Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 20:49 

Hardtraxxer

Goeiemorge

Ach zo lang het buiten regent zijn de stoelen blauw hè
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 12:11 

Hardtraxxer

OUTPUT: The Contest

OUTPUT: The Raw Society! is het nieuwe concept van Yu’R – Events en Inner Vision. Het concept richt zich op Rawstyle.
Voor de eerste editie van dit evenement wordt er een deejay contest georganiseerd speciaal voor de Rawstyle artiesten onder ons. Waarom een Rawstyle deejay contest? Er zijn genoeg Hardstyle deejay contesten. Maar als upcoming Rawstyle artiest kom je bijna nergens aan de bak. Als winnaar van een deejay contest mag je meestal de avond openen en om te openen met Rawstyle bij een Hardstyle evenement werkt natuurlijk niet. Tenzij het een Rawstyle evenement betreft natuurlijk!
Daarom hebben Yu’R – Events en Inner Vision, die beide onder andere bekendstaand om “nieuw talent een kans geven”, besloten om deze deejay contest te lanceren.

De contest heeft als insteek om twee winnaars te kiezen die beide de avond zullen mogen openen op OUTPUT: The Raw Society! OUTPUT zal op zaterdag 15 september 2012 in Dynamo te Eindhoven plaatsvinden. De winnaar van de contest mag openen in de Concertzaal (mainstage) waar onder andere Adaro, Frequencerz en Degos & Re-Done staan. De winnaar van de tweede plaats mag de openingsset verzorgen in het Atrium (talentstage).

Opbouw deejay contest:
- Demo inzending ( tot en met zondag 12 augustus 2012);
- Selectie uit de ingezonden demo’s (deze selectie zal door Yu’R – Events en Inner Vision zelf gebeuren);
- Contestavond. Deze zal plaatsvinden op vrijdag 7 september 2012;
- Selectie winnaars. De selectie zal door een deskundige jury gebeuren.

Wat valt er te ‘winnen’ :
- Openingsset op OUTPUT - The Raw Society!;
- Plaats op de gastenlijst en twee vrienden;
- Door OUTPUT - The Raw Society! groei van naamsbekendheid;

Ben jij diegene die de nodige skills van het draaien al onder de knie heeft en wil je deel uitmaken van de line up van OUTPUT: The Raw Society!? Dan moet je het volgende doen:
- Neem een demo van circa 30 min. Rawstyle op. Dit doe je natuurlijk met platen en/of cd’s (geen computer mixen);
- Sla de demo op met de naam ‘OUTPUT deejay contest + DJNAAM”;
- Upload je demo op jouw Soundcloud account (maximaal 192Kbs) en zorg dat deze te downloaden is;
- Stuur een email met je link van de set uiterlijk zondag 12 augustus 2012 naar [email protected] met daarin:
- Naam;
- Artiestennaam;
- Woonplaats;
- Leeftijd;
- Link demo (upload via Soundcloud);
- Tracklist;
- Of je met cd’s of platen draait;
- Motivatie;
- Email adres;
- Telefoonnummer;
- Eventuele link naar partyflock of andere artiestenpagina.

Wij willen daarnaast mede delen dat jouw demo op de Facebookpagina van Output zal worden geplaatst. Promoten mag natuurlijk, echter zijn het aantal likes of het aantal beluisterde keren niet van invloed op de beoordeling. Wij doen niet aan vriendjes politiek. Je hebt de skills of je hebt ze niet!

Zoals je leest is dit niet zomaar een DJ Contest . Dus pak deze kans met beide handen aan en laat wat van je horen!

Yu’R – Events & Inner Vision

Voor actuele informatie omtrent het evenement en de DJ Contest kun je terecht op https://www.facebook.com/outputraw en volg ons ook op Twitter @Output_Raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 13:31 

Hardtraxxer

Dat word rawstyle muziek kopen :lol: en oefenen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 13:34 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat het alleen Hardstyle is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:10 

Hardtraxx Veteran

Nou zo kan die wel weer. Onder de rode lijn ontopic, anders een waarschuwing! Ook het uitlokken van reacties, niet nuttige reacties neerzetten en mensen beledigen of uitschelden is vanaf de rode lijn een directe waarschuwing!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 12:33 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
Nou zo kan die wel weer. Onder de rode lijn ontopic, anders een waarschuwing! Ook het uitlokken van reacties, niet nuttige reacties neerzetten en mensen beledigen of uitschelden is vanaf de rode lijn een directe waarschuwing!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

merci :thumbsup:

Nog goede rawstyle tracks of artiesten in de aanbieding? ook hier voel ik me een pionier
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 16:12 

Hardtraxxer

tracklist is bij mij al klaar! :D
ik ruik hier wel een klein kansje ghehe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 01:23 

Hardtraxx Veteran

hmm ik denk dat D-Verze weer aan een dj contest kan meedoen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 15:55 

Hardtraxxer

Mijn inzending! :thumbup: hardstyle/e-q-lizer-output-dj-contest-t28365.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 20:37 

Hardtraxx Veteran

Hier die van mij: http://soundcloud.com/eluzive/output-de ... st-eluzive
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 11:59 

Hardtraxxer

Mijn eerste inzending op een poging ergens te draaien ooit :)
Draai nu zo'n 3 a 4 maanden maar zou iemand mijn setje
is willen luistere en zeggen wat er niet/wel klopt qua overgangen enzo?

gr Xypes

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 00:30 

Hardtraxx Newbie

Invictus DJ Contest, voor meer info check:

dj-s-corner/invictus-dj-contest-t28839.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 16:39 

Hardtraxx Veteran

Invictus schreef:
Invictus DJ Contest, voor meer info check:

dj-s-corner/invictus-dj-contest-t28839.html

Ik heb daar allerlei handige info uitgehaald, omdat het juist de bedoeling is dat de post hier komt te staan ;) .

Dus zet de post + info aub hieronder neer :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 18:04 

Hardtraxx Newbie

Invictus DJ Contest

De goden van INVICTUS bieden een sterveling de kans om zich onsterfelijk te maken, daarom hebben zij een DJ contest uitgeschreven! Zoals te zien is op de flyer is er nog één plek beschikbaar tussen de invincibles, deze plek gaat opgevuld worden door de winnaar van deze contest.

Wil jij hieraan deelnemen? Stuur dan één recente liveset van max. 60 minuten naar [email protected]. Dit kan tot zondag 2 september en daarna zullen de sets geupload worden en kan er gestemd worden via de INVICTUS Facebook page.

Degene die op vrijdag 14 september de meeste stemmen heeft krijgt de kans om zich 6 oktober onsterfelijk te maken in de INVICTUS arena!

Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 12:58 

Hardtraxxer

Invictus schreef:
Invictus DJ Contest

De goden van INVICTUS bieden een sterveling de kans om zich onsterfelijk te maken, daarom hebben zij een DJ contest uitgeschreven! Zoals te zien is op de flyer is er nog één plek beschikbaar tussen de invincibles, deze plek gaat opgevuld worden door de winnaar van deze contest.

Wil jij hieraan deelnemen? Stuur dan één recente liveset van max. 60 minuten naar [email protected]. Dit kan tot zondag 2 september en daarna zullen de sets geupload worden en kan er gestemd worden via de INVICTUS Facebook page.

Degene die op vrijdag 14 september de meeste stemmen heeft krijgt de kans om zich 6 oktober onsterfelijk te maken in de INVICTUS arena!

Afbeelding
Afbeelding

Inzending gisteren verzonden, ben benieuwt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 17:28 

Hardtraxx Veteran

Ik ga d'r niet aan mee doen.

Tipje voor de organisatie: Laat iemand niet winnen op stemmen, dit is de meest oneerlijke manier om 't zogenoemde ''talent'' de eerste plek te laten winnen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 17:46 

Hardtraxx Veteran

Ja maar als diegene veel stemmers (=fans) heeft zullen er meer mensen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 17:58 

Hardtraxx Newbie

Of je doet beide ;) eerst een selectie maken van de beste 5 en dan pas stemmen ;) dan heb je in ieder geval een goede dj, die ook nog een redelijke aanhang mee neemt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 18:49 

Hardtraxx Veteran

Pre-party:
Naast het main event wordt er op zaterdag 6 oktober een officiële Pre-party van Mindset 2012 georganiseerd in Partyboerderij ’t Draaiboompje te Moergestel. De organisatie wil door middel van een DJ-contest talentvolle DJ’s de kans geven zich te bewijzen en hun carrière als dj te ontwikkelen.

De winnaar van de DJ-contest zal draaien op Mindset 2012! De bezoekers van de Pre-party bepalen mede wie deze DJ gaat worden. De Jury zal tijdens de Pre-party letten op de interactie met publiek, techniek en creativiteit.

Geïnteresseerde DJ’s kunnen hun contactgegevens plus een demo van maximaal 30 minuten insturen naar [email protected] . Dit kan uiterlijk tot en met zaterdag 8 september.

Extra informatie:
5 geselecteerde kandidaten van de ingestuurde demo's mogen strijden op de Pre-party.
Deze kandidaten draaien een LIVE set van 45 minuten. Aan het eind van de avond wordt de winnaar bekend gemaakt en sluiten we af met een bekend dj-act. Hierover volgt snel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 22:41 

Hardtraxxer

Intervention schreef:
Pre-party:
Naast het main event wordt er op zaterdag 6 oktober een officiële Pre-party van Mindset 2012 georganiseerd in Partyboerderij ’t Draaiboompje te Moergestel. De organisatie wil door middel van een DJ-contest talentvolle DJ’s de kans geven zich te bewijzen en hun carrière als dj te ontwikkelen.

De winnaar van de DJ-contest zal draaien op Mindset 2012! De bezoekers van de Pre-party bepalen mede wie deze DJ gaat worden. De Jury zal tijdens de Pre-party letten op de interactie met publiek, techniek en creativiteit.

Geïnteresseerde DJ’s kunnen hun contactgegevens plus een demo van maximaal 30 minuten insturen naar [email protected] . Dit kan uiterlijk tot en met zaterdag 8 september.

Extra informatie:
5 geselecteerde kandidaten van de ingestuurde demo's mogen strijden op de Pre-party.
Deze kandidaten draaien een LIVE set van 45 minuten. Aan het eind van de avond wordt de winnaar bekend gemaakt en sluiten we af met een bekend dj-act. Hierover volgt snel meer.

Onder live set valt neem ik aan gewoon een dj set door te mixen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 13:47 

Hardtraxx Veteran

MikezDJ schreef:
Intervention schreef:
Pre-party:

Extra informatie:

Onder live set valt neem ik aan gewoon een dj set door te mixen?

denk het wel idd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 18:13 

Hardtraxx Veteran

Ik ben ook niet van dj contesten met stemmen, maar die zijn er tegenwoordig alleen maar... Dus help mij ff en like deze foto:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 21:36 

Hardtraxx Veteran

Ben blij dat ik door gebrek aan tijd niets meer op tijd heb kunnen insturen voor die contest van Invictus.

Wat moet het vreselijk zijn om overal om likes te bedelen, en zo een gekke Fransman staat nu gewoon eerst. >.<

Ik ga wel aan Mindset mee doen, dat ziet er allemaal wat beter en eerlijker geregeld uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 17:15 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Ben blij dat ik door gebrek aan tijd niets meer op tijd heb kunnen insturen voor die contest van Invictus.

Wat moet het vreselijk zijn om overal om likes te bedelen, en zo een gekke Fransman staat nu gewoon eerst. >.<

Ik ga wel aan Mindset mee doen, dat ziet er allemaal wat beter en eerlijker geregeld uit.

waneer begint die mindset contest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 20:08 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
93Wesley93 schreef:

waneer begint die mindset contest?

Morgen (8 september) is de laatste dag dat je kunt inzenden. Heb net mijn inzending verstuurd. :)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner