Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wil ook zeker meehelpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bedankt voor het aanbod allemaal, maar we gaan nu eerst de plannen bespreken, en zorgen dat we met een concreet concept kunnen komen. Jullie horen nog van ons ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik iets kan betekenen laat maar weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 02:17 
 
Hardtraxxer

hardaddict schreef:
Als ik iets kan betekenen laat maar weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Hardphonic schreef:
Bij mij ook, werken doordeweeks, maarr, me RMX 40 en Pioneer HDJ 1000 komen dinsdag binnen :clap:

Ja ik heb nu een rmx 30, ik ga denk ik ook overstappen op 40, maar heb eerst een betere meubel nodig :)


Ik heb de Reloop Mobile DJ Booth gekocht, gister alles erop gegooid, perfect ding, alleen hij is echt gemaakt voor draaitafels niet voor cd spelers, dus met vervoeren is het niet zo handig, maar als meubel is hij perfect.
De RMX 40, jezus hij werkt super makkelijk, geweldig ding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet dat het lastig is om te doen.
Maar ik mis echt een Hardstyle of harddance radio voor op de fm lekker voor in de auto of thuis.
Met bekende dj's en programm's live luisteren naar festivals enzo.
Lijkt me echt chill. maar dat is niet helemaal waar we heen willen of wel ?

Laterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 18:55 
 
Hardtraxxer

Lastig... als jij nog een paar miljoen per jaar hebt liggen en je wel een jaartje of 5 vast wil leggen mag je zeker langs komen hoor :P Met een miljoen of 50 moeten we wel een jaartje of 5 kunnen overleven.

ID&T is er zowat door failliet gegaan met hun ID&T Radio / Slam FM...

Een FM radio voor EHDM gaat er echt nooit komen en sowieso zal internet via 3g meer en meer komen :) Nu is het in Nederland al goed te doen via je telefoon en ik gok dat over niet al te lange tijd het gewoon standaard in je autoradio / boordcomputer gaat komen.

Maar goed laten we maar weer ontopic gaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar kunnen we ons inschrijven? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 11:11 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Bedankt voor het aanbod allemaal, maar we gaan nu eerst de plannen bespreken, en zorgen dat we met een concreet concept kunnen komen. Jullie horen nog van ons ;)


Inmiddels een maand later is er al nieuws? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 13:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

We zijn bezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

Wil hardtraxx ubehaupt wel dat jullie de naam Hardtraxx gebruikt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 15:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

als je een pagina eerder kijkt kan je ddat zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik weet niet hoe ver alles al gevoderd is ofzo, maar ik ben wel bereid te helpen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 16:07 
 
Hardtraxxer

Hahaha zeker wel 'n cool idee :D
Als jullie iets van design nodig hebben in de geest van flyers/banners/logo's/filmpjes, pm me maar ;p
Setjes/performances willen we ook wel doen =) no problemo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk initiatief! :)
Buiten de drukte van stage, maak ik graag tijd vrij om deel te nemen aan de dj crew van Hardtraxx!

TakkU schreef:

Bij deze, wie zijn er geïnteresseerd om mee te werken aan de herstart van Hardtraxx Community Sessions? Ikzelf wil er graag tijd in steken om er wat van te maken!! Kunnen we een lijstje maken met wie er serieus wat mee willen doen, en met deze mensen via msn/skype (iig buiten het forum, lijkt me het beste) dit overleggen. Dan kunnen we met een serieus plan naar Jor-D gaan, en naar FearFM/Dance Tunes! Ga hier iig geen nieuw topic over openen, anders gaat iedereen zich er mee bemoeien. Dus, wie heeft er SERIEUZE interesse om hier wat van te maken? Geen 'lijkt me wel leuk' gedoe in dit geval..

1. TakkU
2. RAW-vizion
3. Draidy
4. Festuca
5. Hardphonic
6. Wes-B
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil me ook graag beschikbaar stellen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Wil me ook graag beschikbaar stellen :)


My 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 13:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zie dit nu pas, maar lijkt me een goed initiatief.
Zet mij ook maar bij de lijst! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Bedankt voor het aanbod allemaal, maar we gaan nu eerst de plannen bespreken, en zorgen dat we met een concreet concept kunnen komen. Jullie horen nog van ons ;)

Mijn eerdere post ;) Bedankt voor t aanbod, maar op dit moment is t voor ons al moeilijk genoeg om samen dingen te kunnen bespreken, als er nog meer mensen bijkomen wordt het alleen maar chaotischer. We houden het dus bij de eerdere lijst.
We zijn er iig mee bezig, en hebben al een aantal leuke ideeën. Als het zover is, en we hebben de goedkeuring van Jor-D horen jullie meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
TakkU schreef:
Bedankt voor het aanbod allemaal, maar we gaan nu eerst de plannen bespreken, en zorgen dat we met een concreet concept kunnen komen. Jullie horen nog van ons ;)

Mijn eerdere post ;) Bedankt voor t aanbod, maar op dit moment is t voor ons al moeilijk genoeg om samen dingen te kunnen bespreken, als er nog meer mensen bijkomen wordt het alleen maar chaotischer. We houden het dus bij de eerdere lijst.
We zijn er iig mee bezig, en hebben al een aantal leuke ideeën. Als het zover is, en we hebben de goedkeuring van Jor-D horen jullie meer!

Ok is goed :)..benieuwd wat eruit komt rollen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk om hier iets goeds uit te laten rollen zullen er een aantal dingen vastgelegd moeten worden.
Niet heel hardtraxx kan natuurlijk de crew in, om hardtraxx te representeren.
Er zullen grenzen getrokken moeten worden en een aantal keuzes worden gemaakt.

Daarbij is de vraag 'wat willen we bereiken'ook nog niet echt duidelijk beantwoord... dit is ook wel goed om duidelijk te stellen.

Ik wil me graag beschikbaar stellen, danwel niet als DJ maar met organisatie e.d help ik graag.
PM maar :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Frazyr schreef:
Ik denk om hier iets goeds uit te laten rollen zullen er een aantal dingen vastgelegd moeten worden.
Niet heel hardtraxx kan natuurlijk de crew in, om hardtraxx te representeren.
Er zullen grenzen getrokken moeten worden en een aantal keuzes worden gemaakt.

Daarbij is de vraag 'wat willen we bereiken'ook nog niet echt duidelijk beantwoord... dit is ook wel goed om duidelijk te stellen.

Ik wil me graag beschikbaar stellen, danwel niet als DJ maar met organisatie e.d help ik graag.
PM maar :).

Als je iets meer gelezen had had je gezien dat de crew al samengesteld is, we zijn nu met 3 man (TakkU, Festuca, en mij zelf) en dat is meer als genoeg... Het is al moeilijk zat zo om te vergaderen ;)
Maar alsnog bedankt dat jullie zo enthousiast erover zijn, en zo gouw als we iets hebben laten we dit natuurlijk weten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jammer, had me ook aangemeld, en ook 1 mailtje ontvangen erover. verder niks meer over gehoord helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:11 
 
Hardtraxxer

RAW-vizion schreef:
Frazyr schreef:
Ik denk om hier iets goeds uit te laten rollen zullen er een aantal dingen vastgelegd moeten worden.
Niet heel hardtraxx kan natuurlijk de crew in, om hardtraxx te representeren.
Er zullen grenzen getrokken moeten worden en een aantal keuzes worden gemaakt.

Daarbij is de vraag 'wat willen we bereiken'ook nog niet echt duidelijk beantwoord... dit is ook wel goed om duidelijk te stellen.

Ik wil me graag beschikbaar stellen, danwel niet als DJ maar met organisatie e.d help ik graag.
PM maar :).

Als je iets meer gelezen had had je gezien dat de crew al samengesteld is, we zijn nu met 3 man (TakkU, Festuca, en mij zelf) en dat is meer als genoeg... Het is al moeilijk zat zo om te vergaderen ;)
Maar alsnog bedankt dat jullie zo enthousiast erover zijn, en zo gouw als we iets hebben laten we dit natuurlijk weten :thumbsup:


Zonde. Als het zo beperkt gehouden wordt, was 't een veel beter idee geweest om dit in stilte voort te zetten.
Nu maak je iedereen warm, mensen zien een "doorbraak" als DJ, maar lopen wederom tegen de lamp.
Als je een DJ-team wil beginnen en dit openbaar doet, moet je, mijns inziens, in ieder geval iedereen de kans geven zich te bewijzen.

En wat wil men nou bereiken? Inderdaad.. daarop heb ik nog geen antwoord gelezen. Is 't de bedoeling dat dit team wereldwijd optredens gaat doen? In dat geval denk ik dat 't moeilijk wordt om iemand te vinden die niet geïnteresseerd is.

Beperk jullie niet te veel mannen, een DJ-team kan bestaan uit 20 man, waar je elke gig weer andere DJ's laat gaan. Scheelt ook weer met meerdere gigs op een avond ;)
Mochten jullie mensen nodig hebben, wij zijn geïnteresseerd. Mocht 't inderdaad een beperkt gezelschap blijven; héél veel succes en als jullie iets nodig hebben; pm maar (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

doubletrouble schreef:
RAW-vizion schreef:
Frazyr schreef:
Ik denk om hier iets goeds uit te laten rollen zullen er een aantal dingen vastgelegd moeten worden.
Niet heel hardtraxx kan natuurlijk de crew in, om hardtraxx te representeren.
Er zullen grenzen getrokken moeten worden en een aantal keuzes worden gemaakt.

Daarbij is de vraag 'wat willen we bereiken'ook nog niet echt duidelijk beantwoord... dit is ook wel goed om duidelijk te stellen.

Ik wil me graag beschikbaar stellen, danwel niet als DJ maar met organisatie e.d help ik graag.
PM maar :).

Als je iets meer gelezen had had je gezien dat de crew al samengesteld is, we zijn nu met 3 man (TakkU, Festuca, en mij zelf) en dat is meer als genoeg... Het is al moeilijk zat zo om te vergaderen ;)
Maar alsnog bedankt dat jullie zo enthousiast erover zijn, en zo gouw als we iets hebben laten we dit natuurlijk weten :thumbsup:


Zonde. Als het zo beperkt gehouden wordt, was 't een veel beter idee geweest om dit in stilte voort te zetten.
Nu maak je iedereen warm, mensen zien een "doorbraak" als DJ, maar lopen wederom tegen de lamp.
Als je een DJ-team wil beginnen en dit openbaar doet, moet je, mijns inziens, in ieder geval iedereen de kans geven zich te bewijzen.

En wat wil men nou bereiken? Inderdaad.. daarop heb ik nog geen antwoord gelezen. Is 't de bedoeling dat dit team wereldwijd optredens gaat doen? In dat geval denk ik dat 't moeilijk wordt om iemand te vinden die niet geïnteresseerd is.

Beperk jullie niet te veel mannen, een DJ-team kan bestaan uit 20 man, waar je elke gig weer andere DJ's laat gaan. Scheelt ook weer met meerdere gigs op een avond ;)
Mochten jullie mensen nodig hebben, wij zijn geïnteresseerd. Mocht 't inderdaad een beperkt gezelschap blijven; héél veel succes en als jullie iets nodig hebben; pm maar (:

Als ook jij wat meer had gelezen had je gezien dat het niet meer om een Dj crew gaat, maar over de herstart van de Hardtraxx Community Sessions ;)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner