Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 44 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
D
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
last seen Sep 2014
hdhessel wrote:wat heeft die crew dan van nut als je toch solo gaat draaien ?
Je kunt ook moeilijk met zijn 10-en achter 2 cd spelers gaan staan? Denk dat als je het echt als een concept weg zet er wel vraag naar is.
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
Josh-T wrote:lijkt me wel vet om een Hardtraxx Radio show te hebben op Fear FM (Hard of Harder), waar elke keer setjes van een aantal Hardtraxx leden uitgezonden worden.
Ik zou zeggen, kom maar met een plan ALS Jor-D het een goed idee vind.
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Ja leuk idee van FearFM (of ieder ander harder radio station!)
Maar heeft er uberhaupt al iemand aan de beheerder gevraagd of hij akkoord gaat met iedere vorm van naamverbintenis aan een dergelijk project?
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Mannonymous wrote:Ja leuk idee van FearFM (of ieder ander harder radio station!)
Maar heeft er uberhaupt al iemand aan de beheerder gevraagd of hij akkoord gaat met iedere vorm van naamverbintenis aan een dergelijk project?
ik denk niet dat Jor-D zijn naam wil verbinden aan een aantal onbekende dj's? of het moet een dj crew van c-mind san miquel en mind illusion zijn ofzo :lol:
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2022
Dj Skitzo wrote:
Mannonymous wrote:Ja leuk idee van FearFM (of ieder ander harder radio station!)
ik denk niet dat Jor-D zijn naam wil verbinden aan een aantal onbekende dj's? of het moet een dj crew van c-mind san miquel en mind illusion zijn ofzo :lol:
Ja, dat denk ik ook.. Maar volgens mij heeft niemand überhaupt de moeite genomen om het te vragen
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Mannonymous wrote:
Dj Skitzo wrote:
Ja, dat denk ik ook.. Maar volgens mij heeft niemand überhaupt de moeite genomen om het te vragen
ik ga het ook zeker niet doen want het antwoord is toch nee
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2022
Dj Skitzo wrote:
Mannonymous wrote:
Dj Skitzo wrote: ik denk niet dat Jor-D zijn naam wil verbinden aan een aantal onbekende dj's? of het moet een dj crew van c-mind san miquel en mind illusion zijn ofzo :lol:
ik ga het ook zeker niet doen want het antwoord is toch nee
Als jij met een goed plan de campagne komt zegt 'ie misschien wel ja!
Nee heb je, Ja kun je krijgen ;)
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
En vergeet niet, dit concept is een tijdje actief geweest bij Dance Tunes, maar vanwege tijdgebrek is het toen volgens mij gestopt ;) Wie weet kunnen wij als members het wel oppikken!
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
TakkU wrote:En vergeet niet, dit concept is een tijdje actief geweest bij Dance Tunes, maar vanwege tijdgebrek is het toen volgens mij gestopt ;) Wie weet kunnen wij als members het wel oppikken!
Ja zou wel vet zijn, wil er best wel tyd in steken dan! ;)
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Misschien moeten jullie is met een concreet plan komen en Jor-D daarover benaderen of hij zijn naam eraan wil verbinden en daarna contact opnemen met Fear.FM. ^^
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
Bij deze, wie zijn er geïnteresseerd om mee te werken aan de herstart van Hardtraxx Community Sessions? Ikzelf wil er graag tijd in steken om er wat van te maken!! Kunnen we een lijstje maken met wie er serieus wat mee willen doen, en met deze mensen via msn/skype (iig buiten het forum, lijkt me het beste) dit overleggen. Dan kunnen we met een serieus plan naar Jor-D gaan, en naar FearFM/Dance Tunes! Ga hier iig geen nieuw topic over openen, anders gaat iedereen zich er mee bemoeien. Dus, wie heeft er SERIEUZE interesse om hier wat van te maken? Geen 'lijkt me wel leuk' gedoe in dit geval..

1. TakkU
2.
3.
4.
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
TakkU wrote:Bij deze, wie zijn er geïnteresseerd om mee te werken aan de herstart van Hardtraxx Community Sessions? Ikzelf wil er graag tijd in steken om er wat van te maken!! Kunnen we een lijstje maken met wie er serieus wat mee willen doen, en met deze mensen via msn/skype (iig buiten het forum, lijkt me het beste) dit overleggen. Dan kunnen we met een serieus plan naar Jor-D gaan, en naar FearFM/Dance Tunes! Ga hier iig geen nieuw topic over openen, anders gaat iedereen zich er mee bemoeien. Dus, wie heeft er SERIEUZE interesse om hier wat van te maken? Geen 'lijkt me wel leuk' gedoe in dit geval..

1. TakkU
2. RAW-vizion
3.
4.
In ;)
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
RAW-vizion wrote:
TakkU wrote:Bij deze, wie zijn er geïnteresseerd om mee te werken aan de herstart van Hardtraxx Community Sessions? Ikzelf wil er graag tijd in steken om er wat van te maken!! Kunnen we een lijstje maken met wie er serieus wat mee willen doen, en met deze mensen via msn/skype (iig buiten het forum, lijkt me het beste) dit overleggen. Dan kunnen we met een serieus plan naar Jor-D gaan, en naar FearFM/Dance Tunes! Ga hier iig geen nieuw topic over openen, anders gaat iedereen zich er mee bemoeien. Dus, wie heeft er SERIEUZE interesse om hier wat van te maken? Geen 'lijkt me wel leuk' gedoe in dit geval..

1. TakkU
2. RAW-vizion
3.
4.
In ;)
Bij deze. Zou ook geen slim plan zijn om de deelnemers van te voren een setje te laten maken om te bekijken of ze écht wel kunnen draaien?
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
Ik heb t nu over organiseren, nog niet over eventuele DJ sets ;)
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
TakkU schreef:

Bij deze, wie zijn er geïnteresseerd om mee te werken aan de herstart van Hardtraxx Community Sessions? Ikzelf wil er graag tijd in steken om er wat van te maken!! Kunnen we een lijstje maken met wie er serieus wat mee willen doen, en met deze mensen via msn/skype (iig buiten het forum, lijkt me het beste) dit overleggen. Dan kunnen we met een serieus plan naar Jor-D gaan, en naar FearFM/Dance Tunes! Ga hier iig geen nieuw topic over openen, anders gaat iedereen zich er mee bemoeien. Dus, wie heeft er SERIEUZE interesse om hier wat van te maken? Geen 'lijkt me wel leuk' gedoe in dit geval..

1. TakkU
2. RAW-vizion
3. Draidy
4.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
TakkU schreef:

1. TakkU
2. RAW-vizion
3. Draidy
4. Festuca
Last edited by Festuca on 27 Jul 2011 17:17, edited 1 time in total.
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Draidy wrote:TakkU schreef:

1. TakkU
2. RAW-vizion
3. Draidy
4.
Euhm, enige reden waarom er nu geen community sessions zijn is omdat Dancetunes uitzend problemen had. Het concept hoeft niks aan verandert te worden. Dat zal zo blijven.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
oke, komt het vanzelf binnenkort/nog ooit terug op Dance Tunes Radio?
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Geen idee. We hopen het uiteraard wel! ;) Maar we zijn op het ''media'' gebied met iets heel erg leuks bezig.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Teknizion wrote:Geen idee. We hopen het uiteraard wel! ;) Maar we zijn op het ''media'' gebied met iets heel erg leuks bezig.
Dat is ook zo =D ! Word erg vet idd :)
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
oeeh ^^ ben benieuwd!
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
G1LL wrote:
Teknizion wrote:Geen idee. We hopen het uiteraard wel! ;) Maar we zijn op het ''media'' gebied met iets heel erg leuks bezig.
Dat is ook zo =D ! Word erg vet idd :)
Wat zijn jullie toch teasers :P
Hardtraxxer
620 posts member since 2011
last seen 2 days ago
TakkU schreef:

1. TakkU
2. RAW-vizion
3. Draidy
4. Festuca
5. Hardphonic
Hardtraxxer
835 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Vet idee,

zou ook leuk zijn om zo de talentvolle jonge producers te supporten tijdens een 'hardtraxx setje'
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
Toch al aardig wat mensen die er wat van willen maken! :) Ik zal een deze dagen even contact opnemen met jullie, en dan kunnen we samen rond de virtuele tafel gaan zitten ;)