Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Bas Oskam,

Zouden jij en je 'grote' hardstyle vriendjes weer lekker knallende hardstyle kunnen gaan maken, fatsoenlijker leren mixen en ons niet opzadelen met constant dezelfde hitjes op een feest ? Zo wordt voor jullie en voor ons een stuk leuker tijdens jullie set!

Danku :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuk plaatje, weer is compleet wat anders! Jammer dat ze de melodie stoppen trouwens, want die klinkt erg relaxed
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 15:57 
 
Artiest

Heerlijk dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

Laat ik nou precies niks hebben met deze soort muziek. Vind het allemaal best wat ze doen, maar ik hoef het niet te horen op een hardstylefestival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 16:47 
 
Hardtraxx Addict

chicken schreef:
Laat ik nou precies niks hebben met dit soort muziek. Vind het allemaal best wat ze doen, maar ik hoef het niet te horen op een hardstylefestival.

Grammar Nazi strikes :evil:

Ot: Dit is toch een heerlijke plaat! Geweldig, laat die preview maar snel komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 20:03 
 
Artiest

hsgroningen schreef:
chicken schreef:
Laat ik nou precies niks hebben met dit soort muziek. Vind het allemaal best wat ze doen, maar ik hoef het niet te horen op een hardstylefestival.

Grammar Nazi strikes :evil:

http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/de-het-soort
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuw genre? HardMoombah of Moombahstyle? lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 23:40 
 
Hardtraxx Elite

zouden ze deze track misschien hebben gemaakt om te laten zien dat ze +- 4 genres kunnen combineren? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een super fijne plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

is het dan officieel bevestigd dat het noisecontrollers ft. showtek is? misschien is het wel gewoon pavelow ft. showtek dan is het niet zo gek dat het house achtig is.. maar uiteraard niet verstandig om dit in de hardstyle scene te draaien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 11:17 
 
Hardtraxx Addict

gydo schreef:
is het dan officieel bevestigd dat het noisecontrollers ft. showtek is? misschien is het wel gewoon pavelow ft. showtek dan is het niet zo gek dat het house achtig is.. maar uiteraard niet verstandig om dit in de hardstyle scene te draaien..

Dit. Miss is het wel een collab met Pavelow. Had hier ook nog niet aan gedacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 23:45 
 
Hardtraxx Addict

hsgroningen schreef:
gydo schreef:
is het dan officieel bevestigd dat het noisecontrollers ft. showtek is? misschien is het wel gewoon pavelow ft. showtek dan is het niet zo gek dat het house achtig is.. maar uiteraard niet verstandig om dit in de hardstyle scene te draaien..

Dit. Miss is het wel een collab met Pavelow. Had hier ook nog niet aan gedacht!


Waarom dat? Iemand zei het een paar pagina's terug al. Showtek is een enorm grote naam in Amerika, en zo kunnen Noisecontrollers lekker meeliften op die naam. Als ze Pavelow hadden gedaan (wat een relatief onbekende naam is) hadden ze veel minder publiciteit gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 16:36 
 
Hardtraxx Addict

Nijidik schreef:
Showtek is een enorm grote naam in Amerika, en zo kunnen Noisecontrollers lekker meeliften op die naam. Als ze Pavelow hadden gedaan (wat een relatief onbekende naam is) hadden ze veel minder publiciteit gehad.

Toch kunnen we maar beter niks uitsluiten, maar ik begrijp je punt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

best verfrissend dit! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Heerlijk dit!

Indeed :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 11:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik zou een house producer toch geen hardstyle stukje in een house nummer stoppen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 23:38 
 
Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Het gaat d'r om dat het tegenwoordig bijna een grote hype is om houseplaten te remixen van grote house/elektro artiesten en daarnaast ook zelf house te maken. f.


Een hype? HHZ heeft paar house platen geremixt en heeft wel wat electro plaatjes onder shilo gemaakt. NC heeft plaat op 130 bpm en deze plaat met showtek. Verder zijn er geen andere met house bezig toch? In ieder geval niet onder hun hardstyle alias.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 23:43 
 
Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
G1LL schreef:
Het gaat d'r om dat het tegenwoordig bijna een grote hype is om houseplaten te remixen van grote house/elektro artiesten en daarnaast ook zelf house te maken. f.


Een hype? HHZ heeft paar house platen geremixt en heeft wel wat electro plaatjes onder shilo gemaakt. NC heeft plaat op 130 bpm en deze plaat met showtek. Verder zijn er geen andere met house bezig toch? In ieder geval niet onder hun hardstyle alias.

Coone , WP & Zany -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 00:34 
 
Hardtraxx Addict

Weetje wat ik denk? Dat dit net als Quatre Mains een virtuele collab wordt. Noisecontrollers ft. Pavelow & Showtek
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Laat ik nou precies niks hebben met deze soort muziek. Vind het allemaal best wat ze doen, maar ik hoef het niet te horen op een hardstylefestival.


eregister op q-dance tomorrowland gehoord ;) ! Wat klonk dat heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 21:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De track is wel dik baas.. Maar om dit nou op hardstyle feestjes te draaien, nee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 23:25 
 
Hardtraxx Addict

Wout1997 schreef:
Phase 2 schreef:
G1LL schreef:
Het gaat d'r om dat het tegenwoordig bijna een grote hype is om houseplaten te remixen van grote house/elektro artiesten en daarnaast ook zelf house te maken. f.


Een hype? HHZ heeft paar house platen geremixt en heeft wel wat electro plaatjes onder shilo gemaakt. NC heeft plaat op 130 bpm en deze plaat met showtek. Verder zijn er geen andere met house bezig toch? In ieder geval niet onder hun hardstyle alias.

Coone , WP & Zany -.-


Die maken daarnaast toch geen house?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 17:37 
 
Hardtraxxer

gydo schreef:
is het dan officieel bevestigd dat het noisecontrollers ft. showtek is? misschien is het wel gewoon pavelow ft. showtek dan is het niet zo gek dat het house achtig is.. maar uiteraard niet verstandig om dit in de hardstyle scene te draaien..


In een interview van EDN met Showtek zeiden ze dat ze bezig waren met een collab met de Noisecontrollers. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 18:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Die maken daarnaast toch geen house?


130bpm, house.. wat is het verschil

beide wil je niet horen op een hardstyle feest
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek