nice 
Related topics
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Ik neem aan dat ik jou Dinsdag nog wel zie?TakkU wrote:Toch al aardig wat mensen die er wat van willen maken!Ik zal een deze dagen even contact opnemen met jullie, en dan kunnen we samen rond de virtuele tafel gaan zitten
ik weet niet wanneer je in gedachten had om ff met elkaar te overleggen maar ik ben nu een weekje weg, dat jullie het even weten 
Nice, ben alleen deze week doordeweeks niet online, moet werken in Deutschland..
Vrijdagavond rond 8 ben ik er pas weer..
Vrijdagavond rond 8 ben ik er pas weer..
Lijkt me wel!RAW-vizion wrote:Ik neem aan dat ik jou Dinsdag nog wel zie?TakkU wrote:Toch al aardig wat mensen die er wat van willen maken!Ik zal een deze dagen even contact opnemen met jullie, en dan kunnen we samen rond de virtuele tafel gaan zitten
Ik wil wel komen mcé 
EDIT: Ik heb tijd genoeg deze vakantie ben iedere avond aanwezig
Last edited by hardaddict on 31 Jul 2011 21:36, edited 1 time in total.
-
PHardtraxxer
- 530 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Ik wil ook graag meedoen! Alleen 1 probleem: ben de komende bijna 4 weken op vakantie, vanaf morgenochtend! 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Je hoeft niet te komenhardaddict wrote:Ik wil wel komen mcé
Jaa waarschijnlijk welRAW-vizion wrote:Je hoeft niet te komenhardaddict wrote:Ik wil wel komen mcé
EDIT: Ik heb tijd genoeg deze vakantie ben iedere avond aanwezigword waarschijnlijk afgehandeld op skype of msn etc..
Afgelopen week druk geweest met werk, ik PM jullie morgen/overmorgen! 
heb zelf alle tijd, nog 3 weekjes vakantie
heb zelf alle tijd, nog 3 weekjes vakantie
Bij mij ook, werken doordeweeks, maarr, me RMX 40 en Pioneer HDJ 1000 komen dinsdag binnen 
Ja ik heb nu een rmx 30, ik ga denk ik ook overstappen op 40, maar heb eerst een betere meubel nodigHardphonic wrote:Bij mij ook, werken doordeweeks, maarr, me RMX 40 en Pioneer HDJ 1000 komen dinsdag binnen
IK wil er ook graag aan mee doen heb wel werk en een vriendin :p maar me droom blijft hardstyle dj en producer zijn dus ik wil wel serieus meedoen.Hardphonic wrote:TakkU schreef:
Bij deze, wie zijn er geïnteresseerd om mee te werken aan de herstart van Hardtraxx Community Sessions? Ikzelf wil er graag tijd in steken om er wat van te maken!! Kunnen we een lijstje maken met wie er serieus wat mee willen doen, en met deze mensen via msn/skype (iig buiten het forum, lijkt me het beste) dit overleggen. Dan kunnen we met een serieus plan naar Jor-D gaan, en naar FearFM/Dance Tunes! Ga hier iig geen nieuw topic over openen, anders gaat iedereen zich er mee bemoeien. Dus, wie heeft er SERIEUZE interesse om hier wat van te maken? Geen 'lijkt me wel leuk' gedoe in dit geval..
1. TakkU
2. RAW-vizion
3. Draidy
4. Festuca
5. Hardphonic
Ben benieuwd wat jullie er van proberen te maken. Mail me maar als er concretere plannen zijn
Kunnen we altijd kijken of dat doorgezet kan worden naar iets wat te realiseren valt. (Ik beloof nu nog niks)
Let er wel op dat het iets wordt wat echt nieuw is. Dat maakt meer kans. Want er zijn al genoeg kleinere showtjes
Leuk initiatief, ben benieuwd
Let er wel op dat het iets wordt wat echt nieuw is. Dat maakt meer kans. Want er zijn al genoeg kleinere showtjes
Leuk initiatief, ben benieuwd
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Anthem, Anthem! haha
nee ben benieuwd wat de concepten zijn die op tafel komen mannen
nee ben benieuwd wat de concepten zijn die op tafel komen mannen
Ik wil wel meehelpen maar ik kan nu alleen nog PC mixen dus ik denk niet dat dat gaat werken
Als ik gear aangeschaft heb, wat hopelijk dit jaar nog gebeurd, wil ik sws wel meehelpen
Als ik gear aangeschaft heb, wat hopelijk dit jaar nog gebeurd, wil ik sws wel meehelpen
+1, goed ideePommer wrote:Ik wil wel meehelpen maar ik kan nu alleen nog PC mixen dus ik denk niet dat dat gaat werken![]()
In eerste instantie zijn we bezig met de plannen, wie er gaat mixen en dat soort zaken komen later nog.Pommer wrote:Ik wil wel meehelpen maar ik kan nu alleen nog PC mixen dus ik denk niet dat dat gaat werken![]()
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ik wil ook wel wat doen, draai zelf met gear dus ik hoor het wel. Of niet natuurlijk