Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:59 
 

Sommige zijn hier ook zo dom als t achtereind van een gehandicapt varken. Natuurlijk gaan de NC hier geen andere naam bij pompen. Met deze track winnen ze ontzettend veel naamsbekendheid door samen met showtek te produceren. Dit is, buiten het feit dat ze dit blijkbaar leuk vinden, ook gewoon een poging om nog groter te worden. Wat zou jij doen, een alias even bedenken om vervolgens met een enorm populaire (jaja hier niet) DJ een collab te maken, of ga je het juist zo groot mogelijk maken? Ik zou het wel weten.

En ook een ander antwoord op sommige vragen: NC houden niet van opbouw, das al duidelijk. Ze gaan nooit van zacht naar hard. Ofja, dat doen ze wel. Heel vaak. Maar ook andersom. Ze willen een golfbeweging in de set neerzetten. Ja hoe ze daarbij komen weet ik ook niet, irritant. Maargoed - blijkbaar hun visie.

Ook bij Bas waardeer ik wél de veelzijdigheid die hij heeft. Niet alles is vet, daargelaten, maar net zoals bij showtek maakt hij tenminste zijn eigen keuzes. Achja, terwijl ik dit zeg besef ik me dat hij dit dan ook weer kan doen om weer een extra publiek aan te spreken. We zullen het niet weten. Bij showtek zat het er in ieder geval geleidelijk aan te komen omdat ze al steeds softer gingen produceren. Met platen als NC2 en moonraker is die lijn nog niet echt ingezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 22:18 
 
Hardtraxx Addict

Zijn dat allemaal redelijke excuusjes om een houseplaat (zo kunnen we het wel labelen lijkt mij?) door een Hardstyleset heen te gooien? Ook zie ik geen reden waarom hij dit niet onder bv. zijn Pavelow alias kan produceren. Dan krijgt Pavelow toch enorm veel naambekendheid, dus ongeacht welke alias het zou zijn, het is een win win situatie voor Bas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 00:36 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
stefaneke schreef:
Kom op zeg Bas produceert toch ook versnelde hardstyle?

hardcore ja bijdehandje
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 10:53 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:

Flikker alsjeblieft op met deze onzin.
Hoort ook niet in dit topic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 12:45 
 
Hardtraxxer

JVDM schreef:
ohmygod het zit productietechnisch allemaal zoooo goed in elkaar! :D

Voor de rest not my cup of tea ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 13:08 
 
Hardtraxx Elite

Hmm okee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
verplaats dit topic naar andere muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 13:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
WHAT THE FUCK? ik dacht echt hier kan wel een lekker hardstyle track uitkomen. Dit slaat echt nergens op, NC wtf doen jullie, gaan jullie serieus showtek achterna :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

Oeh, deze wil ik graag een betere kwaliteit horen! Beide duo's bijzondere producer skills, benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 14:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wil niet lullig zijn, maar dit hoort hier niet thuis :) Opflikkeren met die 130 troep :thumbdown:

Dus MODJES
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 14:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Helemaal mee eens.

Begrijp ook geen bal van de TS trouwens, hoe kun je dit nu met Hardstyle associëren, of heb je echt alleen naar de naam gekeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 14:49 
 
Hardtraxxer

Weet niet wat ik hiervan moet denken. Verwachtte best veel van deze collab, maar lijkt tegen te vallen.
Maar laat ik maar niet oordelen tot ik de HQ gehoord heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 15:05 
 
Hardtraxx Addict

Ben benieuwd naar hogere kwaliteit, klinkt erg dik! Maakt mij niet uit dat NC eens wat anders doet.
Vaak willen mensen iets "outside the box" horen, maar is het een keer apart of anders is het weer niet goed.
Ik vind het iig wel leuk voor een keertje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 15:12 
 
Hardtraxx Elite

Waar ik me ontzettend aan stoor is dat deze 4 helden, 4 legends mag ik wel zeggen, eindelijk een collab maken, maar er dan voor kiezen om geen hardstyle te maken. Zo klote! Als ze alle 4 hun ideeen en muziek met elkaar delen, word dit een fantastische hardstyletrack. Zonder enige twijfel. Ik moet me er maar bij neerleggen dat we dat nooit zullen meemaken.

Maarja, aan de ene kant had ik het natuurlijk kunnen weten waarom Showtek nou juist voor Noisecontrollers heeft gekozen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 16:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

hsgroningen schreef:
Ben benieuwd naar hogere kwaliteit, klinkt erg dik! Maakt mij niet uit dat NC eens wat anders doet.
Vaak willen mensen iets "outside the box" horen, maar is het een keer apart of anders is het weer niet goed.
Ik vind het iig wel leuk voor een keertje :)

Onzin, ik kan je tig experimentele/outside the box platen opnoemen die wel goed ontvangen worden. Dit heeft niets te maken met het anders zijn, maar met de verkeerde kant op gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 18:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het orakel heeft gesproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 18:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat slecht, jezus. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 18:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil een HQ! :D
Verplaatst overigens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laat dj's lekker maken wat ze willen

plaat van tiesto en showtek vind ik aardig goed te doen

showtek zijn gewoon nog steeds bazen en durven ten minste ook nog iets anders dan hardstyle te maken. waren de hardstylefans maar net zo open minded
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 19:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Enige waar ik Showtek nog voor respecteer is dat ze afstand hebben genomen van hardstyle. Verder zijn ze veel te veel bezig met populariteit en zo groot mogelijk worden. Het durven is dan ook niet zozeer iets anders durven maken, toegankelijker spul op hun niveau leidt immers eerder tot meer boekingen, meer fans en meer geld dan tot het tegenovergestelde, maar het is meer de lef om afstand te nemen van de veilige omgeving van Q-dance etc.

Ik luister Ambient, IDM, Drum & Bass, Hardtrance, Hardstyle, Industrial en Crossbreed binnen de EDM, dus closeminded ben ik echt niet. Zoals ik al zei heeft het met het effect op de scene te maken en ook met de smaak van de mensen in de hardstyle scene.

@Tita, Orakel of niet, tot zover loopt alles wel precies zoals ik het al jaren roep. De geschiedenis herhaalt zich keer op keer. En alles onder het motto van meer, meer, meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 19:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
laat dj's lekker maken wat ze willen

Prima, maar val mij er dan niet mee lastig op een hardstyle feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 19:45 
 
Hardtraxx Addict

Wie zegt dat Showtek meer geld en bekendheid wil? Misschien waren ze het wel zat om hardstyle te maken
en wilden ze iets nieuw en origineel doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 20:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als je hun uitspraken in de media een beetje volgt weet je wel hoe de vork in de steel zit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 20:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Snap sowieso niet waar ze het lef vandaan halen om dit soort troep op Hardstyle feest te draaien :') Zaterdag op Sensation paste dit prima thuis, maar hardstyle :')

In en in triest van de Noisecontrollers.. Hoop dat ze snel oprotten uit de Hardstyle scene
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek