Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende

EH Or NU-H?
Early Hardstyle 26%  26%  [ 39 ]
NU- HardStyle 74%  74%  [ 113 ]
Totaal aantal stemmen : 152
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2008 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ok nu wil ik eens weten welke Stijl Jullie het lekkerste vinden. Iedereen heeft zijn eigen mening Respecteer die dan OOk.. Dus Ja, Je weet zelluf wel ..
Zijn 2 keuze's dus ook 2 antwoorden die jullie kunnen geven, Geef mss ook commentaar waarom Jullie dit gekozen hebben ^^

AND REMEMBER STAY POLITE :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2008 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NU-Hardstyle, meer melodie, hardere bass. Wil echter niet zeggen dat alle NU-hardstyle platen vet zijn of dat alle early-hardstyle platen slecht zijn, maar vind producties van NC, Frontliner, DBSTF, J&W, Pitcher enz. vetter dan bijv (oudere) producties van Dana, Zany, Prophet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2008 21:23 
 
Hardtraxx Newbie

NU zit meer inhoud in qua melodieën komt ook door de technologie denk ik
maar oude platen zoals clive king - total confusion :love: wat een plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2008 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ik verkies ze allebei omwille van de simpele reden ~

NU : Meer melodie, Hardere kicks klopt vind ik egt helemaal. Bij mij begon het allemaal bij NC: Aliens, Reinforce, IN the Marine.. :love: , Maar kom op die Oudere platen waren tog echt zalige tijden. Wie kent er Techno Prime nu niet,, Doet echt deugd die nog eens te horen draaien. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2008 00:09 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hmm, wat is early in dit geval? 2003? 2004? 2007?

early of nu-style, beiden hebben goede en minder goede tracks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2008 10:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik vind het allebei wel wat hebben.maar als ik moet kiezen ga ik voor de NU style
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2008 12:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat is makkelijk: early
Bij het horen van de reversed bass was ik direct verkocht. Ik kreeg er kippenvel van. Ik was toen pas 12 of 13 en ik had Hardstyle the Ultimate Collection: Best of 2002 gekregen vlak voor oud en nieuw. Ik heb volgens mij weinig vuurwerk afgestoken, was de hele dag de cd aan t luisteren :love:

Er zijn trouwens weinig nu-style platen waarvan je over 5 jaar zegt van, dat was een klassieker :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2008 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
early of nu-style, beiden hebben goede en minder goede tracks...

helemaal mee eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2008 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Hmm, wat is early in dit geval? 2003? 2004? 2007?

early of nu-style, beiden hebben goede en minder goede tracks...


Early van vroeger voor 2006 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2008 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Nu beter, maar niet te veel zeg maar, Josh & Wesz vind ik bijvoorbeeld weer TE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2009 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Combinatie van :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2009 22:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Jor-D schreef:
early of nu-style, beiden hebben goede en minder goede tracks...

helemaal mee eens :)


+1

Maar ik ben het wel eens met Lyst, die reversed bass is gewoon te lekker, daarom blijf ik ook altijd oude setjes naast de nieuwe luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2009 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Jor-D schreef:
early of nu-style, beiden hebben goede en minder goede tracks...

helemaal mee eens :)


:thumbup: mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2009 11:52 
 
Hardtraxxer

Makxz schreef:
_dp_ schreef:
Jor-D schreef:
early of nu-style, beiden hebben goede en minder goede tracks...

helemaal mee eens :)


:thumbup: mee eens


ik luister niet heel veel hardstyle, maar vind beide wel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2009 20:10 
 
Hardtraxx Newbie

Toch wel voor de nu-hardstyle! Maar de early-hardstyle heeft natuurlijk ook wel zijn toppers..! Maar d-block stfan, frontliner en noisecontrollers zijn nu echt wel de mannen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2009 23:06 
 
Donateur

vooral NU-hardstyle, omdat ik nooit de early hardstyle echt heb gehoord, ben pas anderhalf jaar geleden naar hardstyle beginnen luisteren, en toen was het toch al volop nu-hardstyle :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2009 08:44 
 
Hardtraxxer

Underground Hardstyle :worship:

Moet je denken aan Bazz Implant aka Avio,

Btw je hebt maar 2 keuzes?

Nu-style is meer voor de meelopers zodra dit weg is, is de hardstyle scene weer een stuk kleiner.
( Denk aan HHz, NC, Showtek ) Hier bedoel ik niet mee dat iedereen die nu-style luisterd zich hier mee aangesproken mee hoeft te voelen.

Early-hardstyle word nauwelijks nog gedraaid, vooral Frontliner zie ik het proberen om toch een beetje de oude stijl terug te krijgen, hierbij moet je denken aan de intro van Frontliner - Time.

Dan heb je nog de Industrial Hardstyle, eigenlijk meer nummers zoals Zany - Symphonic Feedback of Southstylers - Knock you down. Dit soort tracks worden meestal niks aan gevonden door het grote publiek vanwege GEEN MELODIE. :x

Ik ga voor alle 3 =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2009 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robz schreef:
Underground Hardstyle :worship:

Moet je denken aan Bazz Implant aka Avio,

Btw je hebt maar 2 keuzes?

Nu-style is meer voor de meelopers zodra dit weg is, is de hardstyle scene weer een stuk kleiner.
( Denk aan HHz, NC, Showtek ) Hier bedoel ik niet mee dat iedereen die nu-style luisterd zich hier mee aangesproken mee hoeft te voelen.

Early-hardstyle word nauwelijks nog gedraaid, vooral Frontliner zie ik het proberen om toch een beetje de oude stijl terug te krijgen, hierbij moet je denken aan de intro van Frontliner - Time.

Dan heb je nog de Industrial Hardstyle, eigenlijk meer nummers zoals Zany - Symphonic Feedback of Southstylers - Knock you down. Dit soort tracks worden meestal niks aan gevonden door het grote publiek vanwege GEEN MELODIE. :x

Ik ga voor alle 3 =D

De dingen die je zegt kloppen zeker! De meeste hardstylers luisteren alleen maar nu-style. Terwijl de rest juist zo goed is! Die hardstyle van AVIO is gewoon meesterlijk doordat het net als rivella, een beetje anders is, maar wel lekker! :clap: en Knock you down is een meesterlijk plaat :) Maar zijn mijn vrienden hardstyle aan het luisteren en ik zou die plaat opzetten, zal ik meteen kritiek krijgen want J&W is zoveeel beter :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2009 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er word ook erg weinig anders geproduceerd dan de Nu-style. ;)

Ik hoop dat de nu-style mooi samen gaat met de early tot één soort hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2009 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben meer geëintresseerd in de Italiaanse kant de laatste tijd. De meeste producties van Technoboy bevallen me heel erg, net zoals Tatanka, Zatox, Activator & Davide Sonar.

Met name Activator krijgt veel minder waardering dan hij verdient!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2009 22:14 
 
Hardtraxxer

ik ben maar ongeveer een jaar geleden echt naar hardstyle beginnen luisteren, of nog niet zelfs
dus NU-style is mijn favoriet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2009 10:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Robz schreef:
Early-hardstyle word nauwelijks nog gedraaid, vooral Frontliner zie ik het proberen om toch een beetje de oude stijl terug te krijgen, hierbij moet je denken aan de intro van Frontliner - Time.

D

Dat meen je toch niet serieus he. Frontliner staat vooraan als het gaat om nu-style.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2009 10:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Robz schreef:
Underground Hardstyle :worship:

Moet je denken aan Bazz Implant aka Avio,

Btw je hebt maar 2 keuzes?

Nu-style is meer voor de meelopers zodra dit weg is, is de hardstyle scene weer een stuk kleiner.
( Denk aan HHz, NC, Showtek ) Hier bedoel ik niet mee dat iedereen die nu-style luisterd zich hier mee aangesproken mee hoeft te voelen.

Early-hardstyle word nauwelijks nog gedraaid, vooral Frontliner zie ik het proberen om toch een beetje de oude stijl terug te krijgen, hierbij moet je denken aan de intro van Frontliner - Time.

Dan heb je nog de Industrial Hardstyle, eigenlijk meer nummers zoals Zany - Symphonic Feedback of Southstylers - Knock you down. Dit soort tracks worden meestal niks aan gevonden door het grote publiek vanwege GEEN MELODIE. :x

Ik ga voor alle 3 =D


OMG... Underground hardstyle, en dan zegt ie AVIO? Kom op zeg. Fuck auto-tune..

Zany & Southstylers zijn koningen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2009 09:50 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Robz schreef:
Early-hardstyle word nauwelijks nog gedraaid, vooral Frontliner zie ik het proberen om toch een beetje de oude stijl terug te krijgen, hierbij moet je denken aan de intro van Frontliner - Time.

D

Dat meen je toch niet serieus he. Frontliner staat vooraan als het gaat om nu-style.



Nee, wat is dat toch steeds met: ELK NUMMER WAAR EEN MELODIE IN ZIT IS NU-STYLE.
Nu-style producers zijn: Josh & Wesz, Noisecontrollers of een Dozer. Je kunt merken dat hier de meeste er nog maar net een paar jaar inzitten
A-lusion zou het liefst een early-hardstyle set neerzetten als het aan hem lag, maar door die hele nieuwe generatie aan hardstylers is die sound jammer genoeg weg en hoor je alleen nummers zoals Duro - Cocaine MF of een Zany - Pure.

dan @ Mol

Ja als ik hier zeg tegen een paar hardstyle luisteraars zeg wie is AVIO aka BAzz Implant weet niemand het dit komt door ondergewaardeerd + het is geen Scantraxx label. Kijk dat jij het weet wie het zijn en toevallige andere mensen ook zegt alleen over het feit dat hardstyle groot is voor zo'n muziekstroming
Wat bedoel je met auto-tune? Dat ze melodie hebben? Underground wil niet zeggen dat het ruw en beukerig moet zijn.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2009 11:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Robz schreef:
Lyst schreef:
Robz schreef:
Early-hardstyle word nauwelijks nog gedraaid, vooral Frontliner zie ik het proberen om toch een beetje de oude stijl terug te krijgen, hierbij moet je denken aan de intro van Frontliner - Time.

D

Dat meen je toch niet serieus he. Frontliner staat vooraan als het gaat om nu-style.



Nee, wat is dat toch steeds met: ELK NUMMER WAAR EEN MELODIE IN ZIT IS NU-STYLE.
Nu-style producers zijn: Josh & Wesz, Noisecontrollers of een Dozer. Je kunt merken dat hier de meeste er nog maar net een paar jaar inzitten
A-lusion zou het liefst een early-hardstyle set neerzetten als het aan hem lag, maar door die hele nieuwe generatie aan hardstylers is die sound jammer genoeg weg en hoor je alleen nummers zoals Duro - Cocaine MF of een Zany - Pure.
xd

Ik ben bang dat ik iets langer in t genre zit dan jij robz.
Leg mij eens uit dan waarom dozer wel nu-style is en een plaat als bijvoorbeeld spacer niet.
Pitched bassline, tok tok sounding kicks, happy melodie. Frontliner mag dan wel af en toe lekkere nummers maken, maar t blijft nu-style.
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner