Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2009 13:55 
 
Hardtraxx Newbie

Timothy21 schreef:
Atraxisz schreef:
Met welk programma heb je dit gemixt?


Mixmeister studio. Werkt prima moet ik zeggen.


hey ik heb de trail versie ge-download. programma ziet er goed uit.
hoe krijg je dat gezeik weg van dat het een demo versie is.
ik maak namelijk een mix, maar je hoort er om de minuut een stem door heen van die demo.
mijn vraag: hoe verwijder je dat? dan bedoel ik niet de volledige versie kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2009 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me dus wel het idee he.. Dus wel de full kopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2009 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Lijkt me dus wel het idee he.. Dus wel de full kopen..

Klopt, heb ik op op mixmeister ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2009 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Bij dat hercules ding he, zijn daar de overgangen wel goed, zonder haperingen enzo.. ?

haperingen komen doordat je CPU/intern geheugen te weinig is ;) of je moet parkinson hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2009 22:15 
 
Donateur

Atraxisz schreef:
Heeft er iemand verstand of ervaring met een Hercules DJ controller MP3?


Ja ik heb hem hier liggen, zoals ik in het ander topic ook al had gezegd :P Ik vind hem wel goed, er staat alles op wat je moet hebben, enkel weet ik niet hoe ik er een koptelefoon moet op aansluiten, staat nogal onduidelijk uitgelegd in handleiding :mad:

In het algemeen ben ik er wel blij mee, vaak gebruik ik hem eigelijk ook niet (1 keer in de maand ofzo, ik ga liever voor het echte spul eens ik het geld heb xd )

Hopelijk had je hier wat aan, vragen mag je altijd stellen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2009 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
Atraxisz schreef:
Heeft er iemand verstand of ervaring met een Hercules DJ controller MP3?


Ja ik heb hem hier liggen, zoals ik in het ander topic ook al had gezegd :P Ik vind hem wel goed, er staat alles op wat je moet hebben, enkel weet ik niet hoe ik er een koptelefoon moet op aansluiten, staat nogal onduidelijk uitgelegd in handleiding :mad:

In het algemeen ben ik er wel blij mee, vaak gebruik ik hem eigelijk ook niet (1 keer in de maand ofzo, ik ga liever voor het echte spul eens ik het geld heb xd )

Hopelijk had je hier wat aan, vragen mag je altijd stellen ;)


Ok bedankt!.. Ik wou er 1tje gaan halen voor mun verjaardag en ik ben een beginner in dj spul enzo en is ie daarvoor wel goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2009 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
Atraxisz schreef:
Heeft er iemand verstand of ervaring met een Hercules DJ controller MP3?


Ja ik heb hem hier liggen, zoals ik in het ander topic ook al had gezegd :P Ik vind hem wel goed, er staat alles op wat je moet hebben, enkel weet ik niet hoe ik er een koptelefoon moet op aansluiten, staat nogal onduidelijk uitgelegd in handleiding :mad:

In het algemeen ben ik er wel blij mee, vaak gebruik ik hem eigelijk ook niet (1 keer in de maand ofzo, ik ga liever voor het echte spul eens ik het geld heb xd )

Hopelijk had je hier wat aan, vragen mag je altijd stellen ;)

gebruik ASIO4all
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2009 20:36 
 
Donateur

Atraxisz schreef:
Ok bedankt!.. Ik wou er 1tje gaan halen voor mun verjaardag en ik ben een beginner in dj spul enzo en is ie daarvoor wel goed?


Ja zeker wel hoor, ik ben ook beginner, echt wel een mooi ding, hapert nooit, nadeel is wel dat je die oude versie van Virtual DJ erbij krijgt :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2009 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk anders even naar de numark total control, veel meer waar voor je geld! Of met wat groter budget reloop digital jockey of VCI-100 van vestax :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2009 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
Atraxisz schreef:
Ok bedankt!.. Ik wou er 1tje gaan halen voor mun verjaardag en ik ben een beginner in dj spul enzo en is ie daarvoor wel goed?


Ja zeker wel hoor, ik ben ook beginner, echt wel een mooi ding, hapert nooit, nadeel is wel dat je die oude versie van Virtual DJ erbij krijgt :thumbdown:


Ok bedankt, daar kan ik wat mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2009 19:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
Atraxisz schreef:
Heeft er iemand verstand of ervaring met een Hercules DJ controller MP3?


Ja ik heb hem hier liggen, zoals ik in het ander topic ook al had gezegd :P Ik vind hem wel goed, er staat alles op wat je moet hebben, enkel weet ik niet hoe ik er een koptelefoon moet op aansluiten, staat nogal onduidelijk uitgelegd in handleiding :mad:

In het algemeen ben ik er wel blij mee, vaak gebruik ik hem eigelijk ook niet (1 keer in de maand ofzo, ik ga liever voor het echte spul eens ik het geld heb xd )

Hopelijk had je hier wat aan, vragen mag je altijd stellen ;)

Ja met die kop telefoon is een beetje krom ja
Maar ik heb de consule op een extern mengpaneel aangesloten en weg was het probleem xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2009 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
Yannicksuper schreef:
Atraxisz schreef:
Heeft er iemand verstand of ervaring met een Hercules DJ controller MP3?


Ja ik heb hem hier liggen, zoals ik in het ander topic ook al had gezegd :P Ik vind hem wel goed, er staat alles op wat je moet hebben, enkel weet ik niet hoe ik er een koptelefoon moet op aansluiten, staat nogal onduidelijk uitgelegd in handleiding :mad:

In het algemeen ben ik er wel blij mee, vaak gebruik ik hem eigelijk ook niet (1 keer in de maand ofzo, ik ga liever voor het echte spul eens ik het geld heb xd )

Hopelijk had je hier wat aan, vragen mag je altijd stellen ;)

Ja met die kop telefoon is een beetje krom ja
Maar ik heb de consule op een extern mengpaneel aangesloten en weg was het probleem xd

ASIO4ALL gebruiken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2009 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien domme vraag maar hoe laten jullie 2 nummers door elkaar lopen met bijv virtual dj? Gewoon op het juiste moment op play drukken en dan op SYNC drukken of met iets anders? En wat kun je met die CUE knop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2009 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met virtual dj kan het op 2 manieren:

- Sync knop drukken als hij al afspeelt (speel je de track niet af, dan klopt alleen het bpm)
- Zelf pitchen

een tip: Bovenin kun je de beats van 2 nummers zien. Gewoon overelkaar heen slapen, voilĂ ! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2009 19:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
Misschien domme vraag maar hoe laten jullie 2 nummers door elkaar lopen met bijv virtual dj? Gewoon op het juiste moment op play drukken en dan op SYNC drukken of met iets anders? En wat kun je met die CUE knop?


BPM gelijk zetten, en op 't moment dat je in wilt mixen met je rechter muisknop op de play knop drukken van 't nummer dat je in wilt mixen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2009 20:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Atraxisz schreef:
Misschien domme vraag maar hoe laten jullie 2 nummers door elkaar lopen met bijv virtual dj? Gewoon op het juiste moment op play drukken en dan op SYNC drukken of met iets anders? En wat kun je met die CUE knop?


BPM gelijk zetten, en op 't moment dat je in wilt mixen met je rechter muisknop op de play knop drukken van 't nummer dat je in wilt mixen ^^


Maar als ik dan op dat stutter (rechtermuisknop play) druk dan loopt ie heel vaak niet gelijk met het andere nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2009 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
Maar als ik dan op dat stutter (rechtermuisknop play) druk dan loopt ie heel vaak niet gelijk met het andere nummer

Het BPM klopt dan wel maar de beats staan nog niet gelijk, kijk bovenin eens dan zie je het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2009 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoi mense, ben nu al een tijdje aan het mixen met cd's (legaal gekocht uiteraard :thumbsup: )
en ik heb gistere men nieuwe gear gekocht

RMP-2
en RMX 30 BLACKFIRE EDITION

nu zit ik met een vraag :)

telkens ik probeer te beatmatchen en denk dat ik de juiste beat gevonden heb en ik men 2e kanaal open zet, duurt het max 5 a 10 seconden en dan hoor je al dat de beat niet perfect samenloopt
nu vroeg ik me af hoe ik in godsnaam de beat gelijk zet, ik zit constant op de pitch bend te duwen heel de tijd tot ik aan de break geraak vn men 2e liedje
is dit de normale manier of is er een andere manier?

groetjes

RandM :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2009 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan loopt hij dus nog steeds niet exact gelijk. wat je wel kan doen is langer luisteren over je koptelefoon zodat je dus echt perfect kan matchen. Bovendien kun je ook nog bijstellen met je jogwheel.

Ander vraagje: hoe werkt die set? Want ik ben zeker weten geinteresseerd in die RMP2, met misschien een RMX 40.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2009 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dan loopt hij dus nog steeds niet exact gelijk. wat je wel kan doen is langer luisteren over je koptelefoon zodat je dus echt perfect kan matchen. Bovendien kun je ook nog bijstellen met je jogwheel.

Ander vraagje: hoe werkt die set? Want ik ben zeker weten geinteresseerd in die RMP2, met misschien een RMX 40.



ik zou dus niet weten hoe je het moet doen met de jogwheel, ik heb gistere tot 1u snachts tutorials aant zoeken geweest op youtube, maar het komt erop neer veel te oefenen???

ik vind de rmp-2 echt te ziek voor woorden!! :drool:
knap design, vele extra's en netjes verzorgt, er zijn wel veeeeeeeeeeeeeeel knopjes op die ik zelf nog niet helemaal uitgepluisd heb, aangezien ik ze ng maar heb vn gister :whistle:
maar zekr aan te raden om te kopen, en ik zou ipv de rmx 40 gewoon de rmx 30 bpm kopen :)
ahja daar komt men volgende vraag dus :lol:
ik zit constant te kijken naar de bpm en de pitch , die krijg ik bijna NOOIT op dezelfde, en wat doe je met die +- 4% , +- 8% etc??
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2009 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De pitch +4, +8 etcetera kun je op drukken om de gevoeligheid van de pitch in te stellen. Dus als je de schuif helemaal omhoog doet is hij maximaal 4, 8, etcetera.

Voor de rest heeft de RMX 40, als je de juiste versie hebt, ook effecten ala een Pioneer mixer. Dus lekker om te oefenen. Op welke mode heb je je jogwheel staan: CDJ of Vinyl?

als je plaatje speelt en je draait aan je jogwheel.. Wat gebeurt er dan? ;) Probeer maar eens, je merkt het vanzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2009 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hij staat op CDJ , ja hij gaat een beetje sneller als ik met de klok meedraai en trager als ik tegen de klok draai.. dus je moet via je wheel de track min of meer goedzetten en dan de pitch bijschakelen?
en de pitch bend? moet ik die gebruiken?

bedankt alvast voor je uitleg , ik weet weer wat doen vandaag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2009 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je weet hoe je cue button werkt?

Als je echt weinig ervaring heb, raad ik je aan om een aantal tutorials te volgen.
Op Youtube is een gozer (Naam vergeten) die ze heel duidelijk geeft en uitlegt. Hij praat altijd in het Engels. Heel goede dingen misschien voor jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2009 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Tutor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2009 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Je weet hoe je cue button werkt?

Als je echt weinig ervaring heb, raad ik je aan om een aantal tutorials te volgen.
Op Youtube is een gozer (Naam vergeten) die ze heel duidelijk geeft en uitlegt. Hij praat altijd in het Engels. Heel goede dingen misschien voor jou.


ja die bedoel ik :thumbsup: zotte gast, ja heb nu ni om te zeggen GEEN ervaring ik kan er wel wat van maar het zal wel oefenen worden :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner