Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 21:17 
 
Hardtraxx Addict

Ordinary Joe schreef:
chicken schreef:
Voor 700 euro zou ik dan eerder CDJ800's nemen met een wat simpelere mixer. :)

Ja, maar niet in deze prijsklasse. :$

Of 2xCDJ 1000 MK2 voor 500 en die RMX 40 mixer voor 200. Nog beter, en dan zit je ook aan 700 :P


Ja maar die hebben geen uh es beeeeeeeeeeeee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 21:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Even een ninja edit er bijgegooid hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

Geen USB > Reloop
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aanbod/2x-pioneer-cdj-400-allen-heath-xone-22-mixer-t37463.html

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 21:53 
 
Hardtraxx Addict

CDJ's 400 zou ik lekker laten staan. Hebben geen Rekordbox. Als je dan voor Pioneer's met USB gaat, wil je ook Rekordbox ter beschikking hebben. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 14:57 
 
Hardtraxx Veteran

Daar moet ik je dan weer gelijk in geven ja. :) Zijn overigens wel mooie spelers :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 17:37 
 
Hardtraxx Addict

http://link.marktplaats.nl/696330256
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 23:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallo Hardtraxxers!

Ik heb ongeveer een jaar geleden een DJ set gekocht bij bax-shop.nl (2x CDJ 350+DJM350)
aangezien het draaien echt super gaat en ik zeker weet dat ik er verder wil gaan ben ik op zoek naar nieuwe/betere cdj's.
Ik heb al wat op internet waar ik nou voor zou gaan en ga denk ik toch voor de CDJ 850-K.
wat vinden jullie van deze CDJ's en zijn ze echt een groot meerwaarde tegenover de 350's?
als iemand ervaring met deze CDJ's heeft hoor ik dat graag hoe deze bevallen of tegevallen.


Groetjes Attaudio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 16:13 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb een vraagje, is het ook mogelijk dat je -wanneer je een setje aan het opnemen bent met VDJ- het nummer dat je wil inmixen ook kan beluisteren zonder dat hem opneemt?
Ik weet niet hoe ik dit voor elkaar krijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

Heb ik me destijds ook altijd afgevraagd, volgens mij wel met tussenkomst van een mixer (en externe geluidskaart) maar hoe en wat precies geen idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ik neem aan dat dit niet hoort bij een Reloop RMX-40 Blackfire, na slechts een maand gebruik? Een klein tikje erop en het is weer normaal, maar ik houd het in de gaten...

Let trouwens niet op het stof. De zon scheen erop en dan lijkt het altijd meer dan dat het is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 21:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Ik heb een vraagje, is het ook mogelijk dat je -wanneer je een setje aan het opnemen bent met VDJ- het nummer dat je wil inmixen ook kan beluisteren zonder dat hem opneemt?
Ik weet niet hoe ik dit voor elkaar krijg.

Rechtsbovenin op config klikken, dan de output op headphones zetten. Je hoort dan aan de ene kant de mix die opgenomen wordt en aan de andere kant de track waar PFL ingeschakeld is (dit kan dus de in te mixen track zijn) :)

@chicken: ik heb er geen last van, dus denk inderdaad niet dat het de bedoeling is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Ik neem aan dat dit niet hoort bij een Reloop RMX-40 Blackfire, na slechts een maand gebruik? Een klein tikje erop en het is weer normaal, maar ik houd het in de gaten...

Let trouwens niet op het stof. De zon scheen erop en dan lijkt het altijd meer dan dat het is. :)

Lijkt dan dat er een kabeltje niet goed meer contact maakt, als het op te lossen is door te tikken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 00:42 
 
Hardtraxx Veteran

Gvd, en ik altijd maar kutten met VDJ om te beatmatchen zonder de ingemixte plaat te horen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 10:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Gvd, en ik altijd maar kutten met VDJ om te beatmatchen zonder de ingemixte plaat te horen :P

Toch een stukje makkelijker zo he? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 12:47 
 
Hardtraxx Newbie

Beste DJ's

Ik ben zelf een echt 'beginnende' DJ. Maat van mij heeft een Reloop Digital jockey 2. (traktor edition)
Als ik het programma opstart (traktor) dan kan ik geen effecten toevoegen en andere knoppen indrukken. Want dan werkt het gewoon niet. Iemand een idee hoe dit kan. En hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 16:13 
 
Hardtraxx Addict

Begin maar eens met een herinstallatie van de software.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 18:38 
 
Hardtraxx Newbie

Basss27 schreef:
Begin maar eens met een herinstallatie van de software.

Zal ik vanavond eens proberen.

ty
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 19:05 
 
Hardtraxx Addict

Eerst alles verwijderen, via Configuratiescherm/software. Daarna drivers verwijderen via apparaat beheer en dan herinstallatie doen. Het liefst de nieuwste software en drivers van de website downloaden, anders de CD gebruiken. Na installatie pas de boel aansluiten! :) Tenzij er in de installatie om gevraagd wordt.

Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zit met het volgende.

Ik draai nu twee jaar een paar keer paar jaar op feestjes van 50-200 man. Daarbij neem ik altijd mijn laptop mee met Virtual DJ en mijn Numark Mixtrack Pro. Als ik in de kroeg draai, dan staan daar bij feesten altijd Pioneer CDJ's. Ik maak veel gebruik van hotcue's en bereid mijn sets goed voor thuis. Met Virtual DJ is het erg makkelijk draaien, maar ik wil graag ook met CD-spelers kunnen draaien.

Nu ben ik aan het overwegen om CD-spelers aan te schaffen om thuis te oefenen zodat ik gewoon mijn USB-stick mee kan nemen en in de discotheek/kroeg gebruik kan maken van de CDJ's. Welke set zou ik dan het beste kunnen aanschaffen? Ik heb een budget van maximaal 1500 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 20:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Volgens mij zijn de enige CD-spelers die hot cue's ondersteunen de CDJ-1000 en CDJ-2000, waarbij je de 1000 nog aan je pc moet koppelen om de hot cue's te laden (ondersteunt namelijk geen USB). Bij de 2000 kun je middels exporteren vanuit recordbox je hot cue's direct laden. Het probleem is dat aan de 2000's nogal een prijskaartje hangt.

Als hot cue's echt een vereiste zijn, dan vrees ik derhalve dat je 1500 te weinig zal zijn. Als je deze niet noodzakelijk vindt, dan kun je een leuke set Pioneers uit een eerdere serie uitzoeken denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoek 2 goedkope CDJ-850's en een goedkope mixer. Ik denk dat je voor 1200 wel 2 850's kan regelen en voor 300 (wellicht iets meer) een leuke Pioneer DJM-350. Als je effecten toch niet boeiend vind, kun je voor minder dan dat bedrag ook een splinternieuwe DJM-250 kopen.

850's hebben USB, dus dit zou een goede oplossing zijn?

EDIT:

Alsof je 't over de duivel hebt, kijk eens wat ik heb gevonden:

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-i ... ousPage=lr

Als dit allemaal in goede staat is, is 1400 een goede prijs. Wellicht kun je nog wat afdingen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 11:23 
 
Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Zoek 2 goedkope CDJ-850's en een goedkope mixer. Ik denk dat je voor 1200 wel 2 850's kan regelen en voor 300 (wellicht iets meer) een leuke Pioneer DJM-350. Als je effecten toch niet boeiend vind, kun je voor minder dan dat bedrag ook een splinternieuwe DJM-250 kopen.

850's hebben USB, dus dit zou een goede oplossing zijn?

EDIT:

Alsof je 't over de duivel hebt, kijk eens wat ik heb gevonden:

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-i ... ousPage=lr

Als dit allemaal in goede staat is, is 1400 een goede prijs. Wellicht kun je nog wat afdingen :)

Als jij die koopt heb ik wellicht wel interesse in je oude setje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

Hij geeft dit als optie voor die andere vent, hij koopt het niet zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 14:55 
 
Hardtraxx Elite

Hooow verkeerd gelezen
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner