Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 15:34 
 

hdhessel schreef:
Rawbin schreef:
Pieter en Rik willen het laatste uurtjes vast wel gratis willen vullen voor ons :whistle:

ging t maar zo makelijk


het feest kan gesponsort worden door overheid, banken, etc.
vooral rabobank en SPL Limburg steekt geld hierin.
in nijmegen is een overkoepelende stichting die beginnende feesten beheerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
hdhessel schreef:
Rawbin schreef:
Pieter en Rik willen het laatste uurtjes vast wel gratis willen vullen voor ons :whistle:

ging t maar zo makelijk


het feest kan gesponsort worden door overheid, banken, etc.
vooral rabobank en SPL Limburg steekt geld hierin.
in nijmegen is een overkoepelende stichting die beginnende feesten beheerd.

het feest?

En over hardtraxx dj crew, zo als het er nu uitziet is het al geflopt voordat het überhaupt begonnen is... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
En over hardtraxx dj crew, zo als het er nu uitziet is het al geflopt voordat het überhaupt begonnen is... :P

Want?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een uur lang draaien (want veel meer tijd ga je ook niet krijgen op een feest) met een aantal dj's die vooral zichzelf willen profileren lijkt me geen goed idee...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Een uur lang draaien (want veel meer tijd ga je ook niet krijgen op een feest) met een aantal dj's die vooral zichzelf willen profileren lijkt me geen goed idee...


Het gaat er niet om om 8 hardtraxxers 1 uur samen te laten draaien. Maar ze gewoon na elkaar te laten draaien en misschien back 2 back.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 17:47 
 
Artiest

_dp_ schreef:
Een uur lang draaien (want veel meer tijd ga je ook niet krijgen op een feest) met een aantal dj's die vooral zichzelf willen profileren lijkt me geen goed idee...


Joe know it was een grapje he, ik draai t liefst hard, maar weet niet eens of ik eraan mee wil doen en als t wat minder hard moet wil ik ook wel draaien, zolang ik geen early set hoef neer te zetten zou ik me kunnen redden haha :lol:
Maar zoals ik al zei de projectgroep moet beslissen hoe ze dj's uitkiezen voor het concept natuurlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 23:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kan je beter feest organiseren en dan stage hosted by hardtraxx ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
kan je beter feest organiseren en dan stage hosted by hardtraxx ?



Ik denk dat een crew opzetten nog makkelijker is dan een feest organiseren. want ik denk dat iedereen hier wel anders over een feest denkt. Eigenlijk moet je een nieuw soort concept verzinnen. Of gewoon bij wat nog "'mindere"" feesten een hardtraxx stage neerzetten die door onse zelf(djs's) word gehoost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 11:23 
 
Artiest

Naja als ik het zo lees is de bedoeling dat je gewoon een feest hebt ergens alleen zijn het allemaal hardtraxx dj's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Naja als ik het zo lees is de bedoeling dat je gewoon een feest hebt ergens alleen zijn het allemaal hardtraxx dj's.


haha dat zou wel lelijk zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 11:26 
 
Artiest

bass fucker schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Naja als ik het zo lees is de bedoeling dat je gewoon een feest hebt ergens alleen zijn het allemaal hardtraxx dj's.


haha dat zou wel lelijk zijn :P


Citaat:
Het is maar een idee.
maar wat vinden jullie van een Hardtraxx Dj Crew.en dan met die crew gaan draaien in discotheken als dat lukt en mogelijk is.
en dan ook vs met elkaar, BAck 2 BAck etc.
dat we dan in een discotheek een hardtraxx evening maken 1 a 2 x per jaar,of meer ergens in het land.
en misschien als het mogelijk is een special guest aan het einde van de avond(nacht,morgen)en een mc natuurlijk heel de avond


Dat is het concept zoals het in de openingpost staat, best leuk idee toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 11:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik denk dat dit niks wordt. Allemaal mensen die eigen naam willen maken die onder 1 naam gaan draaien. En sowieso vind ik het totaal geen toegevoegde waarde aan Hardtraxx geven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 11:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nogmaals ik zou eerst de reactie van Jordy maar eens afwachten. De beginposts stammen nog uit 2008, tegenwoordig wil Jordy de naam Hardtraxx helemaal nergens meer aan verbinden, dus grote kans ook hier niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 15:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

je kan je zelf beter na de top werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 16:34 
 
Artiest

hdhessel schreef:
je kan je zelf beter na de top werken


wat heeft dat met zoiets te maken? Ik snap uberhaupt niet waar mensen met het idee vandaan komen dat de personen wie dit leuk lijkt zichzelf in de schijnwerpers willen zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
hdhessel schreef:
je kan je zelf beter na de top werken


wat heeft dat met zoiets te maken? Ik snap uberhaupt niet waar mensen met het idee vandaan komen dat de personen wie dit leuk lijkt zichzelf in de schijnwerpers willen zetten.

Het is veel moeilijker om met een aantal man te draaien als in je eentje. Je zult met verschillende meningen rekening moet houden waardoor je elkaars potentie uiteindelijk vooral zal lopen tegenwerken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 16:53 
 
Artiest

Nah dat is veel te serieus voor zo'n concept. Dit is gewoon voor fun, mensen die hiermee bekendheid willen aanslaan zal je niet (mogen) vinden lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo te serieus :P? Met alle goede bedoelingen, met een x aantal man samen draaien is gewoon echt veel moeilijker waardoor een solo set van iemand veel leuker is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Hoezo te serieus :P? Met alle goede bedoelingen, met een x aantal man samen draaien is gewoon echt veel moeilijker waardoor een solo set van iemand veel leuker is...

dan krijg je weer wie wil en niet mag draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
_dp_ schreef:
Hoezo te serieus :P? Met alle goede bedoelingen, met een x aantal man samen draaien is gewoon echt veel moeilijker waardoor een solo set van iemand veel leuker is...

dan krijg je weer wie wil en niet mag draaien

Ja bedoel gewoon een solo set zonder de naam hardtraxx dj croew erbij :P Want idd, dan krijg je weer van dat soort dingen... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 17:27 
 
Artiest

_dp_ schreef:
hdhessel schreef:
_dp_ schreef:
Hoezo te serieus :P? Met alle goede bedoelingen, met een x aantal man samen draaien is gewoon echt veel moeilijker waardoor een solo set van iemand veel leuker is...

dan krijg je weer wie wil en niet mag draaien

Ja bedoel gewoon een solo set zonder de naam hardtraxx dj croew erbij :P Want idd, dan krijg je weer van dat soort dingen... :P


De hele bedoeling is toch dat DJ's hier solo gaan draaien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wat heeft die crew dan van nut als je toch solo gaat draaien ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
wat heeft die crew dan van nut als je toch solo gaat draaien ?


Idd, de meeste mensen hier hebben volgens mij alleen het idee van een feest en dan ieder een uurtje draaien.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lijkt me wel vet om een Hardtraxx Radio show te hebben op Fear FM (Hard of Harder), waar elke keer setjes van een aantal Hardtraxx leden uitgezonden worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 14:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
lijkt me wel vet om een Hardtraxx Radio show te hebben op Fear FM (Hard of Harder), waar elke keer setjes van een aantal Hardtraxx leden uitgezonden worden.

Dat is iets wat nog wel is haalbaar zou kunnen zijn ;) Er was destijds zoiets bij Dance Tunes toch?
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner