ik ga voor het nu-hardstyle, en dan vooral de muziek van d-block & s-te-fan.
die zijn sowieso mijn favorieten
die zijn sowieso mijn favorieten
Agreed!Mol wrote:Als je het mij vraagt wordt er gewoon hevig overdreven. Ik hou ook van early, maar de nieuwere DJ's kan ik ook goed waarderen. Trek alleen mensen niet die zeggen: omg rofl bbq HHZ is de shit en de rest zuigt!
Sluit ik me bij aan..Lyst wrote: Er zijn trouwens weinig nu-style platen waarvan je over 5 jaar zegt van, dat was een klassieker
ik ben eigenlijk wel benieuwd welke tracks over 5 jaar als classics worden gezien!Mannonymous wrote:Early.. Nu is leuk heur, maar early krijg ik gewoon een lekkerder gevoel bij...Sluit ik me bij aan..Lyst wrote: Er zijn trouwens weinig nu-style platen waarvan je over 5 jaar zegt van, dat was een klassieker
ps. Nu-tracks zijn zo makkelijk...
MMA :')the sidespinnars wrote:ik ben eigenlijk wel benieuwd welke tracks over 5 jaar als classics worden gezien!Mannonymous wrote:Early.. Nu is leuk heur, maar early krijg ik gewoon een lekkerder gevoel bij...Sluit ik me bij aan..Lyst wrote: Er zijn trouwens weinig nu-style platen waarvan je over 5 jaar zegt van, dat was een klassieker
ps. Nu-tracks zijn zo makkelijk...
DBSTF/HHZ wél en de Pitcher/Fronty niétThe Senator wrote:Allebei..
Ik vind bij NU style de melodiën zalig vooral tracks van Noisecontrollers,Heahdunterz,D-Block & S-Te-Fan
en zatox vind ik dik.
Maar daarentegen vind ik Frontliner en The Pitcher weer zuigen.
Dat geldt ook voor early platen:
Isaac,Zany,Dana gruwelijke platen altijd, maar ik vind Pavo weer minder
Daarom kies ik voor beide.
En er zijn bij allebei de stijlen klassiekers..
Early : Isaac - On the Edge
Dj Zany - Sky High
NU : Headhunterz & Wildstylez ft. Noisecontrollers - Tonight
Noisecontrollers - Yellow Minute
etc...
Zany wel, en Pavo niet.........beetje vreemd...Mannonymous wrote:DBSTF/HHZ wél en de Pitcher/Fronty niétThe Senator wrote:Allebei..
Ik vind bij NU style de melodiën zalig vooral tracks van Noisecontrollers,Heahdunterz,D-Block & S-Te-Fan
en zatox vind ik dik.
Maar daarentegen vind ik Frontliner en The Pitcher weer zuigen.
Dat geldt ook voor early platen:
Isaac,Zany,Dana gruwelijke platen altijd, maar ik vind Pavo weer minder
Daarom kies ik voor beide.
En er zijn bij allebei de stijlen klassiekers..
Early : Isaac - On the Edge
Dj Zany - Sky High
NU : Headhunterz & Wildstylez ft. Noisecontrollers - Tonight
Noisecontrollers - Yellow Minute
etc...doe je goed vriend