Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 21:21 

Hardtraxx Addict

Nieuw setje:

TL:
1) The Un4given – The Darkness
2) Stereotuners – I Got The Rhytm
3) Juized – The Struggle
4) Festuca – Feel The Sun
5) Neroz ft Goliath – Mixed ’n Mastered
6) Phuture Noize – Fire In The Hole (Chris One Remix)
7) Festuca – Skratsbak (Loudness Tool)
8) Blackout – Deepen Your Soul
9) Nico & Tetta – Restart The Party (Digital Mindz & Riiho Remix)
10) Goliath ft MC I See – Thrill For The Kill
11) The Beast Project – Metal Play
12) Blackout – Inglourious
13) The Beast Project – Nobody Likes The Records That I Play ( Brutal Tool)
14) Radiance – Harmony Of Elements
15) Reverser & Ripcord – They All Die
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 22:14 

cb92 schreef:
Nobody Likes The Records That I Play

Ik in ieder geval :P.

Rubbereend schreef:
stefaneke schreef:
Mijn inzending, onderhand 2 weken mijn dj gear en het wil al aardig lukken.

http://www.mixcloud.com/stefangestel/st ... eel-mxn02/
*TL*

Vooral de overgang van The Creation naar Gold vind ik errug goed geslaagd.

En zo'n lijstje kan in natuurlijk ook niet laten liggen, prachtige tl die je helaas niet meer zoveel ziet tegenwoordig :(

1->2 vind ik toch nog wat abrupt klinken, maar in dit geval zal dat liggen aan de break/impact van Kickin Bass.
2->3 had je misschien beter rustig weg kunnen faden ipv snel
3->4 gewoon heel erg lekker tot weer het moment van faden, weet niet of het smaak is of iets anders maar vind het op de een of andere manier niet zo smooth klinken.
Ik weet ook van mensen dat ze er dan wel eens een echo doorheen gooien om dat abrupte wat op te vullen.
4->5 ligt er mooi op en klinkt deze keer niet ineens heel leeg, prima overgang dus.
5->6 Die tease van GTP is HET voorbeeld van stil teasen, perfect gedaan! faden helaas wel weer zelfde verhaal.
6->7 Dat is m ^^
7->8 Tease is weer erg fijn, past er ook mooi bij qua sounds en ligt er goed op.
De mash zelf klinkt ook erg goed, niet te chaotisch wat je al gauw hebt bij mash-ups, heb alleen wel het gevoel dat het volume van Our Power wat lager is.
8->9 weer een prima overgang, niks op aan te merken

Voor iemand die 2 weken zn gear heeft hele goeie set, maar je mixte daarvoor ook al zoals die Zany Tribute toch?
Het zijn kleine dingetjes maar verder kon ik gewoon niks ontdekken, vat het ook zeker niet te negatief op, door de tl alleen al gewoon een hele vette set en ga ook zeker je mixcloud pagina in de gaten houden :thumbsup:

Yes danku. Nummers wegfaden vind ik wel prima zo, gelijkleggen is ook kinderspel als je het even door hebt. Probleem bij oudere tracks is vaak het grote verschil in sound. Volgende set komt deze week :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 22:43 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:

Yes danku. Nummers wegfaden vind ik wel prima zo, gelijkleggen is ook kinderspel als je het even door hebt. Probleem bij oudere tracks is vaak het grote verschil in sound. Volgende set komt deze week :thumbup:

Denk dat het deels daar ook mee te maken heeft, en kijk ernaar uit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 17:51 

*Deze laatst ook al bij livesets hardstyle geplaatst dus ik kopieer ff*

Eerste mixje dat ik hier maar eens in de groep gooi. Gewoon zomaar voor de lol gemaakt.

Gemaakt met Virtual DJ. Reden: Ik wil op termijn echte gear gaan kopen maar daar heb ik het geld nog niet voor. Dus ben ik nu gewoon simpel aan het oefenen met VDJ. Brand me daar please niet op af :cry:

Ik probeerde alles zo snel mogelijk door te mixen deze keer, zoals je ziet. 16 nummers in 34 minuten is aardig snel vind ik. Maar laat me asjeblieft weten of het allemaal een beetje klinkt, ik weet dat de bass soms overlapt of juist helemaal verdwijnt, maarja ik kan ook maar aan 1 knopje tegelijk draaien :P

Paar (kleine) foutjes, maar over het algemeen was ik wel tevreden over het eindresultaat. Feedback zou geäpprecieerd worden! :thumbsup:

PS: ik heet op soundcloud Joereaux, afgeleid van mijn naam -> Joeri. Hoe mn vrienden en ik daarbij zijn gekomen geen idee, maar niet dat jullie denken dat ik het niet ben :)

Dus, brand los :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 20:24 

Hardtraxxer

AndyAsteroids schreef:

*Deze laatst ook al bij livesets hardstyle geplaatst dus ik kopieer ff*

Eerste mixje dat ik hier maar eens in de groep gooi. Gewoon zomaar voor de lol gemaakt.
Dus, brand los :)

Ik ben zelf ook nog een beginner maar begin steeds meer oor te krijgen voor beatmatching en key matching, dus ik zal met die kennis erop reageren.

Het is duidelijk te merken dat je VDJ gebruikt, niet om je af te kraken maar je kan dan simpelweg nooit je highs mid en lows tegelijkertijd met het andere nummer inbrengen en dan heb ik het niet eens over de effects die je kunt inbrengen als een mix nummer even niet meezit.

Probeer je highs laag te houde als je een nummer erin brengt en de low ook zo hoor je de stem(mid) beter. Verder is de break van het volgende nummer net niet optijd (bij de meeste tracks) dit komt ook weer door het werken met een muis ipv zelf draaien aan de knopjes wat net niet lekker werkt.

Geen geld voor een dikke set up? Geen probleem heb ik ook niet. Wat ik aanraad is een controller aan te schaffen hierop zitten 2 draaidecks en een geintegreerde mixer. Ik gebruik bijvoorbeeld numark mixtrack pro. En ben nu al een maandje bezig en de vooruitgang is verbluffend(al zeg ik het zelf).

Mijn advies:
- Koop een controller (die van mij was €199)

- Blijf oefenen, keer op keer op keer op keer. (was het eerst ook zat maar geloof me alleen al spelen met je controller wordt je al beter van). Ik doe het nu elke dag minimaal 1 uur.

- ALS BELANGRIJKSTE : Doe het niet voor het geld/ chicks etc. maar luister en mix muziek omdat je met je hart en ziel van de muziek houd. ( zo ben ik van het mixen van dubstep/ house overgestapt op hard(core)(style))

Verder raad ik je aan om heel veel andere setjes van mensen te luisteren (je kan ook alleen de overgangen luisteren) zo hoor je wat "goed" is en wat "niet".

Nogmaals ik ben geen pro probeer alleen te helpen.

Binnenkort zal ik ook even een oefenset erop gooien.

Greets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 03:24 

Hardtraxxer

2e mixje gemaakt met vdj voor de lol , 1e 27 min is bagger gemixt maar daarna ietsje beter.
Heb dit mixje eigenlijk meer gemaakt zodat ik niet elke keer door hoef te klikken naar een ander liedje als ik muziek luister.
Commentaar is natuurlijk altijd welkom.

1. Exit mind - Loudness Tool
2. Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
3. Wild Motherfuckers - Ruby Rain
4. Digital Punk & Chris One - The Virus Spreads (Chris One Remix)
5. Frequencerz - No Escape (Alcatrazz Anthem 2012)
6. Radical Redemption - I Spit On You
7. E-Force - Shockerz (Official Shockerz Anthem)
8. B-Front - Mysterias
9. Radical Redemption ft. MC Jeff - Don't Fuck With The Radical
10. Phutute Noize - Fire In The Hole (Chris One Remix)
11. Crypsis - Jealousy (Zero Vision Remix)
12. Degos & Re-Done - Louder
13. Day-Mar - Feel Terror Cloud Your Senses (Radical Redemption Remix)
14. Wild Motherfuckers - Natural Born Raver
15. Radical Redemption & Cold Konexion - The Motherload
16 . Crypsis & Luna & Alien-T - The Bassest Torture (Mashup)
17. Wasted Mind - Alliance (Official Nirvana of Noise 2013 Anthem)
18. Radical Redemption - The Ultimate Diss
19. F.Noize - Superman 2012

Hoogtepuntjes qua mixwerk vind ik zelf :
Tussen nummer : 1 naar 2 // 2 naar 3 // 6 naar 7 // 7 naar 8 // 10 naar 11 //
[zippy]http://www47.zippyshare.com/v/75195192/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 20:54 

Hardtraxxer

fijn dat er nu wel een keer wordt gereageerd ipv alleen maar setjes posten.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 21:54 

Hardtraxxer

daveyfct schreef:
2e mixje gemaakt met vdj voor de lol , 1e 27 min is bagger gemixt maar daarna ietsje beter.

Hoogtepuntjes qua mixwerk vind ik zelf :
Tussen nummer : 1 naar 2 // 2 naar 3 // 6 naar 7 // 7 naar 8 // 10 naar 11 //
[zippy]http://www47.zippyshare.com/v/75195192/file.html[/zippy]

1>2 idd lekker overgang
2>3 ook
3>4 Kzou zeggen lows hellemaal weg halen datje die kicks niet hoort en pas bij break weer inbrengen
5>6 2 kicks die niet gelijk lopen klinkt nooit lekker zou ik net als hiervoor gewoon één van de kicks hellemal weglaten.
6>7 de volume is hoorbaar lager gezet. in de club hoor je dit ook duidelijk en zorgt ervoor dat mensen niet meer gaan dansen. de rest van de overgang is nice.

8>9 zelfde verhaal veel dubbele kicks die te horen zijn. Haal er één weg of druk gewoon op SYNC of als je echt goed wil doen draaitafel speed aanpassen.

13>14 ik hoor dat je met de pitch speelt dit vervormd het geluid en maakt het niet mooier. ik zou zeggen gewoon laten en inbrengen bij de break daar is nummer 14 perfect voor.

14>15 het geluid van 14 is zo vervormt dat het gewoon niet meer goed klinkt

Gaat over het algemeen zo door in heel je set.

Wat me vooral opvalt is dat je heel veel met de volume speelt. Dat dee ik eerst ook maar dat messed echt je set up. Je kan beter je highs mid en lows weghalen om zo een mooie en langzame overgang te krijgen. Heel vaak hoor ik ook dat je zonder dat er een tweede nummer in zit met de volume speelt, zou ik echt niet doen, dat hoor je.

Verder is de geluidskwaliteit niet zo mooi. Als je opneemt via VDJ zal ik altijd minimaal opslaan op 320kbps of als je losseles muziek wil dan opslaan als .wav klinkt veel beter.

Hou verder de plezier erin altijd belangrijk ! :clap: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 01:30 

Hardtraxxer

Ik heb ook maar is een nieuwe gemaakt. Voor de verandering geen raw deze keer. Keertje wat anders :P
Ik heb alleen een beetje te hard opgenomen.. Bij sommige tracks hoor je dat heel goed. Terwijl ik altijd in het groen draai met enkel 1 oranje lampje.

Tracklist:

1. Zaitek - Time For Money
2. Armin Van Buuren Ft. Trevor Guthrie - This Is What It Feels Like (Audiotricz Bootleg)
3. Omegatypez - Get Up!
4. Max Enforcer - Lost In Paradise
5. Coone Ft. Da Tweekaz - D.W.X.
6. Adrenalize - The Pharaoh's Rebirth
7. The Nasty Boyz - Angel (TBY's Qlimax 2012 Edit)
8. Phuture Noize Ft. Josh & Wesz - Liberal
9. Bass Modulators - Requ3m (Official Hardbass 2013 Yellow Anthem)
10. Raxtor - Weldon
11. Audiofreq - Pressure
12. Bass Modulators - Freaqs By Night (Freaqshow Anthem 2013)
13. Ran-D - Dimensions (Reverze Anthem 2013)
14. Ran-D & Adaro - In For The Kill (Bootleg)
15. The Machine & Chris One - The Forsake Lands (Wish Outdoor Anthem 2013)
16. Bass Modulators & Frequencerz - Bring Back The Funk
17. Gunz For Hire Ft. Ruffian - Immortal (Qlimax Anthem 2013)

daveyfct & (AndyAsteroids Ps gegroet medegroninger!) Jullie setje heb ik ook meegenomen! en wordt morgen beluisterd! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 03:04 

Allereerst: thanks voor de feedback TheDoctor! Ik was inderdaad al aan het kijken naar een controller, en ik denk dat ik dat binnenkort maar ga aanschaffen. Ik wil je ook verzekeren, ik doe dat absoluut alleen maar omdat ik van de muziek hou... haha geen twijfel mogelijk bij mij. Ik doe liever dit dan dat ik multimiljonair word met een eigen bedrijf oid. Je hebt echt geen idee hoe geobsedeerd ik ben met hardstyle, zit tegen het zieke aan ;)
Ik luister ook al vrij lang veel setjes van anderen (zowel amateurs als profs) om te luisteren wat zij doen en die kennis vervolgens zelf te gebruiken. Maar ja, met VDJ kan je nou eenmaal niet veel. Daarom neem ik die tip van de controller ook absoluut mee.
Ik zal ook ff luisteren naar jouw set als je hem hebt gepost, ik hou dit topic wel ff in de gaten :)

@B-shockz, goeiedag eem! :lol: Ik heb t erg druk met school, maar ik zal morgen/overmorgen even een moment proberen te pakken om je set te luisteren, ben wel erg benieuwd namelijk :thumbsup:

@daveyfct: zelfde geldt voor jouw setje, tracklist ziet er namelijk botergeil uit! (No Escape, Jealousy :loving:)

Cheers jongens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 10:11 

Hardtraxxer

AndyAsteroids schreef:

@B-shockz, goeiedag eem! :lol: Ik heb t erg druk met school, maar ik zal morgen/overmorgen even een moment proberen te pakken om je set te luisteren, ben wel erg benieuwd namelijk :thumbsup:

MOI!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 13:34 

Hardtraxxer

@andy

Als je straks je gear hebt zou ik naar traktor kijken. Vind ik persoonlijk wat lekkerder werken dan vtdj
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 17:04 

Hardtraxxer

Nu een maand bezig met hs/hc te draaien en begin steeds meer te leren en zeker ook door deze forum.
Hierbij dan mijn eerste hardstyle set!
Brand maar los! zo kan ik focussen op wat ik beter kan doen ^^

1) Break Down Low - Crypsis
2) Get Your Hands Up -
3) The Ultimate Baseline -
4) Screwdriver - TNT aka Technoboy & Audiofreq
5) Rebel To The Grave -Ran-D & Digital Punk
6) Rockstar - Frequencerz
7) Let The Music Play - Hardforze & Audio Damage
8) We Dont Give A F_ck -
9) Immortal - Gunz For Hire ft Ruffian (Qlimax Anthem)
10) Natural Born Raver - Wild Motherfuckers
11) Feel Terror Cloud Your Senses - Day-Mar

@B-shockz : Ben op de helft van je set en klinkt tot nu toe wel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 23:50 

Hardtraxx Veteran

Ik hou wel van een beetje doormixen, maar je kan ook overdrijven. Als je dit live doet ga je veel boze mensen krijgen. "Eindelijk mijn favo track! Aaaaaaand it's gone.. :("

Verder lig je ook vaak naast de beat. Weet niet of je met dj gear mixt of met VDJ oid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 00:05 

Hardtraxxer

@TheDoctor Thanks man! :thumbup: keer wat anders dan raw. ben op dit moment bezig met een early setje.

Ben het opzich wel met tomac eens maar het hoeft niet slecht te betekenen dit. Bij sommige overgangen waarin je snel mixt klinkt het wel heel goed. Alleen nu is het bij elke track en dat is inderdaad jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 09:26 

Hardtraxxer

Bedankt voor jullie reacties!

Ja het snel doormixen heb doe ik met opzet omdat ik geen geduld heb (Wat ik aan het vebeteren ben) en wou eigenlijk de overgangen voornamelijk laten horen.

Ik gebruik een controllers Numark mixtrack Pro.

Soms ben je zo lang bezig met je mixjes dat je de kwaliteit vergeet en niet hoort dat het off-beat is. Vandaar bedankt voor de reacties heb ik weer punten om mee te werken (y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 17:30 

Hardtraxxer

TheDoctor schreef:
Soms ben je zo lang bezig met je mixjes dat je de kwaliteit vergeet en niet hoort dat het off-beat is.

:huh: Het beatmatchen is volgens mij juist het belangrijkste van mixen, als dat niet goed is kan je de rest eigenlijk ook wel vergeten. Het zou in ieder geval je prioriteit moeten zijn wanneer in een set dan ook.
Als hij niet gelijk ligt -> bijdraaien of opnieuw instarten, je snelheid heeft hier dat laatste tegengewerkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 16:35 

Hardtraxxer

Rubbereend schreef:
TheDoctor schreef:
Soms ben je zo lang bezig met je mixjes dat je de kwaliteit vergeet en niet hoort dat het off-beat is.

:huh: Het beatmatchen is volgens mij juist het belangrijkste van mixen, als dat niet goed is kan je de rest eigenlijk ook wel vergeten. Het zou in ieder geval je prioriteit moeten zijn wanneer in een set dan ook.
Als hij niet gelijk ligt -> bijdraaien of opnieuw instarten, je snelheid heeft hier dat laatste tegengewerkt

mee eens, beatmatchen is in mijn ogen ook prioriteit 1. Als je het op een gegevent moment niet hoort, betekent dit dat je nog meer moet oefenen. Zodra je het beatmatchen onder de knie hebt dan kun je bezig gaan met leuke effectjes en tricks. maar zodra de beats niet goed onder elkaar liggen, kan dit je mix verpesten.

En voor de mensen die "Sync" gebruiken, als ik het goed heb werkt "Sync" niet altijd 100% goed, als de sync het niet 100% goed doet probeer het dan alsnog zelf te doen. want nogmaals, als de beats niet goed onder elkaar liggen verpest dit je mix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 00:50 

Hardtraxxer

Klopt beatmaching is idd onwijs belangrijk, bedoelde eigenlijk meer de harmony tussen 2 tracks wat ik soms lastig hoor(klinkt het goed of toch niet samen). Maar ik ga er zeker aan werken .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 20:57 

Hardtraxxer

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 18:08 

Hardtraxxer

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een Hercules Dj Control Instinct Midi controller.
Ben eerst een tijdje bezig geweest met audacity (knip- en plakwerk en beetje in en outfaden) om voor mezelf mijn favoriete nummers in een "setje" te hebben.
Dit vond ik erg leuk om te doen dus heb ik besloten een midi controllers aan te schaffen.
nu zag ik dit forum en dat leek mij een goede plek voor feedback.

Ik heb nu een soort warmup setje gemaakt voor Bass Academy. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

[zippy]http://www28.zippyshare.com/v/47628389/file.html[/zippy]

Tracklist:

1. Luna & E-force - Masterclass
2. Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
3. DJ Thera & Delete - Welcome
4. Alphaverb & Intractable one - Scary Voices
5. Titan - My Angel
6. E-force - Freakz At Night
7. Deetox - Here I Come
8. Ran-D & B-Front - The Message
9. Exit Mind - Together
10. Solutio & The I's - Mistress
11. Dark Pact & Warface - The Illusion
12. Warface - Show me your warface (Loudness tool)
13. Phuture Noize & Prefix & Density - Masters
14. Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize Zaagtool)

Tips en feedback van harte welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 16:11 

Hardtraxx Elite

Een maat van me doet nu elk jaar Hous/Hardstyle/Hardcore eindjaar mix maken, dit is zijn Hardstyle mix van dit jaar.
Vroeg me af of jullie nog wat feedback konden geven.

Tracklist
01. Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn - Imaginary 00:00
02. Headhunterz ft. Krewella - United Kids Of The World 04:22
03. Coone - Colors Of Life 08:06
04. Da Tweekaz - Carnival 12:41
05. Frontliner - Weekend Warriors (Official Defqon.1 2013 Anthem) 17:37
06. Gunz For Hire - Gangsters Don't Dance (Noisecontrollers & Alpha2 Remix) 22:29
07. Zatox & Villian - Action 26:35
08. The Vision - World Eclipse 31:12
09. Slim Shore & Focuz - Follow Me 34:43
10. Luna & E-Force - Masterclass 37:20
11. Alphaverb & Intractable One - Scary Voices 40:44
12. Thera & Delete - Welcome 45:47
13. Chain Reaction - The Record Breaking 48:40
14. Endymion & The Viper ft. FERAL is KINKY - Raging in the Dancehall 51:53
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 13:55 

Hardtraxxer

Klinkt opzich wel aardig, de overgang van Scary Voices naar Welome is een beetje rommelig..
en de tease van the record breaking is niet helemaal goed getimed wat ik zo snel kon horen.
:thumbup: blijven oefenen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 14:00 

Hardtraxxer

TheDoctor schreef:
Nu een maand bezig met hs/hc te draaien en begin steeds meer te leren en zeker ook door deze forum.
Hierbij dan mijn eerste hardstyle set!
Brand maar los! zo kan ik focussen op wat ik beter kan doen ^^

1) Break Down Low - Crypsis
2) Get Your Hands Up -
3) The Ultimate Baseline -
4) Screwdriver - TNT aka Technoboy & Audiofreq
5) Rebel To The Grave -Ran-D & Digital Punk
6) Rockstar - Frequencerz
7) Let The Music Play - Hardforze & Audio Damage
8) We Dont Give A F_ck -
9) Immortal - Gunz For Hire ft Ruffian (Qlimax Anthem)
10) Natural Born Raver - Wild Motherfuckers
11) Feel Terror Cloud Your Senses - Day-Mar

@B-shockz : Ben op de helft van je set en klinkt tot nu toe wel lekker!

Ik hou ook wel van nummers doormixen maar 11 nummers in 19 minuten gaat natuurlijk nergens over, mix ze dan op de climax in of 2e climax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:45 

Hardtraxxer

In t teken van oefening baart kunst heb ik nog maar een setje gemaakt. Heb zelf het idee dat ik t al wat beter onder de knie krijg. wat vinden jullie?

[zippy]http://www16.zippyshare.com/v/82276225/file.html[/zippy]

Tracklist:

1. Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn - Imaginary
2. Crypsis - Break Down Low
3. Frequencerz - Tomorrow And Beyond (Lars Edit)
4. Bass Modulators - Freaqs By Night (Freaqshow Anthem)
5. Digital Punk - The Revelation
6. Hard Driver - The Cold Angel (Frequencerz Remix)
7. A2 All Stars - The Resistance
8. Crypsis - Strike
9. Frequencerz - We Won't Sleep
10. Exit Mind - The Shadow
11. Activator - Sparta
12. Jack Of Sound - STFU Britney
13. E-Force - Freakz At Night
14. Atmozfears - Up Top
15. Ran-D & Digital Punk - Born To Die
16. Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave
17. Titan vs Wild Motherfuckers - Clap The Raver (Jason Payne's Extended Mash-up)
18. Radical Redemption & Digital Punk - River Of Souls
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner