Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5

EH Or NU-H?
Early Hardstyle 26%  26%  [ 39 ]
NU- HardStyle 74%  74%  [ 113 ]
Totaal aantal stemmen : 152
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 11:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HardstyLennert schreef:
Early Hardstyle Ofcource !

Nu-style is opgetunde jump,
& is de naam hardstyle niet waardig naar mijn mening

Geef mij maar echt een dikke knallende reversed kick met duistere geluiden en dan gewoon door raggen !
Hardstyle hoort toch hard te zijn ?

En iedereen heeft het maar dé Headhunterz en Wildstylez.
Maar zij verkloten hardstyle met hun leuke deuntjes en melodietjes...
En als je pas hardstyle begint te luisteren zie je hun alleen maar.
En dat geeft de mensen een verkeert beeld van hardstyle.
Vervolgd dat ze die softe hardstyle wel cool vinden en dan "hardstyle die hearts" worden
en zeggen van "hardstyle 4 life" & zeggen "ik luister hardstyle ouwe !"
terwijl ze niet weten wat echte hardstyle is !
En dat vind ik jammer..

Achja dat is mijn mening !

:thumbup:

(Wtf maar 26% kiest voor de echte hardstyle)


Tja ik ga al aardig lang mee, ben denk ik ingehaakt rond 2001/2002, maar luister tegenwoordig toch voornamelijk de nieuwere stroming van Hardstyle... Vind het gewoon lekkerder en energieker klinken. Maar om dan te zeggen dat ik dan niet van de echte Hardstyle hou vind ik bullshit, omdat het gewoon nog altijd onder het genre Hardstyle valt. Maargoed die discussie is al vaak zat geweest, en heb geen zin om daar nu weer mee te gaan beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind het allebei vet, alleen de nieuwere toch meer, frisser, jonger.. ik vind vooral de commerciele early platen vet zoals 16 en zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 19:51 
 
Hardtraxxer

Ik heb toch voor early hardstyle gekozen, lekker hard en stampen maar..
Ook al switch ik veel af tussen early, nu-style en hardcore zodat er wat variatie is in de keuken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 09:12 
 
Hardtraxxer

Als ik moest kiezen, kies ik voor nu-style al vind ik het een slechte poll. Ik luister vooral naar de rauwere kant van de nieuwe hardstyle en die valt niet onder nu-style en ook niet onder early
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 13:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Raw valt gewoon onder nu hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 13:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een onzin, echte rauwe hardstyle heeft niet eens een klein beetje wat weg van wat mensen nu-style wil noemen. Ik dacht dat nu-style ging om gek opgepitchde doingdoing-kicks met vrolijke melodietjes en lange breaks? Tenminste dat roept de uitvinder van de term (GHF).

Raw-hardstyle heeft daar helemaal niks mee te maken, zie bijv. Sleepwalker van B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 14:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wat een onzin, echte rauwe hardstyle heeft niet eens een klein beetje wat weg van wat mensen nu-style wil noemen. Ik dacht dat nu-style ging om gek opgepitchde doingdoing-kicks met vrolijke melodietjes en lange breaks? Tenminste dat roept de uitvinder van de term (GHF).

Raw-hardstyle heeft daar helemaal niks mee te maken, zie bijv. Sleepwalker van B-Front.

SKuL is een idioot.... Voor degene die van Early houden is alles wat niet naar early klinkt Nu-style, maar voor de rest van Hardstyle land is dat anders... Vind zelf idd dat een hoop van de rauwere shit van tegenwoordig niet meer onder het kopje Nu kan vallen... Maarja, dit zijn discussies waar toch nooit een einde aan komt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ze allebei gekozen, maar ik draai meer Nu dan Early, maar dat komt dan weer vooral doordat er zo weinig Early WEBs zijn helaas :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wat een onzin, echte rauwe hardstyle heeft niet eens een klein beetje wat weg van wat mensen nu-style wil noemen. Ik dacht dat nu-style ging om gek opgepitchde doingdoing-kicks met vrolijke melodietjes en lange breaks? Tenminste dat roept de uitvinder van de term (GHF).

Raw-hardstyle heeft daar helemaal niks mee te maken, zie bijv. Sleepwalker van B-Front.


Nu style is de style die momenteel in is.

Er is altijd nu style alleen veranderd dat met de tijd mee.
We zitten momenteel met mainstream(commercieel) of raw style
Aangezien er op het moment weer een verschuiving in komt dat het steeds harder moet.
Kun je dit gewoon onder de noemer Nu style schuiven.

Dit is mijn idee.

kijk even naar de vocalen van the MF point of perfection

Style evolves until it has reached the point of perfection
Then it evolves no more and faces possible extinction
Unless its genes are passed on to the offspring
Once accepted by the collective
We are on the verge of a new era
The question is:
Have we already reached the motherfucking point of perfection?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 16:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik heb voor allebei gekozen omdat ik de nu nummers vooral de rauwe nummer heerlijk vind en early omdat die gewoon goud waard zij
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

rodger88 schreef:
dawasiknie schreef:
Wat een onzin, echte rauwe hardstyle heeft niet eens een klein beetje wat weg van wat mensen nu-style wil noemen. Ik dacht dat nu-style ging om gek opgepitchde doingdoing-kicks met vrolijke melodietjes en lange breaks? Tenminste dat roept de uitvinder van de term (GHF).

Raw-hardstyle heeft daar helemaal niks mee te maken, zie bijv. Sleepwalker van B-Front.


Nu style is de style die momenteel in is.

Er is altijd nu style alleen veranderd dat met de tijd mee.
We zitten momenteel met mainstream(commercieel) of raw style
Aangezien er op het moment weer een verschuiving in komt dat het steeds harder moet.
Kun je dit gewoon onder de noemer Nu style schuiven.

Dit is mijn idee.

kijk even naar de vocalen van the MF point of perfection

Style evolves until it has reached the point of perfection
Then it evolves no more and faces possible extinction
Unless its genes are passed on to the offspring
Once accepted by the collective
We are on the verge of a new era
The question is:
Have we already reached the motherfucking point of perfection?

ik moet er niet aan denken dat het punt van perfectie er al is! zo wel gaat het heel snel achteruit met de style :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
rodger88 schreef:
dawasiknie schreef:
Wat een onzin, echte rauwe hardstyle heeft niet eens een klein beetje wat weg van wat mensen nu-style wil noemen. Ik dacht dat nu-style ging om gek opgepitchde doingdoing-kicks met vrolijke melodietjes en lange breaks? Tenminste dat roept de uitvinder van de term (GHF).

Raw-hardstyle heeft daar helemaal niks mee te maken, zie bijv. Sleepwalker van B-Front.


Nu style is de style die momenteel in is.

Er is altijd nu style alleen veranderd dat met de tijd mee.
We zitten momenteel met mainstream(commercieel) of raw style
Aangezien er op het moment weer een verschuiving in komt dat het steeds harder moet.
Kun je dit gewoon onder de noemer Nu style schuiven.

Dit is mijn idee.

kijk even naar de vocalen van the MF point of perfection

Style evolves until it has reached the point of perfection
Then it evolves no more and faces possible extinction
Unless its genes are passed on to the offspring
Once accepted by the collective
We are on the verge of a new era
The question is:
Have we already reached the motherfucking point of perfection?

ik moet er niet aan denken dat het punt van perfectie er al is! zo wel gaat het heel snel achteruit met de style :cry:


ik denk dat dat punt er nog niet is, enkel al om de reden dat de releases van nu 2x zo goed klinken als die van vorig jaar, luister maar eens de hardstyle top40 van augustus 2009

ik denk dat de hardstyle zich nog een keer splitst in 4 soorten hardstyle
'nu style'
'early'
'raw'
en nog een nieuwe
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gewoon niet denken dan blijft het altijd een verrassing, en sowieso interresseert het me niet wat anderen er van vinden dat ik bijvoorbeeld nu-style luister.
ik luister dan wel allebei maar mijn voorkeur gaat uit naar nu-style, gewoon omdat ik hiermee ben opgegroeid, om het zo maar te verwoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het een moeilijke keuze, maar als ik toch moet kiezen kies ik voor de nu-style.

Hoewel ik de Hardstyle van vroeger natuurlijk ook heel vet vind, heeft de 'nieuwe' Hardstyle net ietsje meer. Een lekkere melodie en kick die van pitch veranderd doet het hem voor mij. Maar dan moet het nog steeds hard zijn, geen HHZ-niveau :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

Nixxus schreef:
Vind het een moeilijke keuze, maar als ik toch moet kiezen kies ik voor de nu-style.

Hoewel ik de Hardstyle van vroeger natuurlijk ook heel vet vind, heeft de 'nieuwe' Hardstyle net ietsje meer. Een lekkere melodie en kick die van pitch veranderd doet het hem voor mij. Maar dan moet het nog steeds hard zijn, geen HHZ-niveau :')

plop plop plop plop ploing ploing ploing ploing :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
Nixxus schreef:
Vind het een moeilijke keuze, maar als ik toch moet kiezen kies ik voor de nu-style.

Hoewel ik de Hardstyle van vroeger natuurlijk ook heel vet vind, heeft de 'nieuwe' Hardstyle net ietsje meer. Een lekkere melodie en kick die van pitch veranderd doet het hem voor mij. Maar dan moet het nog steeds hard zijn, geen HHZ-niveau :')

plop plop plop plop ploing ploing ploing ploing :lol:

plop plop *kom ff drinken en zitten* plop :cool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner