Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Herstart van Hardtraxx Community Sessions, laat je hier dan ook weer een hoop verschillende dj's draaien? En jullie regelen de planning etc. of hoe moet ik dit zien? Of ben ik een beetje vroeg met mijn vragen :P ?
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Dream Chaser wrote:Herstart van Hardtraxx Community Sessions, laat je hier dan ook weer een hoop verschillende dj's draaien? En jullie regelen de planning etc. of hoe moet ik dit zien? Of ben ik een beetje vroeg met mijn vragen :P ?
Wat wij ermee gaan doen word nog geheim gehouden tot we alles perfect hebben uitgewerkt!
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
RAW-vizion wrote:
Dream Chaser wrote:Herstart van Hardtraxx Community Sessions, laat je hier dan ook weer een hoop verschillende dj's draaien? En jullie regelen de planning etc. of hoe moet ik dit zien? Of ben ik een beetje vroeg met mijn vragen :P ?
Wat wij ermee gaan doen word nog geheim gehouden tot we alles perfect hebben uitgewerkt!
Aah oke, te vroeg met mijn vragen dus haha :P .
We horen het wel tegen die tijd dan!
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
We zijn op dit moment nog druk bezig om alles rond te maken, zodra we wat te melden hebben horen jullie het van ons ;)

En voor de duidelijkheid:

We zijn dus bezig met de herstart van Hardtraxx Community Sessions. Het gaat hier dus niet om het idee van de DJ crew zoals dit in eerste instantie geopperd is. Zodra we de plannen rond hebben maken we de details bekend!!
Hardtraxxer
287 posts member since 2010
last seen May 2012
Misschien beter om de Topic naam te veranderen dan? Zou vet zijn moesten deze Sessions terug komen!
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Mocht het zover komen dan zou ik ook graag een community session willen maken!
B
Hardtraxxer
77 posts member since 2011
last seen Dec 2011
jaa dat lijkt mij ook wel wat :thumbup:
Hardtraxxer
309 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Nightbreaker wrote:
Pommer wrote:Ik wil wel meehelpen maar ik kan nu alleen nog PC mixen dus ik denk niet dat dat gaat werken xd
Als ik gear aangeschaft heb, wat hopelijk dit jaar nog gebeurd, wil ik sws wel meehelpen
+1, goed idee :)
+1
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Helaas gaat het concept voorlopig niet door!
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Festuca wrote:Helaas gaat het concept voorlopig niet door!
Jammer.

Om welke reden als ik vragen mag?