Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 14:06 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Lijst opzich ziet er wel leuk uit. hou zelf wel van sets met dit tempo, 153 is zeker niet te hoog om te starten dus een prima keuze voor zo'n set. ook fijn om te zien dat je de bpm stijging erg 'smooth' hebt verwerkt, mooi gelijdelijk aan zonder te merken :thumbup:

2->3 niks mis mee maar was misschien nog vetter geweest als je hem door had laten lopen, dat was ook wat ik eigenlijk verwachtte maar ik ken die outro niet zo goed dus zou niet weten of het klinkt.
Uitmix van The Hunter is een tikkeltje te laat en ook Evolution Complete komt daardoor wat laat en onverwachts door.
Die kickswitch van Evolution Complete naar Macabre had echt heel fijn kunnen uitpakken... :whistle:
Die switches met Boom zijn dan wel weer erg leuk en ook goed uitgevoerd. vind alleen Boom hier niet echt passen. had zelf Anger ervoor gezet.
7->8 is een beetje langzaam en haalt daardoor het tempo er wat uit
12->13 tease je echt heel fijn
13->14 is dan helaas weer wat rommelig
Uitmix van Answers klinkt ook wat rommelig doordat je 2 vocalen door elkaar laat lopen/teased

op een paar schoonheids foutjes na een prima set :thumbup:

Thanks voor de feedback! 13>14 klinkt inderdaad rommelig, in mijn hoofd klonk het beter, en ik zal er voortaan op letten niet meer meerdere vocalen door elkaar te laten lopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 15:08 

Hardtraxxer

ik snapte wel wat je er mee wou idd bij 13->14, kwam jammer genoeg niet zo lekker uit de verf.
Vocalen kan soms wel maar dan moet je ze er echt precies op uitgezocht hebben, als dat goed loopt kan het ook heel vet klinken. bij je tease van Easy Killer kun je dit ook al een beetje horen met die Loudness vocal
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 16:34 

Hardtraxxer

Rubbereend schreef:
Nijidik schreef:

Voor de grap net even een uurtje gemixt, wilde het tempo hoog houden, heb dus ook van 153-159 bpm gedraaid. Ik ben me er bewust van de ik vergeten ben de Bass terug te draaien bij Evolution Complete :p En op de één of andere manier is het volume ingestort bij Ding Dong, en staat hij juist weer te hard bij de Zaagtool. Zijn er verder nog dingen die fout zijn?

*TL*

Lijst opzich ziet er wel leuk uit. hou zelf wel van sets met dit tempo, 153 is zeker niet te hoog om te starten dus een prima keuze voor zo'n set. ook fijn om te zien dat je de bpm stijging erg 'smooth' hebt verwerkt, mooi gelijdelijk aan zonder te merken :thumbup:

2->3 niks mis mee maar was misschien nog vetter geweest als je hem door had laten lopen, dat was ook wat ik eigenlijk verwachtte maar ik ken die outro niet zo goed dus zou niet weten of het klinkt.
Uitmix van The Hunter is een tikkeltje te laat en ook Evolution Complete komt daardoor wat laat en onverwachts door.
Die kickswitch van Evolution Complete naar Macabre had echt heel fijn kunnen uitpakken... :whistle:
Die switches met Boom zijn dan wel weer erg leuk en ook goed uitgevoerd. vind alleen Boom hier niet echt passen. had zelf Anger ervoor gezet.
Uitmix van Answers klinkt ook wat rommelig doordat je 2 vocalen door elkaar laat lopen/teased

Ja ik ben het hier eigenlijk wel mee eens :thumbsup: prima setje! maar is dit je eerste mix? omdat je zegt voor de grap een uurtje gemixt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 15:23 

Hardtraxxer

Heb net deze mix van een half uur gemaakt, Tips & Feedback zijn altijd welkom

Tracklist:
1. Audiofreq - Time Machine
2. D.O.D - Bananas (Kutski & Audiofreq Remix)
3. Atmozfears - Control
4. Headhunterz ft. Tatu - Colors
5. Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
6. Omegatypez - The Bright Side (Hurricane Outdoor Anthem)
/w Wildstylez - I See Stars (Juized DJ Tool)
7. Noisecontrollers - Trick or Treat
8. Brennan Heart - Freaqshow (Freaqshow Anthem)
9. Mr. Puta - Green Stuff (Loopmachine Remix)
10. Hard Driver - Under Attack (Bassleader Anthem)
11. Gunz for Hire - The Massacre
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 18:36 

Hardtraxxer

B-shockz schreef:

VOOR DIEGENEN DIE OOK FEEDBACK WILLEN!!!!
Ik lees heel vaak (Vooral NIEUWELINGEN) die natuurlijk dol enthousiast feedback willen krijgen (wat ik begrijp dat wilde ik natuurlijk in het begin ook) dan zij weinig verstand hebben van standaard intro en outro mixen. Verdiep je is echt op setjes in het mixwerk. Tel mee! en download dan niet setjes van de echte artiesten maar meer van de underground dj's. Vaak is de opbouw niet goed is of dat diegene te traag mixt. Download is de setjes waar al feedback is op gegeven. Als je die setjes met elkaar gaat vergelijken kom je al een heel eind. En ja het kost tijd. Dus weet niet lui en oefen als een malle. Leer ook de structuur van een track. Als je dat weet hoe dat in elkaar zit dan kom je een heel end.
Verder is het veel oefenen en oefenen. plus je tracks kennen. en natuurlijk timing

Geld dit ook voor mijn setje? ik ben er gewoon niet zeker van. Ik luister heel veel en mix heel veel, zet alleen bijna niks online ivm tracks die niet online kunnen. Ik zou gewoon graag wat commentaar willen op mijn overgangen, want ik denk dat ik heel veel over mijn eigen fouten heenluister. Mocht je tijd hebben zou ik het zeer op prijs stellen, als je wat commentaar zou kunnen geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 19:22 

Hardtraxxer

Als je een moment hebt dan wil ik best wel even voor je luisteren maar dat wordt dan wel vanavond. Ben nu zelf bezig met een setje aan het maken :P om welke gaat het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 19:58 

Hardtraxxer

Jordy_E schreef:
[zippy]http://www8.zippyshare.com/v/79813365/file.html[/zippy]
Hier een mix die een beetje uit de hand gelopen is, zoals je kunt zien aan de TL:

1. Killer clown - silentium
2. Davide sonar - Natural
3. Noisecontrollers - Ctrl. Alt. Delete
4. B-front & High Voltage - everything changes
5. 2-sidez - Nomansland
6. Thera & yuna-x - Vanity (vocal mix)
7. Phuture noize - easy killer (loudness edit)
8. Vazard - Flow
9. Freakshow - Death wish
10. Sasha F - F.R.E.A.K
11. Dj dione - Pain till i die
12. Wavolizer - The chief
13. Ophidian & Tapage - The mine
14. Lunatic & miss hysteria - First contact.

B-shockz schreef:
Als je een moment hebt dan wil ik best wel even voor je luisteren maar dat wordt dan wel vanavond. Ben nu zelf bezig met een setje aan het maken :P om welke gaat het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 20:13 

Hardtraxxer

thanks heb hem gedownload nu. ik luister vanavond even. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 21:09 

Hardtraxxer

B-shockz schreef:

Alvast bedankt, waardeer dit zeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 21:13 

Hardtraxxer

Qlimax warmupje die ik vanavond gemaakt heb. Overgang naar From the Rain en Lost in Paradise is ronduit slecht en Rockstar haal ik door een telfout te vroeg weg. Denk dat ie over het algemeen wel goed gelukt is :)

http://www31.zippyshare.com/v/9493400/file.html

01.Psyko Punkz - Fate or Fortune (Official Qlimax 2012 Anthem)
02.Brennan Heart - F.I.F.O
03.Alpha Twins - From the Rain
04.Max Enforcer - Lost in Paradise
05.Noisecontrollers - So High
06.D-Block & S-te-Fan - Takin' Off
07.Martin Garrix - Animals (Isaac Remix)
08.Headhunterz - Dragonborn
09.Code Black - Feels Good
10.Frontliner - Just A Track
11.Gunz for Hire - Gangsters Don't Dance (Alpha Twins & Noisecontrollers Remix)
12.Atmozfears ft. Energyzed - Leap in the Dark
13.Adaro - History
14.Zatox - No Way Back (Official Qlimax 2011 Anthem)
15.Toneshifterz - R.A.W. Power
16.Zany & Frequencerz - Quakers
17.Frequencerz - Rockstar
18.Atmozfears - Up Top
19.Gunz for Hire ft. Ruffian - Immortal (Official Qlimax 2013 Anthem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 21:59 

Hardtraxxer

Jordy_E schreef:
B-shockz schreef:

Alvast bedankt, waardeer dit zeer!

geen probleem! :thumbup: ik ga nu ff opnemen en dan hoor je vanavond wel weer van me
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 22:44 

Hardtraxx Addict

B-shockz schreef:
Rubbereend schreef:
Nijidik schreef:

Voor de grap net even een uurtje gemixt, wilde het tempo hoog houden, heb dus ook van 153-159 bpm gedraaid. Ik ben me er bewust van de ik vergeten ben de Bass terug te draaien bij Evolution Complete :p En op de één of andere manier is het volume ingestort bij Ding Dong, en staat hij juist weer te hard bij de Zaagtool. Zijn er verder nog dingen die fout zijn?

*TL*

Ja ik ben het hier eigenlijk wel mee eens :thumbsup: prima setje! maar is dit je eerste mix? omdat je zegt voor de grap een uurtje gemixt

Eerste 'echte' mix in een lange tijd wel, normaal altijd even 3 nummertjes aan elkaar gedraaid maar ik wilde wel eens wat langer, vooral om zelf weg te luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 23:02 

Hardtraxxer

phoenix schreef:
daveyfct schreef:
[zippy]http://www48.zippyshare.com/v/59389080/file.html[/zippy]

1. Frequencerz - Tomorrow & Beyond (Lars Edit)
2. Digital Punk & Chris One - The Virus Spreads (Chris One Remix)
3. Nico & Tetta - Restart The Party (Digital Mindz & Riiho Remix)
4. Alpha² & E-Force - The Boogeyman
5. B-front - Mysterias
6. Frequencerz & E-Force - Attention
7. B-front & Frontliner - Magic
8. Alpha² - Kick Back (E-Force Remix)
9. Tatanka - Don't Move (Crypsis Remix)
10. Adaro - The Haunter Of The Dark
11. Radical Redemption & Crypsis - Drug 'n Roll
12. Delete - Mutants
13. Warface & Sasha F - Bring It To Them Raw
14. Blackout - Deepen Your Soul
15. Radical Redemption - Civil Disobedience (Rauw op je Dak Anthem)
16. E-Force - Masterclass (Hard Edit)
17. Darkcontroller vs. Non Asylum - What the fuck
18. Wasted Mind - Alliance (Official Nirvana of Noise 2013 Anthem)
19. Partyraiser - From The Westcoast
20. F.Noize - Superman 2012

Mix gemaakt maar Virtual Dj.. ik weet dat het niet al te goed klinkt maar dit is m'n 1e mixje , denk dat het wel een aardig hard lijstje is om te luisteren dus geniet ervan, ^^
Bpm heb ik trouwens wat hoger gedaan omdat ik dat zelf iets vetter vind ..

Ik heb hem geluisterd! Leuke tl. Maar kijk eens naar je Waveform? idd, Aan het begin is het volume harder dan in het midden! sommige overgangen waren wat plots en uit het niets. luisterde lekker weg tijdens wisb!

Thanks voor je commentaar ben het met je eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 00:06 

Hardtraxxer

Ik heb de mijne net af. Voor de geïnteresseerden:

1. Intro
2. Showtek - fts
3. Scope dj - free again (live edit)
4. Scope dj - lockdown (bass leader 2011 edit)
5. Project one - the story unfolds
6. Wild motherfuckers - BPM
7. gunz for hire - immortal qlimax Atnhem 2013
8. Frequencerz - rockstar
9. Neroz - fuck what you heard
10. Titan & MC Chief - clap you
11. E-force - freakz at night
12. Francesco zeta - the definition of insanity
13. Festuca & alternate - history is a lie
14. E-force & mc tellem - feel the force
15. Nico & tetta - restart the party (Digital Mindz * Riiho Mix)
16. Atmosfearz - up top.
17. E-force & luna - masterclass (hardcore edit)
18. Crypsis & chain reaction - furious
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 00:07 

Hardtraxxer

Jordy ik beluister nu die van jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 00:15 

Hardtraxxer

B-shockz schreef:
Jordy ik beluister nu die van jou

Fijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 00:24 

Hardtraxx Addict

Ik ga morgen eens wat setjes beluisteren, mijn ouders kunnen het niet echt waarderen als ik om half twaalf nog muziek op zet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 00:46 

Hardtraxxer

Jordy!

eerste overgang: Die is verkeerd gemixt. die heb je te vroeg gedaan. ik zou hem zelf in de mid outro doen. jij hebt hem al aardig vroeg gedaan waardoor die in 1 keer afgekapt word. midden in de qlimax word hij eigenlijk langzaam weggekapt. klopt dat? ik ken de track niet zo goed.

Tweede overgang: Was beter maar je volgende track stond te hard waardoor die sterk overheerste. ( ik schrok eigenlijk toen je hem er in gooide)

Derde overgang: Die was nagenoeg perfect! het kloten met je low,mid, high komt vanzelf! dat is oefenen en weten wanneer je moet minderen. (PS goede tease)

Vierde overgang: volgens mij heb je hier ook niet gebeatmatchd klopt dat? ik hoorde in 1 keer het begin van je intro terwijl eigenlijk je track nog niet afgelopen was. Ik heb ook niet gehoord dat je heb had ingemixt.

Vijfde: Daar was je net te laat. Verder niet veel mis mee.

zesde: die was goed maar hij overheerste ook weer.

zevende: die was goed!

achtste: weer te hard maar verder niets mis mee.

negende: Die kon ik niet goed horen. Of hij was goed:P of ik zat verkeerd met tellen.

Verder vond ik de laatste paar overgangen allemaal goed! Zo'n slechte mix is het niet hoor! zitten wat schoonheidfoutjes in maar dat is verholpen met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oefenen ghehe.

Hoop dat je er wat aan hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 01:07 

01 > 02 - ligt er wat langs, luistert niet lekker.
02 > 03 - gewoon goed, niet storend
03 > 04 - er langs!
04 > 05 - ligt op de een of ander manier ook niet helemaal lekker.
05 > 06 - simpele overgang, maar moet wel met zo'n outro.
06 > 07 - teasen gaat niet helemaal lekker

In raw hardstyle weinig zin in op het moment, daarom het 2e gedeelte maar overgeslagen.

Verders had je wat mogen teasen. En heb je tracks gekozen die niet echt bij elkaar passen. The Story Unfolds zet een totaal andere sfeer weg dan BPM track.

Mijn inzending, onderhand 2 weken mijn dj gear en het wil al aardig lukken.

http://www.mixcloud.com/stefangestel/st ... eel-mxn02/

Citaat:
01. By Plasmaravers - Bust A Move
02. D-Block & S-Te-Fan - We Be Kickin Bass
03. Atlantic Wave - The Creation (2007 Remix)
04. Tatanka & Zatox - Gold (Medly "With Strange")
05. The Prophet - The Force
06. T4T4NK4 - GTP (Technoboy Remix)
07. Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Remix)
08. Noisecontrollers, Zany & Duro - We Are Our Power (Stainless Steel Mash-up)
09. Headhunterz - Reloaded Part 2

Vooral de overgang van The Creation naar Gold vind ik errug goed geslaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 17:36 

Hardtraxxer

B-shockz schreef:
Jordy!

eerste overgang: Die is verkeerd gemixt. die heb je te vroeg gedaan. ik zou hem zelf in de mid outro doen. jij hebt hem al aardig vroeg gedaan waardoor die in 1 keer afgekapt word. midden in de qlimax word hij eigenlijk langzaam weggekapt. klopt dat? ik ken de track niet zo goed.

Tweede overgang: Was beter maar je volgende track stond te hard waardoor die sterk overheerste. ( ik schrok eigenlijk toen je hem er in gooide)

Derde overgang: Die was nagenoeg perfect! het kloten met je low,mid, high komt vanzelf! dat is oefenen en weten wanneer je moet minderen. (PS goede tease)

Vierde overgang: volgens mij heb je hier ook niet gebeatmatchd klopt dat? ik hoorde in 1 keer het begin van je intro terwijl eigenlijk je track nog niet afgelopen was. Ik heb ook niet gehoord dat je heb had ingemixt.

Vijfde: Daar was je net te laat. Verder niet veel mis mee.

zesde: die was goed maar hij overheerste ook weer.

zevende: die was goed!

achtste: weer te hard maar verder niets mis mee.

negende: Die kon ik niet goed horen. Of hij was goed:P of ik zat verkeerd met tellen.

Verder vond ik de laatste paar overgangen allemaal goed! Zo'n slechte mix is het niet hoor! zitten wat schoonheidfoutjes in maar dat is verholpen met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oefenen ghehe.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Thanks voor het commentaar, zeker heb ik hier wat aan! De vierde overgang heb ik zeker wel gebeatmatched, maar je hoort hem heel slecht. Als ik over mn koptelefoon luister hoor ik hem heel minimaal meelopen, mede door de structuur vande intro. Hoe kan ik het het beste doen, dat de nieuwe plaat niet overheerst? want dan heb ik weer het idee dat deze niet goed hoorbaar is.

Heel fijn iig om eens commentaar te krijgen op iets wat ik gemixt heb. zal kijken of ik dit weekend tijd heb om een mix te maken met jou verbeterpunten erin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 18:27 

Hardtraxxer

Nja dat is dan juist goed! dan was je overgang vloeiend wanneer je hem niet hoort:P

verder op je overige vragen waar ik soms ook mee zit:
heb ik heel veel aan deze topics gehad.
Het is veel lezen! maar ik vind het de moeite wel waard. plus ik heb in het begin mega veel filmpjes gekeken op youtube van Ellaskins.

http://www.hardtraxx.nl/forum/dj-s-corner/mixing-tips-t2889.html

http://www.hardtraxx.nl/forum/dj-s-corner/finetunen-van-je-mix-t37475.html

http://www.hardtraxx.nl/forum/dj-s-corner/volume-t34753.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 20:57 

Hardtraxxer

B-shockz schreef:

*TL*

Een vaste gast/commentator kan ik natuurlijk niet overslaan ;)

Leuk gedaan die intro, wekt meteen wat jeugdsentiment op met J&H.
Vind zelf dat de intro van FTS iets teveel op de voorgrond komt bij het inmixen maar dat kan ook smaak zijn.
Bij Free Again naar Lockdown doe je een kickswitch van een 'normale' kick naar een rev bass. hierdoor lijkt het alsof hij ernaast ligt. heb dit zelf ook een keer dit als commentaar gekregen bij een dj-contest setje maar heb er nog niks op kunnen vinden. het is per kick en rev bass ook weer anders hoe die klinkt dus dit blijft altijd een lastig puntje.
The Story Unfolds komt er een beetje onverwacht in, had verwacht dat je Lockdown nog iets langer door liet lopen. probeer volgende keer nog wat mid weg te draaien dan klinkt hij vaak al een stuk smoother.
BPM-> Immortal is erg vet gedaan, perfect getimed.
Overgang naar Clap You is erg goed, platen passen mooi bij elkaar, timing is goed, moest terugspoelen om hem echt te horen :P .
Bij het uitmixen fade je hem wel wat te vroeg weg imo, had misschien ook met de mid EQ gekunt.
Ditzelfde doe je ook bij History is a Lie.
Up Top zit bij het inmixen ook wat teveel op de voorgrond maar dit herstel je nog goed (laag weggedraaid?)
Was erg benieuwd hoe je van Masterclass naar Furious zou gaan, klinkt helaas niet heel lekker, had persoonlijk Masterclass gewoon als laatste gezet. Dat was voor jezelf ook een stuk makkelijker geweest.

Al met al een prima setje met hier en daar een dingetje maar gaat zeker goed komen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 21:53 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Mijn inzending, onderhand 2 weken mijn dj gear en het wil al aardig lukken.

http://www.mixcloud.com/stefangestel/st ... eel-mxn02/
*TL*

Vooral de overgang van The Creation naar Gold vind ik errug goed geslaagd.

En zo'n lijstje kan in natuurlijk ook niet laten liggen, prachtige tl die je helaas niet meer zoveel ziet tegenwoordig :(

1->2 vind ik toch nog wat abrupt klinken, maar in dit geval zal dat liggen aan de break/impact van Kickin Bass.
2->3 had je misschien beter rustig weg kunnen faden ipv snel
3->4 gewoon heel erg lekker tot weer het moment van faden, weet niet of het smaak is of iets anders maar vind het op de een of andere manier niet zo smooth klinken.
Ik weet ook van mensen dat ze er dan wel eens een echo doorheen gooien om dat abrupte wat op te vullen.
4->5 ligt er mooi op en klinkt deze keer niet ineens heel leeg, prima overgang dus.
5->6 Die tease van GTP is HET voorbeeld van stil teasen, perfect gedaan! faden helaas wel weer zelfde verhaal.
6->7 Dat is m ^^
7->8 Tease is weer erg fijn, past er ook mooi bij qua sounds en ligt er goed op.
De mash zelf klinkt ook erg goed, niet te chaotisch wat je al gauw hebt bij mash-ups, heb alleen wel het gevoel dat het volume van Our Power wat lager is.
8->9 weer een prima overgang, niks op aan te merken

Voor iemand die 2 weken zn gear heeft hele goeie set, maar je mixte daarvoor ook al zoals die Zany Tribute toch?
Het zijn kleine dingetjes maar verder kon ik gewoon niks ontdekken, vat het ook zeker niet te negatief op, door de tl alleen al gewoon een hele vette set en ga ook zeker je mixcloud pagina in de gaten houden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 13:25 

Hardtraxxer

Rubbereend schreef:
B-shockz schreef:

*TL*

Een vaste gast/commentator kan ik natuurlijk niet overslaan ;)

Leuk gedaan die intro, wekt meteen wat jeugdsentiment op met J&H.
Vind zelf dat de intro van FTS iets teveel op de voorgrond komt bij het inmixen maar dat kan ook smaak zijn.
Bij Free Again naar Lockdown doe je een kickswitch van een 'normale' kick naar een rev bass. hierdoor lijkt het alsof hij ernaast ligt. heb dit zelf ook een keer dit als commentaar gekregen bij een dj-contest setje maar heb er nog niks op kunnen vinden. het is per kick en rev bass ook weer anders hoe die klinkt dus dit blijft altijd een lastig puntje.
The Story Unfolds komt er een beetje onverwacht in, had verwacht dat je Lockdown nog iets langer door liet lopen. probeer volgende keer nog wat mid weg te draaien dan klinkt hij vaak al een stuk smoother.
BPM-> Immortal is erg vet gedaan, perfect getimed.
Overgang naar Clap You is erg goed, platen passen mooi bij elkaar, timing is goed, moest terugspoelen om hem echt te horen :P .
Bij het uitmixen fade je hem wel wat te vroeg weg imo, had misschien ook met de mid EQ gekunt.
Ditzelfde doe je ook bij History is a Lie.
Up Top zit bij het inmixen ook wat teveel op de voorgrond maar dit herstel je nog goed (laag weggedraaid?)
Was erg benieuwd hoe je van Masterclass naar Furious zou gaan, klinkt helaas niet heel lekker, had persoonlijk Masterclass gewoon als laatste gezet. Dat was voor jezelf ook een stuk makkelijker geweest.

Al met al een prima setje met hier en daar een dingetje maar gaat zeker goed komen :thumbup:

Thanks voor je commentaar! ik probeer inderdaad wat meer met mijn low mid en high te werken. ik had inderdaad ook bij twee tracks dat ik veeeeeeeeel te vroeg mijn fader naar beneden deed. en ik had inderdaad heel erg moeite met masterclass, ik probeerde hem te redden omdat ik vergeten was dat het laatste stukje de hardcore versie was en toen had ik een enorm bpm verschil haha :P en up top kwam te hard in en ik deed de gain wat lager met de low inderdaad.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 02:57 

Hardtraxxer

Ik ga dit weekend een setje opnemen met alleen maar platen van voor 2011. Hoop dat t gaat worden en een verbetering gaat worden op mn vorige set :D
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner