Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 15:28 
 
Hardtraxxer

Ik heb er nog vrijwel geen verstand van allemaal, maar het trekt me toch wel omdat ik gewoon gek ben van HS.

Mij leek de pioneer DDJ SB2 een goede keuze, is de overstap van zo'n controller naar CDJs super groot of komt het op hetzelfde neer? (behalve dat je bij de SB een sync knop hebt en bij de CDJs niet) Leek mij dat het vrijwel hetzelfde is maar vraag het toch maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deef schreef:
Ik heb er nog vrijwel geen verstand van allemaal, maar het trekt me toch wel omdat ik gewoon gek ben van HS.

Mij leek de pioneer DDJ SB2 een goede keuze, is de overstap van zo'n controller naar CDJs super groot of komt het op hetzelfde neer? (behalve dat je bij de SB een sync knop hebt en bij de CDJs niet) Leek mij dat het vrijwel hetzelfde is maar vraag het toch maar.


Zit vrijwel geen verschil in, inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 15:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deef schreef:
Ik heb er nog vrijwel geen verstand van allemaal, maar het trekt me toch wel omdat ik gewoon gek ben van HS.

Mij leek de pioneer DDJ SB2 een goede keuze, is de overstap van zo'n controller naar CDJs super groot of komt het op hetzelfde neer? (behalve dat je bij de SB een sync knop hebt en bij de CDJs niet) Leek mij dat het vrijwel hetzelfde is maar vraag het toch maar.

Zit niet heel veel verschil in! CDJ's en DJM's hebben natuurlijk wat andere functies dan zo'n controller, maar als je zorgt dat je de basis goed door hebt kan je in principe overal op draaien. Blijf weg van de sync knop en focus niet op de waveforms op je beeldscherm, dan komt het wel goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker