.
stefaneke schreef:
Mijn inzending, onderhand 2 weken mijn dj gear en het wil al aardig lukken.
http://www.mixcloud.com/stefangestel/st ... eel-mxn02/*TL*
Vooral de overgang van The Creation naar Gold vind ik errug goed geslaagd.
En zo'n lijstje kan in natuurlijk ook niet laten liggen, prachtige tl die je helaas niet meer zoveel ziet tegenwoordig
1->2 vind ik toch nog wat abrupt klinken, maar in dit geval zal dat liggen aan de break/impact van Kickin Bass.
2->3 had je misschien beter rustig weg kunnen faden ipv snel
3->4 gewoon heel erg lekker tot weer het moment van faden, weet niet of het smaak is of iets anders maar vind het op de een of andere manier niet zo smooth klinken.
Ik weet ook van mensen dat ze er dan wel eens een echo doorheen gooien om dat abrupte wat op te vullen.
4->5 ligt er mooi op en klinkt deze keer niet ineens heel leeg, prima overgang dus.
5->6 Die tease van GTP is
HET voorbeeld van stil teasen, perfect gedaan! faden helaas wel weer zelfde verhaal.
6->7 Dat is m
7->8 Tease is weer erg fijn, past er ook mooi bij qua sounds en ligt er goed op.
De mash zelf klinkt ook erg goed, niet te chaotisch wat je al gauw hebt bij mash-ups, heb alleen wel het gevoel dat het volume van Our Power wat lager is.
8->9 weer een prima overgang, niks op aan te merken
Voor iemand die 2 weken zn gear heeft hele goeie set, maar je mixte daarvoor ook al zoals die Zany Tribute toch?
Het zijn kleine dingetjes maar verder kon ik gewoon niks ontdekken, vat het ook zeker niet te negatief op, door de tl alleen al gewoon een hele vette set en ga ook zeker je mixcloud pagina in de gaten houden

Yes danku. Nummers wegfaden vind ik wel prima zo, gelijkleggen is ook kinderspel als je het even door hebt. Probleem bij oudere tracks is vaak het grote verschil in sound. Volgende set komt deze week