Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-08-2016, 15:28 

Hardtraxx Elite

Naad schreef:
Ik leen sinds kort de Pioneer XDJ R1 van een maat om te kijken of ik het mixen wat vind.
Ik ben een ware beginner in het vak en heb dus vooral op internet gekeken naar tips & tricks.
Hier staat echter alles kris kras door elkaar dus vandaar de vraag of iemand een goede tutorial/starting guide voor beginners weet?

Om je alvast in de juiste richting te sturen, ga zoeken naar tutorials voor het tellen van je beats en bars, en de basics van trackstructuur. Dit is de basis van het mixen om je timing goed te krijgen! Als je dit door hebt, ga zoeken naar beatmatch tutorials en dan ben je al een heel eind ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-08-2016, 20:36 

Hardtraxxer

Thanks! Het tellen gaat al prima, nu vooral aan het beatmatchen maar dat is nog wel even oefenen :x .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-08-2016, 21:00 

Hardtraxxer

Naad schreef:
Ik leen sinds kort de Pioneer XDJ R1 van een maat om te kijken of ik het mixen wat vind.
Ik ben een ware beginner in het vak en heb dus vooral op internet gekeken naar tips & tricks.
Hier staat echter alles kris kras door elkaar dus vandaar de vraag of iemand een goede tutorial/starting guide voor beginners weet?

ellaskins is iemand op youtube die echt heeeeeeel veel dj tutorial video's heeft. Ik heb van hem heel veel van geleerd :thumbup:

https://www.youtube.com/user/ellaskins

Mocht je alleen maar hardstyle en hardcore draaien, betekent niet gelijk dat je naar dat soort tutorials moet zoeken. Kan ook gewoon een tutorial met house zijn. Vooral voor de begin stappen maakt het niet veel uit. Weet niet of je dat al door had, maar ik dacht in het begin dat ik wel perse naar hardstyle en hardcore dj tutorials moest zoeken, maar ik kwam er achter dat dat voor met name de beginstappen niet veel uitmaakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-08-2016, 12:34 

Hardtraxxer