Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Maarten heb jij al DJ gear thuis staan? :whistle:

Jep ^^ Maar je zit in het verkeerde topic, klik: dj-s-corner/show-your-dj-gear-dj-room-t212-2050.html#p409488
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 05:47 
 
Hardtraxx Newbie

/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 13:27 
 
Donateur

Bedankt voor het melden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het valt me de laatste tijd wel op dat er veel dj contesten bekend zijn onder het hardtraxx volk maar dat er niks hier geplaatst wordt... Bang voor concurrentie? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 12:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Google translate + spam :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Loop nu al een tijdje rond met een ei.... en weet nog steeds niet waar ik hem kan laten heurrrr :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 13:07 
 
Hardtraxxer

Yo mensen,

Wat vinden jullie vinden van onderstaande set?Is deze dj contest waardig is of wat kan er verbeterd worden.



Tracklist:

. TNT a.k.a Technoboy 'N' Tuneboy Vs. DJ Stephanie - The Mojo
2. Noisecontrollers feat. Alpha2 - Moonraker
3. Tatanka - Let's Rock (Wildstylez Remix)
4. Swedish House Maffia & Knife Party - Antidote (Crypsis & Chain Reaction Bootleg)
5. Frequencerz - Revolution (Live Edit)
6. The Pitcher Ft. B - Front - Noctus Noa
7. Artic - Fuck the fake shit (Adaro remix)
8. DJ Zany & The Beholder - Act Of Rage
9. Titan ft. B-Front - Haunted
10. Degos & Re-Done - Evolve (Raw Cut Mix)
11. Radical Redemption - Devastation & Disorder
12. Chris One - Killshot
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 19:51 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker



Tracklist
1 Headhunterz & Zatox - The perfect weapon
2 Alpha twins - Rebirth
3 Noisecontrollers - Escape
4 Tuneboy - Tell me about it
5 The Pitcher - The rising
6 Headhunterz - Headshot
7 Code Black - Brighter Day
8 Headhunterz - Toulouse
9 Zatox - Opera
10 Ran-D - My Way
11 Adaro - House of wax
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even een vraag. Welke boxen zijn niet al te duur, maar zijn wel goed voor bij het mixen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Even een vraag. Welke boxen zijn niet al te duur, maar zijn wel goed voor bij het mixen?

ik heb reloops adm-5. Kosten niet zo veel en leveren prima mix geluid :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 16:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik heb http://www.kieskeurig.nl/pc_speaker/log ... en/956176/ staan thuis, zeer tevreden over :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 11:39 
 
Hardtraxxer

Wie woont er in mijn buurt,doetinchem-arnhem?waar ik een keer gratis een set kan en mag opnemen?Deed ik eerder ook bij de geluidsverhuurboer, maar die werkt nu samen met de djschool en nu kost t geld sinds een half jaar ivm gebruikersuren o.a.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 20:15 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, niet gratis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe bepalen jullie tegenwoordig de opbouw van een mainstream set.

Ik was er vroeger goed in maar sinds kort kan ik er niets meer van maken, althans, alleen bij de Mainstream kant, Raw is niet echt een probleem :S Echt super vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 21:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Hoe bepalen jullie tegenwoordig de opbouw van een mainstream set.

Ik was er vroeger goed in maar sinds kort kan ik er niets meer van maken, althans, alleen bij de Mainstream kant, Raw is niet echt een probleem :S Echt super vreemd.


Ik wil juist eerst lekker inkomen met een lange break a la Imaginary en dan vaak 3-4 nummers met iets kortere break en dan weer 1 met een lange break opbouwend naar de climax.. Voorderest als ik setjes maak is het vaak opbouwend van mainstream naar Raw. maar dan platen als Liberate als afsluiter oid :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 12:37 
 
Hardtraxxer

Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag moet poste, maar het volgende:

Ik moet volgende week draaien op verjaardagsfeestje, nu wil die gene dat ik van alles door elkaar draai.
Nu wil het zo zijn dat de gene een playlist heeft in spotify en ik wil deze nummers ook gebruiken want dan hoef ik ze niet allemaal te kopen. Is het mogelijk om spoty nummers te downloaden en zoja wat is hier de kwaliteit van? Dus lang verhaal kort te maken is de vraag of het mogelijk is om met spotify nummers te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pantermaat schreef:
Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag moet poste, maar het volgende:

Ik moet volgende week draaien op verjaardagsfeestje, nu wil die gene dat ik van alles door elkaar draai.
Nu wil het zo zijn dat de gene een playlist heeft in spotify en ik wil deze nummers ook gebruiken want dan hoef ik ze niet allemaal te kopen. Is het mogelijk om spoty nummers te downloaden en zoja wat is hier de kwaliteit van? Dus lang verhaal kort te maken is de vraag of het mogelijk is om met spotify nummers te draaien.


Als je Premium gebruiker bent zijn nummers indien gewenst offline beschikbaar, maar volgens mij kun je ze dan niet exporteren als mp3, of welk bestandsformaat dan ook. Succes met het kopen van alle nummers, net zoals elke dj hier op dit forum dat netjes doet! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Hoe bepalen jullie tegenwoordig de opbouw van een mainstream set.

Ik was er vroeger goed in maar sinds kort kan ik er niets meer van maken, althans, alleen bij de Mainstream kant, Raw is niet echt een probleem :S Echt super vreemd.


Meestal van 150 bpm naar 185 bpm, Ik begin meestal met een stukje Industrial hardcore opbouwend naar ''gewone'' hardcore/crossbreed en dan als laatst Mainstream. Dit alles in ongeveer 1:30 uur. Je heb elk half uur een verschillend soort Hardcore....
Zo vind ik dat je een veelzijdige mix heb, mits je hier van houd natuurlijk.
1:30 alleen mainstream hou ik niet vol omdat bijna bij elk nummer een lange break heeft. Wordt een beetje eentonig dan.
Vaak mix ik ook een Drum & Bass-Crossbreed-Hardcore (Mainstream) mix, in deze volgorde, maar dan begint het tempo vanaf 170 tot ongeveer 185
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 21:33 
 
Artiest

domme kansloze post, moet beter uit mn doppen kijken :beer: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 21:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Je zoekt denk ik dj-s-corner/show-your-dj-gear-dj-room-t212.html :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 21:39 
 
Artiest

FUCK heb ik nog verkeerd geklikt.. ppfffffff kansloos weer. Ik verplaats hem ff...

sorryyyyyy :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2016 13:42 
 
Hardtraxxer

Ik vraag me af waarom je bij B2B setjes nooit een jack splitter ziet. Je ziet tegenwoordig heel vaak dat beide dj's hun eigen koptelefoon gebruiken, maar dat ze telkens bij het omwisselen de koptelefoon van de ene eruit doen en de andere erin. Lijkt me toch niet dat de geluidskwaliteit heel erg achteruit gaat met zo'n splitter.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 19:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hallo,

Is er hier toevallig iemand die verstand heeft van monitors?
Ik ben namelijk op zoek naar een nieuw setje en ik had daarvoor 2 opties gevonden.


http://www.bax-shop.nl/studio-monitor/a ... 56857.html

en

http://www.bax-shop.nl/home-audio-speak ... 56857.html

bij die laatste sprak vooral het merk me aan maar ik vroeg me nu af of deze ook echt die 35 euro meer waard zijn of dat je dat alleen betaald voor het merk?

Ik zou graag jullie meningen hierover willen horen.

P.S.: Ik gebruik ze eigenlijk alleen voor het mixen op m'n slaapkamer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 10:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lazlow schreef:
Hallo,

Is er hier toevallig iemand die verstand heeft van monitors?
Ik ben namelijk op zoek naar een nieuw setje en ik had daarvoor 2 opties gevonden.


http://www.bax-shop.nl/studio-monitor/a ... 56857.html

en

http://www.bax-shop.nl/home-audio-speak ... 56857.html

bij die laatste sprak vooral het merk me aan maar ik vroeg me nu af of deze ook echt die 35 euro meer waard zijn of dat je dat alleen betaald voor het merk?

Ik zou graag jullie meningen hierover willen horen.

P.S.: Ik gebruik ze eigenlijk alleen voor het mixen op m'n slaapkamer.


Voor het mixen kan je ook net zo goed een logitech set ofzo kunnen nemen.
Ik heb deze in mn slaapkamer staan en geloof me, het geluid is top! Heb ze zelfs een keer meegenomen voor een huisfeestje waar ik heb staan draaien. Daar was het voor mijn idee net iets te zacht maar voor je slaapkamer is het meer dan genoeg! ;)

http://www.logitech.com/en-us/product/s ... 23?crid=47
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner