cb92 schreef:
Zal hem straks even beluisteren.
Hierbij weer een set van mij. Tempo erin willen houden, bijna alles op de mid-intro gemixed. Best tevreden over het resultaat

[zippy]http://www5.zippyshare.com/v/62817414/file.html[/zippy]
Tracklist:
1) Frequencerz – Tomorrow and Beyond
2) Chain Reaction – Answers
3) Jack Overdose – Octavius Augustus ( Zany Remix)
4) Delete – Advanced Technology ( The Strangerz Remix)
5) Hard Driver & MC DL – The Hunter
6) Tatarola ft Darook MC – Insane ( Kronos Remix)
7) Neroz ft Goliath – Mixed ’n Mastered
8) Scary Clowns – Get Out
9) Unbreakable & X-Pander – Pavorem Monstra
10) Outbreak ft DV8 Rocks – Get The Mean
11) Francesco Zeta – The Definition of Insanity
12) The Vision – The Human Race
13) The Vision & X-Pander – Beyond Dreams
14) The Geminizers – Eternal Bliss
15) Jack of Sound – Kaylee’s Nightmare
16) Chris One – Psycho (Frequencerz Goat Edit)
17) Delete -Mutants
18) Warface & Sasha F – Bring It To Them Raw
19) Deetox – Black Magic (2013 Edit)
20) Warface – Madnezz
Ik ga het dan maar eens proberen met deze mix. Zeer leuke tracklist met tracks die je niet altijd hoort! JoS - kaylee's nightmare had ik persoonlijk wat eerder in de set gezet, maar das denk ik gewoon een persoonlijke mening.
Bij de eerste overgang heb ik meteen het idee of ie off-beat is. de answers heeft ook meteen de overhand. ook lopen er vele frequenties door elkaar waardoor het als een "zooitje" klinkt imo.
Tweede overgang is wel in time, maar doordat je mid-intro mixt heb ik een idee dat ik een stuk van de track mis, en daardoor opbouw.
Overgang naar nummer 4 is ook weer goed in time, en hier komt het mid intro mixen beter uit, klinkt beter dan bij Octavianus. Wel heeft Octavianus erg de overhand en had je hier wat meer met de EQ's kunnen spelen.
Overgang naar 5 heb ik weer hetzelfde idee als wat ik bij de eerste overgang beschrijf.
overgang 6 is niet veel mee mis.
overgang 7 en 8 ook niet.
overgang 9 vind ik ook niet mooi en natuurlijk klinken, er speelt zich dan al teveel af in get the mean om hem mooi te kunnen inmixen vind ik. daardoor krijg weer dat zooitje zoals ik al eerder beschreef.
nummer 10 is ook niks mis mee, klinkt erg leuk!
nummer 11 niks mis mee.
nummer 12 kon je meer met EQ's spelen, maar klinkt wel oké
nummer 13 ook oké.
kaylee's nightmare wel leuk zo ingemixt met de mid intro, zo ga ik hem ook eens meenemen

Psyco past wel goed qua sfeer bij kaylee's nightmare. vind persoonlijk dat je deze wat sneller mocht afspelen dan wat je nu hebt gedaan, maar das slechts persoonlijke smaak.
Mutants mooi ingemixt!
Overgang naar bring it to them raw vind ik niet mooi, meer met EQ's spelen, en de plaat heeft te veel de onderhand in het inmixen, hij klapt er zo uit het niets in. Moest heel goed luisteren over mn koptelefoon of ie uberhaupt wel werd ingemixt.
Overgang weer naar Black magic is volgens mij offbeat. hier zijn wel de volumes in orde!
ook bij madnezz kon je de plaat beter gewoon op de intro mixen. Hierdoor kom je niet mooi uit helaas.
't lijkt allemaal erg negatief, maar tis goed bedoeld! is ook voor mij de eerste keer dat ik een verslagje schrijf van een mix, hoop dat je er wat aan hebt!