Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:02 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Als je hun uitspraken in de media een beetje volgt weet je wel hoe de vork in de steel zit. :P

Ah oke, dan heb ik niks gezegd. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:04 
 
Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
In en in triest van de Noisecontrollers.. Hoop dat ze snel oprotten uit de Hardstyle scene


Heerlijk om te lezen hoe mensen zich ergens zo druk over kunnen maken en dan vervolgens zo'n uitspraak
als deze doen. Ben het wel met je eens dat ze dit niet op een hardstyle feest moeten gaan draaien, maar om nou meteen te roepen dat de Noisecontrollers op kunnen rotten uit de hardstyle scene?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jah, dat kan ik wel roepen! Dit is inmiddels de 2de '130bpm' plaat die ze maken.. Ik vind het best hoor, zolang die maar NIET draaien op hardstyle feesten. Raad eens, dat doen ze wel! Dus laat ze maar de keuze maken wat ze willen, en val ons er niet mee lastig op een Hardstyle feest...

Ga dan maar lekker Showtek achterna, als ze dat zo graag willen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wie is Showtek? :$ xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wie zijn Showtek* Showtek is een hardstyle duo uit de eerdere jaren, die naar een andere muziek stroming zijn gegaan.. Zeer verstandige keus van ze, want nu maken ze tenminste leuke muziek en vallen ze ons niet meer lastig op feesten.. Hun maken nu muziek net zoals deze plaat van de 'Noisecontrollers'..

Dus het lijkt me een goed plan als de Noisecontrollers ook verdwijnen uit de Hardstyle scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Noisecontrollers is niet eens een terechte naam.. Want echt de Noise Controllen doen ze niet. Ze maken er eerder een puinhoop van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Noisecontrollers is niet eens een terechte naam.. Want echt de Noise Controllen doen ze niet. Ze maken er eerder een puinhoop van.

Nou inderdaad! Het is de laatste tijd alleen maar meuk.. Gewoon andere scene zoeken die lui, hebben wij er geen last meer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Jeff3rd schreef:
Noisecontrollers is niet eens een terechte naam.. Want echt de Noise Controllen doen ze niet. Ze maken er eerder een puinhoop van.

Nou inderdaad! Het is de laatste tijd alleen maar meuk.. Gewoon andere scene zoeken die lui, hebben wij er geen last meer van.

Spreek voor jezelf :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 22:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ach, bedoel ook mezelf... Sorry dat ik er geen 'ik' neerzette, vergeet je wel eens.. Shit happens
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Snap sowieso niet waar ze het lef vandaan halen om dit soort troep op Hardstyle feest te draaien :') Zaterdag op Sensation paste dit prima thuis, maar hardstyle :')

In en in triest van de Noisecontrollers.. Hoop dat ze snel oprotten uit de Hardstyle scene


Dacht dat deze op de house stage werd gedraait, maar jemig wel slap dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 00:52 
 
Hardtraxx Veteran

lol no comment want een gejank weer na so high , universe was born , e=nc2 moonraker pillars of creation een keer een house en oprotten houdoe lalalal wat zakt hardtraxx de grond in zeg xd grappig om allemaal te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 02:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basscow schreef:
Het boeit me niet zoveel dat Noisecontrollers een house track produceren, maar op een hardstyle feest hoor je gewoon hardstyle te draaien.

Dit.

Track zelf is in LQ niets mis mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 10:00 
 
Hardtraxxer

roberttt schreef:
Snap sowieso niet waar ze het lef vandaan halen om dit soort troep op Hardstyle feest te draaien :') Zaterdag op Sensation paste dit prima thuis, maar hardstyle :')

In en in triest van de Noisecontrollers.. Hoop dat ze snel oprotten uit de Hardstyle scene

Wat hij zegt, heb het gehad met die twee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 12:43 
 
Hardtraxxer

Nounou, oprotten uit de scene vind ik dan ook wel een beetje te >.<

Maar moet wel zeggen dat ik op freefestival me mateloos heb zitten ergeren bij het noisecontrollers setje, en dan met name dit nummer en die pavelow platen.
Er is overigens niks mis met de nummers zelf, zitten best leuk in elkaar maar ik ga niet naar een feest om doodgegooid te worden met dirty house sounds en wubwub, aan deze rage mag van mij nu wel weer een einde komen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zie meer dingen over dit past niet op een hardstyle feest dan over de track zelf.. Wat vinden we van de track zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 18:54 
 
Hardtraxx Addict

bRt_ schreef:
Ik zie meer dingen over dit past niet op een hardstyle feest dan over de track zelf.. Wat vinden we van de track zelf?

Ik vind hem echt heerlijk klinken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 19:03 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Ik weet niet goed wat ik hiervan moet vinden. Aan de ene kant klinkt het als een geweldige house plaat, maar aan de andere kant is niet de échte stijl van de Noisecontrollers.
Daarnaast vindt ik het erg kort door de bocht om de NC nu weer de grond in te boren, terwijl ze 2 weken geleden de hemel in werden geprezen met hun nieuwe plaat.

Wat ik al had gezegd heerlijke houseplaat, maar ik waardeer dit niet van NC
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje zwak om dit hierheen te verplaatsen. Zet heel het NC album maar in andere muziek dan, want daar zit ook wat tussen van andere genres.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 15:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

En ook heel wat hardstyle, wat een slap argument PNXRMX.
Ik vind het een goed dat de track hier is neergezet, het heeft immers helemaal niets met hardstyle te maken.
En de mensen die het wel kunnen waarderen ergeren zich eraan dat mensen alleen klagen dat dit geen hardstyle is en willen juist reacties over de track hebben. Des te meer reden om het hier neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 16:03 
 
Hardtraxx Addict

Wout1997 schreef:
Wat ik al had gezegd heerlijke houseplaat, maar ik waardeer dit niet van NC

Dus je vind het een goeie track, maar je waardeert het niet omdat het van Noisecontrollers is?
Af en toe begrijp ik er echt helemaal niks meer van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
En ook heel wat hardstyle, wat een slap argument PNXRMX.
Ik vind het een goed dat de track hier is neergezet, het heeft immers helemaal niets met hardstyle te maken.
En de mensen die het wel kunnen waarderen ergeren zich eraan dat mensen alleen klagen dat dit geen hardstyle is en willen juist reacties over de track hebben. Des te meer reden om het hier neer te zetten.


Hier zit ook heel wat hardstyle in, een 150 bpm climax volgens Tita. Zit alleen niet in de sample. En de kicks zullen ook hardstyle kicks zijn, dus hier zit ook heel wat hardstyle in. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

hsgroningen schreef:
Wout1997 schreef:
Wat ik al had gezegd heerlijke houseplaat, maar ik waardeer dit niet van NC

Dus je vind het een goeie track, maar je waardeert het niet omdat het van Noisecontrollers is?
Af en toe begrijp ik er echt helemaal niks meer van xd

Vind het een goede houseplaat, maar ik vind gewoon dat de noisecontrollers hardstyle moeten maken.
Ik vind de plaat nu niet meteen minder, maar als je hs producer bent moet je geen house maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het best een toffe plaat, alleen draai deze inderdaad niet op een hardstyle feest en ook niet onder deze naam. Gebruik bijvoorbeeld net als Headhunterz een andere dj naam (shillo)

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind sommige reacties echt helemaal nergens op slaan hier.. (dat noisecontrollers snel oprotten uit the scene, kom op)

Clockkid werd helemaal de hemel ingeprezen over z'n gebruik van dubstep in z'n set..

Dit nummer is house en blaast waarschijnlijk prima op een festival en zo te horen klinkt hij nog prima, niks mis mee als je toch al heel de dag staat te rammen.

Daarbij zou ik het wel beter vinden als ze bij deze platen een ander alias pakken, maarja ze willen natuurlijk ook hun grenzen breder en groter maken voor het publiek..( en daar is iedereen bang voor dat het commercieel gaat worden, begrijpelijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 20:01 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind het zelf wel een goede house track, vooral dat moombah stukje, hardstyle op het einde klinkt ook weer eens gek en verfrissend. :)
Maar o wee als de Noisecontrollers Showtek achterna gaan :mad:

Beter filmpje;
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek