twijfelen tussen de Reloop Beatmix 4 of de Pioneer DDJ-SB iemand ervaring met deze controllers?

Ik heb zelf de DDJ SB, echt een top ding die ik zeker kan aanraden, over de Reloop weet ik niks alleen dat het geen Pioneer is :D


Heb nu ong 3 weken de sb prima controller :thumbup: heb jij met serato of traktor?

Serato :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Serato :cry: :cry: :cry:


Ik heb hem met traktor werkt veel beter dan serato, alleen me effect knoppen werken nog niet

iemand anders hier die met de sb draait en ook traktor heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben van plan om een Macbook Air aan te schaffen ter vervanging van mijn oude, dusty Acer laptop. Zowat continue problemen/lag met Traktor Pro op dit beestje, met name tijdens het analyzen van nieuwe tracks. Als ik nu de mogelijkheid heb om of het werkgeheugen (4GB/8GB) of de processor (1.4GHz-i5/1,7GHz-i7) te upgraden in de nieuwe Macbook wat zou dan het verstandigste zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt eraan waar je prioriteiten liggen. Ben je veel aan het multitasken(zoals veel tabs open in chrome) zou ik voor meer ram gaan, wil je echt puur meer rekenkracht zou ik voor processorupgrade gaan. Je moet het zien als een snelweg. Je hebt de keuze te kiezen voor een upgrade om van een 2 baans naar 4 baans te gaan, of van fiat panda naar golf gti.
Ik zou 100% voor dat laatste gaan persoonlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Ligt eraan waar je prioriteiten liggen. Ben je veel aan het multitasken(zoals veel tabs open in chrome) zou ik voor meer ram gaan, wil je echt puur meer rekenkracht zou ik voor processorupgrade gaan. Je moet het zien als een snelweg. Je hebt de keuze te kiezen voor een upgrade om van een 2 baans naar 4 baans te gaan, of van fiat panda naar golf gti.
Ik zou 100% voor dat laatste gaan persoonlijk.


Maar als je het statistisch bekijkt, kun je het RAM verdubbelen terwijl je de processor maar een boost van 20% geeft.
En tja, aan een Golf GTI heb je weinig als je alsnog in de file staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 11:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In het geval van de MacBook Air zou ik 100% voor de RAM upgrade gaan. Die upgrade naar een i7 gaat je niet zo heel veel brengen ten opzichte van een i5 met 4GB RAM. Een i5 met 8GB RAM is in dat opzicht beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 16:54 
 
Hardtraxx Addict

Waarom kies je voor een Macbook? Je kan ook voor een knappe Windows ultrabook gaan. Dan heb je voor hetzelfde geld een i7, 8gb ram én kan er ook nog wel een SSD bij.

Ik zie vaak mensen de vergelijking maken tussen Android/iPhone of PC/iMac, dan vergelijken ze een budget Samsung met een iPhone, of een 400 euro Acer met een Macbook. Logisch dat de iPhone of Mac dan beter is.

Vanuitgaande dat je ongeveer 1300 uit wilt geven, kan je ook het volgende kopen:

http://tweakers.net/pricewatch/358036/a ... 4005h.html
Prachtig design, i7, 8gb ram, full hd scherm en 256gb SSD, wat wil je nog meer? :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In een kroeg waar ik vaak draai hebben ze na jaren gebruik te maken van midi controllers nu ook echte dj gear.. 2x CDJ 850 en 1x DJM 750.

Vraag gaat over de CDJ 850. Ik heb thuis de XDJ-r1 als ik via Rekordbox een afspeellijst maak dan kan ik doormiddel van search zoeken op Artiest, Tracknaam, BPM, Playlist etc.

Als ik dezelfde usb in de CDJ 850 laad (ook met rekordbox), dan kan ik alleen kiezen voor track, artiest, color, en nog wat opties, maar geen BPM.. terwijl je dit volgens het volgende filmpje wel zou moeten hebben..



Iemand die weet wat we fout doen? Zowel bij mij als bij iemand anders gaf die dat niet aan zaterdag, het is wel makkelijker als je kan zoeken op bpm, dan hoef je niet alles in genre mapjes te plaatsen.

Heeft dit te maken met de versie van Rekordbox / Firmware van de CDJ's
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bas schreef:
Waarom kies je voor een Macbook? Je kan ook voor een knappe Windows ultrabook gaan. Dan heb je voor hetzelfde geld een i7, 8gb ram én kan er ook nog wel een SSD bij.

Ik zie vaak mensen de vergelijking maken tussen Android/iPhone of PC/iMac, dan vergelijken ze een budget Samsung met een iPhone, of een 400 euro Acer met een Macbook. Logisch dat de iPhone of Mac dan beter is.

Vanuitgaande dat je ongeveer 1300 uit wilt geven, kan je ook het volgende kopen:

http://tweakers.net/pricewatch/358036/a ... 4005h.html
Prachtig design, i7, 8gb ram, full hd scherm en 256gb SSD, wat wil je nog meer? :worship:


Ik wil graag een lichte, dunne laptop met lange accuduur. Dan kom je dus idd uit op een Ultrabook of een Macbook Air. Het nadeel van een Ultrabook vind ik het touchscreen, het lijkt me niet prettig om constant naar een scherm met vingervlekken te kijken. Ja dat is op een tablet ook, maar die gebruik ik beduidend korter (max. 1 uur). Bovendien heb je voor die prijs wat jij noemt ook een MBA met dezelfde specs, alleen moet je dan genoegen nemen met een i5 processor. Ook heb je dan geen full HD scherm, maar wie gaat er nu een film kijken op een 13,3 inch laptop als je ook een 40 inch TV aan de muur hebt hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 16:54 
 
Hardtraxx Addict

Roan schreef:
Ik wil graag een lichte, dunne laptop met lange accuduur. Dan kom je dus idd uit op een Ultrabook of een Macbook Air. Het nadeel van een Ultrabook vind ik het touchscreen, het lijkt me niet prettig om constant naar een scherm met vingervlekken te kijken. Ja dat is op een tablet ook, maar die gebruik ik beduidend korter (max. 1 uur). Bovendien heb je voor die prijs wat jij noemt ook een MBA met dezelfde specs, alleen moet je dan genoegen nemen met een i5 processor. Ook heb je dan geen full HD scherm, maar wie gaat er nu een film kijken op een 13,3 inch laptop als je ook een 40 inch TV aan de muur hebt hangen.


Ik vind je argumenten niet bepaald overtuigend.

Ik wil graag een lichte, dunne laptop met lange accuduur.

Genoeg Windows ultrabooks die je dat bieden

Het nadeel van een Ultrabook vind ik het touchscreen, het lijkt me niet prettig om constant naar een scherm met vingervlekken te kijken.

Waar haal je vandaan dat een ultrabook automatisch een touchscreen bevat? Dat is helemaal niet zo. Er zijn inderdaad Windows 8 laptops/ultrabooks met touchscreen, maar daar moet je ze dan wel op selecteren. Bovendien hoef je een touchscreen helemaal niet te gebruiken.

Bovendien heb je voor die prijs wat jij noemt ook een MBA met dezelfde specs, alleen moet je dan genoegen nemen met een i5 processor.

Dan neem je toch een i5 processor? Het voordeel van een i7 is dat je een quadcore ipv dualcore hebt, dus zeker niet dezelfde prestaties.

Ook heb je dan geen full HD scherm, maar wie gaat er nu een film kijken op een 13,3 inch laptop als je ook een 40 inch TV aan de muur hebt hangen.
Ben ik het ook niet mee eens. Een laptop met een hoge resolutie is juist veel fijner. Je kan veel meer op een scherm kwijt, daarmee is je productiviteit vele malen hoger.

Full HD waar de meeste betere Windows ultrabooks over beschikken [1920x1080] vs 1400x900 waar een Macbook Air 13'' over beschikt, is een verschil van 40%. Dat houdt dus in dat je op een Full HD beeldscherm 40% meer kwijt kan.

Verder beschikt de Macbook over een 128gb SSD. Dat is weinig. Bij de voorgestelde Asus heb je 256gb. Welke je nog eens vrij gemakkelijk kan upgraden naar 512gb. Voor minder dan het verschil wat je bij Apple voor 128gb -> 256gb betaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bas schreef:
Roan schreef:
Ik wil graag een lichte, dunne laptop met lange accuduur. Dan kom je dus idd uit op een Ultrabook of een Macbook Air. Het nadeel van een Ultrabook vind ik het touchscreen, het lijkt me niet prettig om constant naar een scherm met vingervlekken te kijken. Ja dat is op een tablet ook, maar die gebruik ik beduidend korter (max. 1 uur). Bovendien heb je voor die prijs wat jij noemt ook een MBA met dezelfde specs, alleen moet je dan genoegen nemen met een i5 processor. Ook heb je dan geen full HD scherm, maar wie gaat er nu een film kijken op een 13,3 inch laptop als je ook een 40 inch TV aan de muur hebt hangen.


Ik vind je argumenten niet bepaald overtuigend.

Ik wil graag een lichte, dunne laptop met lange accuduur.

Genoeg Windows ultrabooks die je dat bieden

Het nadeel van een Ultrabook vind ik het touchscreen, het lijkt me niet prettig om constant naar een scherm met vingervlekken te kijken.

Waar haal je vandaan dat een ultrabook automatisch een touchscreen bevat? Dat is helemaal niet zo. Er zijn inderdaad Windows 8 laptops/ultrabooks met touchscreen, maar daar moet je ze dan wel op selecteren. Bovendien hoef je een touchscreen helemaal niet te gebruiken.

Bovendien heb je voor die prijs wat jij noemt ook een MBA met dezelfde specs, alleen moet je dan genoegen nemen met een i5 processor.

Dan neem je toch een i5 processor? Het voordeel van een i7 is dat je een quadcore ipv dualcore hebt, dus zeker niet dezelfde prestaties.

Ook heb je dan geen full HD scherm, maar wie gaat er nu een film kijken op een 13,3 inch laptop als je ook een 40 inch TV aan de muur hebt hangen.
Ben ik het ook niet mee eens. Een laptop met een hoge resolutie is juist veel fijner. Je kan veel meer op een scherm kwijt, daarmee is je productiviteit vele malen hoger.

Full HD waar de meeste betere Windows ultrabooks over beschikken [1920x1080] vs 1400x900 waar een Macbook Air 13'' over beschikt, is een verschil van 40%. Dat houdt dus in dat je op een Full HD beeldscherm 40% meer kwijt kan.

Verder beschikt de Macbook over een 128gb SSD. Dat is weinig. Bij de voorgestelde Asus heb je 256gb. Welke je nog eens vrij gemakkelijk kan upgraden naar 512gb. Voor minder dan het verschil wat je bij Apple voor 128gb -> 256gb betaald.


Eerlijk is eerlijk, 9 vd 10 ultrabooks bevat een touchscreen en vooral in deze prijscategorie. Je wordt dus zeer beperkt in je keuze als je per se een model zonder touch wilt. Dus als het een ultrabook wordt dan neem ik dat maar voor lief.

Het Full HD scherm is voor mij nog een twijfelgevalletje of ik dat nodig vind, maar het argument wat jij geeft zou inderdaad goed zijn om hier nog eens over na te denken.

En de MBA van €1329 euro, t.o.v de Asus (€1325), bevat een i5 -8GB - 256GB SSD en is inderdaad bijna onmogelijk om nog verder uit te breiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 11:51 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo mensen,

Graag wil ik Table Tops aanschaffen voor het mixen van tracks, ik weet niet precies welke goed zijn en waar je het beste mee kan beginnen/oefenen, weten jullie misschien iets?
Ik heb zelf al op marktplaats en dat soort dergelijke sites gekeken want ik wil er niet de hoofdprijs aan uit geven.
Zelf heb ik gekeken voor dePioneer CDJ-1000 Mk3 raden jullie aan om hiermee te beginnen/oefenen?

- Modificator
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 14:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Modificator schreef:
Hallo mensen,

Graag wil ik Table Tops aanschaffen voor het mixen van tracks, ik weet niet precies welke goed zijn en waar je het beste mee kan beginnen/oefenen, weten jullie misschien iets?
Ik heb zelf al op marktplaats en dat soort dergelijke sites gekeken want ik wil er niet de hoofdprijs aan uit geven.
Zelf heb ik gekeken voor dePioneer CDJ-1000 Mk3 raden jullie aan om hiermee te beginnen/oefenen?

- Modificator


Ik zou ook kijken naar CDJ-800, die zijn om mee te beginnen ook zeer geschikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yo mensen, ik heb een probleempje...

Ik heb laatst een Corsair Survivor Stealth USB stick aangeschaft.

Ik draai met 2x Pioneer CDJ-400 en heb met simpelere USB-stickjes eigenlijk nooit problemen gehad maar als ik de Survivor erin steek lopen mijn CDJ's vast. Ze reageren nergens meer op en moet dus mijn CDJ opnieuw aanzetten voordat er weer wat gebeurt.

Ik heb mijn Survivor al geformatteerd, en heb de muziek er al via rekordbox opgezet maar niks blijkt te helpen.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen...

Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wildenberg schreef:
Yo mensen, ik heb een probleempje...

Ik heb laatst een Corsair Survivor Stealth USB stick aangeschaft.

Ik draai met 2x Pioneer CDJ-400 en heb met simpelere USB-stickjes eigenlijk nooit problemen gehad maar als ik de Survivor erin steek lopen mijn CDJ's vast. Ze reageren nergens meer op en moet dus mijn CDJ opnieuw aanzetten voordat er weer wat gebeurt.

Ik heb mijn Survivor al geformatteerd, en heb de muziek er al via rekordbox opgezet maar niks blijkt te helpen.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen...

Alvast bedankt!

CDJ 2000 nexus kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De CDJ-400 is niet compatible met Recordbox dacht ik ;) . Zet de nummers er gewoon los op, en probeer 't dan nog 's ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
In een kroeg waar ik vaak draai hebben ze na jaren gebruik te maken van midi controllers nu ook echte dj gear.. 2x CDJ 850 en 1x DJM 750.

Vraag gaat over de CDJ 850. Ik heb thuis de XDJ-r1 als ik via Rekordbox een afspeellijst maak dan kan ik doormiddel van search zoeken op Artiest, Tracknaam, BPM, Playlist etc.

Als ik dezelfde usb in de CDJ 850 laad (ook met rekordbox), dan kan ik alleen kiezen voor track, artiest, color, en nog wat opties, maar geen BPM.. terwijl je dit volgens het volgende filmpje wel zou moeten hebben..



Iemand die weet wat we fout doen? Zowel bij mij als bij iemand anders gaf die dat niet aan zaterdag, het is wel makkelijker als je kan zoeken op bpm, dan hoef je niet alles in genre mapjes te plaatsen.

Heeft dit te maken met de versie van Rekordbox / Firmware van de CDJ's

Niemand? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
wildenberg schreef:
Yo mensen, ik heb een probleempje...

Ik heb laatst een Corsair Survivor Stealth USB stick aangeschaft.

Ik draai met 2x Pioneer CDJ-400 en heb met simpelere USB-stickjes eigenlijk nooit problemen gehad maar als ik de Survivor erin steek lopen mijn CDJ's vast. Ze reageren nergens meer op en moet dus mijn CDJ opnieuw aanzetten voordat er weer wat gebeurt.

Ik heb mijn Survivor al geformatteerd, en heb de muziek er al via rekordbox opgezet maar niks blijkt te helpen.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen...

Alvast bedankt!

CDJ 2000 nexus kopen.


haha, jaa geld enzo, dus MOEHOEHOEL

ik heb een mailtje naar bax gedaan en die snappen er ook niks van dus heb m terug gestuurd naar bax-shop en die gaan er even naar kijken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 12:25 
 
Hardtraxx Addict

wildenberg schreef:
Yo mensen, ik heb een probleempje...

Ik heb laatst een Corsair Survivor Stealth USB stick aangeschaft.

Ik draai met 2x Pioneer CDJ-400 en heb met simpelere USB-stickjes eigenlijk nooit problemen gehad maar als ik de Survivor erin steek lopen mijn CDJ's vast. Ze reageren nergens meer op en moet dus mijn CDJ opnieuw aanzetten voordat er weer wat gebeurt.

Ik heb mijn Survivor al geformatteerd, en heb de muziek er al via rekordbox opgezet maar niks blijkt te helpen.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen...

Alvast bedankt!


Waarschijnlijk heb je de Corsair Survivor NTFS ipv FAT32 geformatteerd, of de stick bevat meer opslagruimte dan de CDJ400 aan kan.

Misschien de firmware van je CDJ400 updaten en dan nog eens proberen?
Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner