Goeiemorge
Ach zo lang het buiten regent zijn de stoelen blauw hè
Ach zo lang het buiten regent zijn de stoelen blauw hè
merciG1LL wrote:Nou zo kan die wel weer. Onder de rode lijn ontopic, anders een waarschuwing! Ook het uitlokken van reacties, niet nuttige reacties neerzetten en mensen beledigen of uitschelden is vanaf de rode lijn een directe waarschuwing!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb daar allerlei handige info uitgehaald, omdat het juist de bedoeling is dat de post hier komt te staan

Inzending gisteren verzonden, ben benieuwt...Invictus wrote:Invictus DJ Contest
De goden van INVICTUS bieden een sterveling de kans om zich onsterfelijk te maken, daarom hebben zij een DJ contest uitgeschreven! Zoals te zien is op de flyer is er nog één plek beschikbaar tussen de invincibles, deze plek gaat opgevuld worden door de winnaar van deze contest.
Wil jij hieraan deelnemen? Stuur dan één recente liveset van max. 60 minuten naar contest@invictusevent.nl. Dit kan tot zondag 2 september en daarna zullen de sets geupload worden en kan er gestemd worden via de INVICTUS Facebook page.
Degene die op vrijdag 14 september de meeste stemmen heeft krijgt de kans om zich 6 oktober onsterfelijk te maken in de INVICTUS arena!
Onder live set valt neem ik aan gewoon een dj set door te mixen?Intervention wrote:Pre-party:
Naast het main event wordt er op zaterdag 6 oktober een officiële Pre-party van Mindset 2012 georganiseerd in Partyboerderij ’t Draaiboompje te Moergestel. De organisatie wil door middel van een DJ-contest talentvolle DJ’s de kans geven zich te bewijzen en hun carrière als dj te ontwikkelen.
De winnaar van de DJ-contest zal draaien op Mindset 2012! De bezoekers van de Pre-party bepalen mede wie deze DJ gaat worden. De Jury zal tijdens de Pre-party letten op de interactie met publiek, techniek en creativiteit.
Geïnteresseerde DJ’s kunnen hun contactgegevens plus een demo van maximaal 30 minuten insturen naar info@mindsetfestival.nl . Dit kan uiterlijk tot en met zaterdag 8 september.
Extra informatie:
5 geselecteerde kandidaten van de ingestuurde demo's mogen strijden op de Pre-party.
Deze kandidaten draaien een LIVE set van 45 minuten. Aan het eind van de avond wordt de winnaar bekend gemaakt en sluiten we af met een bekend dj-act. Hierover volgt snel meer.
denk het wel iddMikezDJ wrote:Onder live set valt neem ik aan gewoon een dj set door te mixen?Intervention wrote:Pre-party:
Naast het main event wordt er op zaterdag 6 oktober een officiële Pre-party van Mindset 2012 georganiseerd in Partyboerderij ’t Draaiboompje te Moergestel. De organisatie wil door middel van een DJ-contest talentvolle DJ’s de kans geven zich te bewijzen en hun carrière als dj te ontwikkelen.
De winnaar van de DJ-contest zal draaien op Mindset 2012! De bezoekers van de Pre-party bepalen mede wie deze DJ gaat worden. De Jury zal tijdens de Pre-party letten op de interactie met publiek, techniek en creativiteit.
Geïnteresseerde DJ’s kunnen hun contactgegevens plus een demo van maximaal 30 minuten insturen naar info@mindsetfestival.nl . Dit kan uiterlijk tot en met zaterdag 8 september.
Extra informatie:
5 geselecteerde kandidaten van de ingestuurde demo's mogen strijden op de Pre-party.
Deze kandidaten draaien een LIVE set van 45 minuten. Aan het eind van de avond wordt de winnaar bekend gemaakt en sluiten we af met een bekend dj-act. Hierover volgt snel meer.
waneer begint die mindset contest?93Wesley93 wrote:Ben blij dat ik door gebrek aan tijd niets meer op tijd heb kunnen insturen voor die contest van Invictus.
Wat moet het vreselijk zijn om overal om likes te bedelen, en zo een gekke Fransman staat nu gewoon eerst.![]()
Ik ga wel aan Mindset mee doen, dat ziet er allemaal wat beter en eerlijker geregeld uit.
Morgen (8 september) is de laatste dag dat je kunt inzenden. Heb net mijn inzending verstuurd.Intervention wrote:waneer begint die mindset contest?93Wesley93 wrote:Ben blij dat ik door gebrek aan tijd niets meer op tijd heb kunnen insturen voor die contest van Invictus.
Wat moet het vreselijk zijn om overal om likes te bedelen, en zo een gekke Fransman staat nu gewoon eerst.![]()
Ik ga wel aan Mindset mee doen, dat ziet er allemaal wat beter en eerlijker geregeld uit.