Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 17:51 
 
Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
Bushman schreef:
Lamineren is zeker een goeie!

Dan wordt het alleen maar meer douwen en gescheld denk ik want zonder tracklist op papier is het al redelijk strak in me map... Kun je ze beter aan de buitenkant van het vakje plakken...


Ik gebruik Nero en kan de grotes en lettertypes gewoon aanpassen dus ik heb daar geen last van. Als je het gewoon opslaat in Nero is het super makelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik print m'n tracklists nu vanuit iTunes (afspeellijsten). Is het mogelijk om alle 40 afspeellijsten in 1x te printen, of moet dit stuk voor stuk?

Edit:

Oja, en hoe krijg ik op de print eerst de artiest en dan de titel, automatisch staat het andersom. Erg vervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KicKProduction schreef:
maarten1410 schreef:
Bushman schreef:
Lamineren is zeker een goeie!

Dan wordt het alleen maar meer douwen en gescheld denk ik want zonder tracklist op papier is het al redelijk strak in me map... Kun je ze beter aan de buitenkant van het vakje plakken...


Ik gebruik Nero en kan de grotes en lettertypes gewoon aanpassen dus ik heb daar geen last van. Als je het gewoon opslaat in Nero is het super makelijk.

Maar door het lamineren/plastificeren krijgen je wel dikke blaadjes, dat bedoelde ik.

Bushman schreef:
Ik print m'n tracklists nu vanuit iTunes (afspeellijsten). Is het mogelijk om alle 40 afspeellijsten in 1x te printen, of moet dit stuk voor stuk?

Edit:

Oja, en hoe krijg ik op de print eerst de artiest en dan de titel, automatisch staat het andersom. Erg vervelend.

Moet stuk voor stuk, je kunt niet meerdere afspeellijsten tegelijk selecteren. Het omdraaien, of überhaupt indelen van de gegevens kan ook niet in iTunes. Wat je wel kunt doen is de afspeellijst exporteren (rechter-muis op de afspeellijst -> exporteren), bijvoorbeeld naar .txt en dat openen in Excel. Dan kun je schuiven wat je wilt maar je krijgt a. een hoop extra gegeven die je niet nodig hebt en b. het kost achterlijk veel tijd.

*kuch*Nero*kuch*
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 15:46 
 
Hardtraxx Addict

Draaien er echt nog mensen met cd's? Neem aan dat je dat alleen thuis doet toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Draaien er echt nog mensen met cd's? Neem aan dat je dat alleen thuis doet toch?

Zijn toch nog genoeg plekken waar ze CDJ1000's hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vandaag begonnen met het opnieuw inrichten van me cd map met de vinyl look verbatim cd´s

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 10:06 
 
Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
Draaien er echt nog mensen met cd's? Neem aan dat je dat alleen thuis doet toch?


Ja, en tevens live puur omdat ik dat thuis ook doe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Draai grotendeels met USB...maar voor sommige artiesten maak ik nog wel lijstjes zoals hier: :)
Afbeelding
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner