D
Hardtraxxer
225 posts member since 2010
last seen Feb 2025
G1LL wrote:Hoe doe je dat dan? :P
gewoon printen :huh:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Ja maar hoe kom jij aan die cover op die cd, die print je gewoon op papier en dan print je 't uit en plak je 't op de cd? Als ik die tracks koop krijg ik d'r niet zo'n mooi ding bij O.o
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Plaatje op cd printen ;) daar heb je speciale cd's voor
D
Hardtraxxer
last seen Feb 2025
maarten1410 wrote:Plaatje op cd printen ;) daar heb je speciale cd's voor
jij snapt het :thumbup:
Hardtraxxer
130 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Dutch92 wrote:ik doe het als volgt

http://s1-03.twitpicproxy.com/photos/la ... 590726.jpg

lekker duur dus ;)
Hier was ik ook al een tijdje over aan het nadenken. Welke software gebruik je hiervoor? en welke printer?
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Digesta. wrote:

lekker duur dus ;)
Hier was ik ook al een tijdje over aan het nadenken. Welke software gebruik je hiervoor? en welke printer?
Printer zal niet veel uitmaken.. denk dat het papier belangrijk is een het programmatje ;)
Hardtraxxer
last seen Dec 2025
SkiggyRapz18 wrote: Printer zal niet veel uitmaken.. denk dat het papier belangrijk is een het programmatje ;)
We hebben het over rechtstreeks op cd printen, niet via stickers en dan op de cd plakken. Dus dan moet je een printer hebben met een aparte dvd/cd lade. Full printable cd's heb ik al liggen.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Digesta. wrote:
SkiggyRapz18 wrote: Printer zal niet veel uitmaken.. denk dat het papier belangrijk is een het programmatje ;)
We hebben het over rechtstreeks op cd printen, niet via stickers en dan op de cd plakken. Dus dan moet je een printer hebben met een aparte dvd/cd lade. Full printable cd's heb ik al liggen.
Printer maakt zeker uit ja, want je hebt inderdaad een extra houder voor cd/dvd's nodig.

Heb even gezocht en HIERRR staat een lijst van printers met cd-tray. Ik heb zelf een HP C53xx, weet het niet precies meer, en dat werkt prima.

En je hebt dus DIITTT soort cd's nodig.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
en hoe kom je dan aan die plaatjes voor op de cd? want die krijg je niet erbij als je nummers koopt.
D
Hardtraxxer
last seen Feb 2025
Draidy wrote:en hoe kom je dan aan die plaatjes voor op de cd? want die krijg je niet erbij als je nummers koopt.
gewoon downloaden @ djshop/junodownload ;)
dan beetje bewerken met photoshop zodat ze goed op een CD(-R) kunnen
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Dat kan natuurlijk op verschillende manieren. Het plaatje van het voorbeeld hierboven zou je bijvoorbeeld van elke downloadshop kunnen halen of bijvoorbeeld. de FearFM site kunnen halen: Hier dus

Je hoeft het alleen nog maar zelf te photoshoppen als het niet zou passen.

-edit- Haha dat zeg ik..
Hardtraxxer
last seen Dec 2025
maarten1410 wrote: Heb even gezocht en HIERRR staat een lijst van printers met cd-tray. Ik heb zelf een HP C53xx, weet het niet precies meer, en dat werkt prima.
Bedankt man! :)
Hardtraxxer
563 posts member since 2011
last seen Feb 2023

lekker duur dus ;)
Heel mooi! Ook lekker handig ik brand ze zelf ook per e.p, 2 a 3 tracks op een cd en afentoe 1 van een ander label erbij ofzo als t kan.
Ook hartstikke makkelijk, geen geouwhoer met zoeken na tracks en toch het vinylidee een beetje,zou het ook nooit anders sorteren vind dat altijd zo'n geouwhoer!
Denk dat ik ook maar met die plakstickers ga werken/ t ziet er gewoon zo vet uit :D
D
Hardtraxxer
last seen Feb 2025
SiweZ wrote: Denk dat ik ook maar met die plakstickers ga werken/ t ziet er gewoon zo vet uit :D
ik print gewoon op de CD zelf he ;)
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
SiweZ wrote:

lekker duur dus ;)
Heel mooi! Ook lekker handig ik brand ze zelf ook per e.p, 2 a 3 tracks op een cd en afentoe 1 van een ander label erbij ofzo als t kan.
Ook hartstikke makkelijk, geen geouwhoer met zoeken na tracks en toch het vinylidee een beetje,zou het ook nooit anders sorteren vind dat altijd zo'n geouwhoer!
Denk dat ik ook maar met die plakstickers ga werken/ t ziet er gewoon zo vet uit :D
1 release per cd? Heb je dan niet ongelofelijk veel cd's? :huh:
Hardtraxxer
563 posts member since 2011
last seen Feb 2023
Dutch92 wrote:
SiweZ wrote: Denk dat ik ook maar met die plakstickers ga werken/ t ziet er gewoon zo vet uit :D
ik print gewoon op de CD zelf he ;)
Oja zie het, leuk man volgensmij hebben wij ook een printer met cdprint.
En dat zijn van die speciale witte cd's toch?
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
SiweZ wrote:

lekker duur dus ;)
Ja precies zo doe ik het ook. Alleen beprinte cds word me echt te veel werk
D
Hardtraxxer
last seen Feb 2025
SiweZ wrote: En dat zijn van die speciale witte cd's toch?
ja man Inkjet Printable ;)
B
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2009
last seen Feb 2013
Heb na lang denken zelf een klein systeem gemaakt. Mijn nummers die ik op de cd ga branden (op de "beetje van dit, beetje van dat" manier op labelniveau uitgekozen) in een map gestopt en deze op een cd gebrand. Nu maak ik gebruik van Mixed In Key voor een kleine referentie van de toonhoogte (vertrouw ik niet blind op), maar er was geen enkel programma die een cover kon maken met de comments van de ID3 tag erbij. wat heb ik dus gedaan: zelf eentje gemaakt!

Afmetingen erbij gepakt, CSS cheat sheet geprint, geekhoedje opgezet, en een paar uur later had ik prachtig resultaat!
Image
Ik heb per label een plaatje in elk nummer van dat label gestopt als coverart, daarna titel, artiest en key (comments) uit de ID3 tag gehaald en netjes geformat. Werkt prachtig! Hoop het binnenkort ook te kunnen gebruiken voor een feest, maar heb vooralsnog wel genoeg plezier om de 'oude' tijd weer te beleven :D
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Best netjes, helemaal met een label-icon ervoor, best wel slim. Key, weet niet of dat nodig is maar ach het is wel netjes! Maar ik zie geen duratie staan, klopt dat?
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
das best netjes :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
ziet er goed en overzichtelijk uit :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Ik doe het zo:
Image
Gewoon per release en alles door elkaar verder.
Maar Mainstream, Industrial & Terror houd ik wel gescheiden.
Hardtraxxer
172 posts member since 2010
last seen Oct 2020
Draidy wrote:Ik doe het zo:
Image
Gewoon per release en alles door elkaar verder.
Maar Mainstream, Industrial & Terror houd ik wel gescheiden.
:huh: :D

Sorry, maar dit ziet er toch totaal niet uit, hoe kun je dit nou fijn vinden?