Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 14:38 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Showtek & Noisecontrollers

Track(s): Get Loose

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 14:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Klinkt best wel geinig zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

'ohmygod het zit productietechnisch allemaal zoooo goed in elkaar! :D'

Flikker alsjeblieft op met deze onzin.
Hoort ook niet in dit topic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 14:44 
 
Hardtraxxer

Wat moet ik hier wel niet van denken? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WHAT THE FUCK? ik dacht echt hier kan wel een lekker hardstyle track uitkomen. Dit slaat echt nergens op, NC wtf doen jullie, gaan jullie serieus showtek achterna :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

Beste Bas Oskam,

Flikkerstraal aub zo snel mogelijk op met deze muziek. Sinds Digital Age is het al slappe hap geworden, en nu alweer een 130 bpm plaat. Ga dit lekker releasen op het label van Hardwell oid, maar draai dit niet op een Hard Dance feest.

Dank,
iMark

Ps. Maak eens een plaat zoals deze:
http://www.youtube.com/watch?v=dUO4sgAD5aM
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klaar met die house platen.. "t klinkt best vet zo LQ, maar ga je OF richten of House/Elektro/130 bpm of ga je richten op Hardstyle. Dat je 10 sec house d'r in hebt kan best voor een keertje, maar complete house platen maken hoeft van mij niet weer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:08 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Beste Bas Oskam,

Flikkerstraal aub zo snel mogelijk op met deze muziek. Sinds Digital Age is het al slappe hap geworden, en nu alweer een 130 bpm plaat. Ga dit lekker releasen op het label van Hardwell oid, maar draai dit niet op een Hard Dance feest.

Dank,
iMark

Ps. Maak eens een plaat zoals deze:
http://www.youtube.com/watch?v=dUO4sgAD5aM

Sommige mensen kunnen het nou eenmaal niet verkroppen dat muziek verandert, en muziek breder wordt. Dus ook in het geval van hardstyle vinden er veranderingen plaats. Nou ben ik het met je eens dat hij dit niet op die stage moet draaien, aangezien dit een hardstyle stage is. Maar waarom niet op een Hard Dance feest? Volgens mij valt deze track daar toch gewoon onder. En producenten produceren muziek die zij zelf goed vinden. Dus als je hardstyle wilt, ga dan naar B-front of Gunz for hire? Of ben je niet op festivals te vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

poekiepoes12 schreef:
Dus als je hardstyle wilt, ga dan naar B-front of Gunz for hire? Of ben je niet op festivals te vinden?


Ik word hier zo moe van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:13 
 
Hardtraxx Addict

Het zou beter zijn als Bas Oskam een house alias zou maken. Dan wordt deze scene er ook niet mee vervuild. En zoals het hierboven ook al is gezegd, draai dit soort tracks alsjeblieft niet op een Hardstyle podium...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:14 
 
Hardtraxxer

poekiepoes12 schreef:
iMark schreef:
Beste Bas Oskam,

Flikkerstraal aub zo snel mogelijk op met deze muziek. Sinds Digital Age is het al slappe hap geworden, en nu alweer een 130 bpm plaat. Ga dit lekker releasen op het label van Hardwell oid, maar draai dit niet op een Hard Dance feest.

Dank,
iMark

Ps. Maak eens een plaat zoals deze:
http://www.youtube.com/watch?v=dUO4sgAD5aM

Sommige mensen kunnen het nou eenmaal niet verkroppen dat muziek verandert, en muziek breder wordt. Dus ook in het geval van hardstyle vinden er veranderingen plaats. Nou ben ik het met je eens dat hij dit niet op die stage moet draaien, aangezien dit een hardstyle stage is. Maar waarom niet op een Hard Dance feest? Volgens mij valt deze track daar toch gewoon onder. En producenten produceren muziek die zij zelf goed vinden. Dus als je hardstyle wilt, ga dan naar B-front of Gunz for hire? Of ben je niet op festivals te vinden?


Ben ik het niet met je eens, als ze zoveel geld betaald om een mooie dag te hebben en je ziet namen staan zoals NC, WS, HHZ etc dan verwacht je ook dat ze de muziek draaien waarmee ze bekend zijn geworden.
In elk geval muziek van hun genre.

Als ik 18 augustus op de main van Decibel sta, wil ik Noisecontrollers hardstyle horen draaien, en niet tussendoor van dit soort meuk en quattre mains dubstyle rommel. En vanuit dat opzicht ben ik het ook eens met Imark want anders moeten ze gewoon netzo als showtek gewoon totaal voor een andere genre kiezen en andere producers de ruimte geven voor hun talenten.

Maar dat is mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze track klonk echt fucking dik! Alleen jammer dat ze nog een laatste climax met hardstyle kicks er in hebben zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het kan me vrij weinig schelen welke kant ze op gaan eerlijk gezegd, ze hebben in het verleden bewezen dat ze hardstyle kunnen maken, misschien hebben ze nu de behoefte om een andere richting(en) op te gaan. Ik laat dit in ieder geval aan me voorbij gaan, maar dat komt vooral omdat ik 0,0 met house/deze vorm van hardstyle heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:45 
 

Hebben ze eens een keer een track met Showtek en een 130 BPM track, en meteen word er geschreeuwd dat ze Showtek achterna gaan.

Ben maar niet bang hoor vriendjes, ze stoppen niet.
Jankvereniging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:54 
 
Hardtraxx Elite

Maestro N schreef:
Het kan me vrij weinig schelen welke kant ze op gaan eerlijk gezegd, ze hebben in het verleden bewezen dat ze hardstyle kunnen maken, misschien hebben ze nu de behoefte om een andere richting(en) op te gaan. Ik laat dit in ieder geval aan me voorbij gaan, maar dat komt vooral omdat ik 0,0 met house/deze vorm van hardstyle heb.


Volledig met je eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ik kan hier nog niks uit opmaken. wacht dus wel ff op hq :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

poekiepoes12 schreef:
Sommige mensen kunnen het nou eenmaal niet verkroppen dat muziek verandert, en muziek breder wordt. Dus ook in het geval van hardstyle vinden er veranderingen plaats. Nou ben ik het met je eens dat hij dit niet op die stage moet draaien, aangezien dit een hardstyle stage is. Maar waarom niet op een Hard Dance feest? Volgens mij valt deze track daar toch gewoon onder. En producenten produceren muziek die zij zelf goed vinden. Dus als je hardstyle wilt, ga dan naar B-front of Gunz for hire? Of ben je niet op festivals te vinden?


Aha, Volgens ben ik fan van NC geworden door tracks als surge of power, samara, jaydee en dat soort werk. Dit is house. Laat dit lekker door mafketels als Afrojack maken, die kunnen dat nog beter ook. En over jou quote, Waarom niet op een Hard Dance feest. NEE! Hard dance is minstens 145 bpm, en standaard word het gedraaid op 152/153. Dan wil ik geen 130 bpm rommel horen. en dan de opmerking
Code:
Dus als je hardstyle wilt, ga dan naar B-front of Gunz for hire?

Slaat werkelijk helemaal nergens op. Noisecontrollers is een Hardstyle act. dan wil ik hardstyle horen, geen house. Of draaien enkel b-front en gunz for hire hardstyle in jou ogen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:07 
 
Hardtraxxer

Symbolism schreef:
poekiepoes12 schreef:
iMark schreef:
Beste Bas Oskam,

Flikkerstraal aub zo snel mogelijk op met deze muziek. Sinds Digital Age is het al slappe hap geworden, en nu alweer een 130 bpm plaat. Ga dit lekker releasen op het label van Hardwell oid, maar draai dit niet op een Hard Dance feest.

Dank,
iMark

Ps. Maak eens een plaat zoals deze:
http://www.youtube.com/watch?v=dUO4sgAD5aM

Sommige mensen kunnen het nou eenmaal niet verkroppen dat muziek verandert, en muziek breder wordt. Dus ook in het geval van hardstyle vinden er veranderingen plaats. Nou ben ik het met je eens dat hij dit niet op die stage moet draaien, aangezien dit een hardstyle stage is. Maar waarom niet op een Hard Dance feest? Volgens mij valt deze track daar toch gewoon onder. En producenten produceren muziek die zij zelf goed vinden. Dus als je hardstyle wilt, ga dan naar B-front of Gunz for hire? Of ben je niet op festivals te vinden?


Ben ik het niet met je eens, als ze zoveel geld betaald om een mooie dag te hebben en je ziet namen staan zoals NC, WS, HHZ etc dan verwacht je ook dat ze de muziek draaien waarmee ze bekend zijn geworden.
In elk geval muziek van hun genre.

Als ik 18 augustus op de main van Decibel sta, wil ik Noisecontrollers hardstyle horen draaien, en niet tussendoor van dit soort meuk en quattre mains dubstyle rommel. En vanuit dat opzicht ben ik het ook eens met Imark want anders moeten ze gewoon netzo als showtek gewoon totaal voor een andere genre kiezen en andere producers de ruimte geven voor hun talenten.

Maar dat is mijn mening.

Daar ben ik het ook volkomen mee eens. Deze tracks 'horen niet thuis' op een hardstyle stage. Klopt. Maar wel op een Hard Dance Festival. ;) Maar aan de andere kant, het gaat om die 1-2 tracks in een set per artiest. Waar hebben we het over? Heb je even tijd om bij te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:09 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
poekiepoes12 schreef:
Sommige mensen kunnen het nou eenmaal niet verkroppen dat muziek verandert, en muziek breder wordt. Dus ook in het geval van hardstyle vinden er veranderingen plaats. Nou ben ik het met je eens dat hij dit niet op die stage moet draaien, aangezien dit een hardstyle stage is. Maar waarom niet op een Hard Dance feest? Volgens mij valt deze track daar toch gewoon onder. En producenten produceren muziek die zij zelf goed vinden. Dus als je hardstyle wilt, ga dan naar B-front of Gunz for hire? Of ben je niet op festivals te vinden?


Aha, Volgens ben ik fan van NC geworden door tracks als surge of power, samara, jaydee en dat soort werk. Dit is house. Laat dit lekker door mafketels als Afrojack maken, die kunnen dat nog beter ook. En over jou quote, Waarom niet op een Hard Dance feest. NEE! Hard dance is minstens 145 bpm, en standaard word het gedraaid op 152/153. Dan wil ik geen 130 bpm rommel horen. en dan de opmerking
Code:
Dus als je hardstyle wilt, ga dan naar B-front of Gunz for hire?

Slaat werkelijk helemaal nergens op. Noisecontrollers is een Hardstyle act. dan wil ik hardstyle horen, geen house. Of draaien enkel b-front en gunz for hire hardstyle in jou ogen?

Nee dat niet, maar ik kreeg sterk de indruk dat NC in jouw ogen geen echte hardstyle is. Dus mijn fout. Heb zelf namelijk ook altijd een hekel aan types die zeggen, hardstyle is B-Front. Omdat B-Front in mijn ogen totaal 'uitgemolken' is, en omdat dit gewoon raw hardstyle is. Ben zelf namelijk meer van de cheesy/hands-up hardstyle!

Het gaat erom dat hardstyle breder wordt en dat kun je het leuk vinden of niet. Ik vind het persoonlijk wel iets hebben om afentoe in een set wat anders te horen. Maar ik heb een hekel aan mensen die roepen 'ga ergens anders je troep verkopen'. Dat is gewoon een mening en dat moet je niet gaan verkopen als feit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat d'r om dat het tegenwoordig bijna een grote hype is om houseplaten te remixen van grote house/elektro artiesten en daarnaast ook zelf house te maken. Het heeft niks met hardstyle te maken, en ook ik wil gewoon hardstyle horen bij Noisecontrollers en of dat nou handjeklap of doorbeuken is staat hier los van. Las hierboven iets van een andere alias om house platen te maken. Lijkt me wel een goed plan. Pavelow als dubstep, Noisecontrollers als Hardstyle en wat mij betreft Boskamz als house alias ofzo.

Op een hardstyle stage wil ik hardstyle horen, en niet iets anders. Voor de house ga ik wel naar een house stage of een house feest.

Los hiervan, de track klinkt wel erg vet.

Trouwens, als je kritiek hebt over deze plaat houd 't dan een beetje netjes, en ga geen woorden gebruiken flikkerstraal een eind op ofzo. Ook dwalen we hier weer een beetje af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bagger zooi. Gelukkig ook niet naar de NC's geweest gisteren, want heb niks gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:22 
 
Hardtraxxer

Headhunterz is de laatste ook veel houseplaten aan het remixen, en vanuit mijn omgeving weet ik dat het dagjesvolk deze platen geweldig vindt. En juist zolang deze mensen het vet vinden, en van de liefhebbers ook de helft, gaan deze artiesten hier (helaas) gewoon mee door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel ernstig hoe mensen reageren hier. Noisecontrollers maken een keer een andere plaat dan hardstyle en er word gelijk gezegd dat ze showtek achter na gaan. Mensen denk eens na dat die jongens ook eens wat anders willen proberen. Het staat jullie niet aan en gelijk verachten jullie ze. Accepteer nou eens eerst dat showtek niet meer hardstyle produceerd en dat het op label van showtek gereleased word. Aangezien showtek juist zoveel mogelijk collabs aangaat had je ook niets anders dan dit kunnen verwachten. Wees open voor iets nieuws.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:55 
 
Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
Hebben ze eens een keer een track met Showtek en een 130 BPM track, en meteen word er geschreeuwd dat ze Showtek achterna gaan.

Ben maar niet bang hoor vriendjes, ze stoppen niet.
Jankvereniging.

Helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 17:17 
 
Hardtraxx Elite

Noisecontrollers gaan gewoon wat gevarieerder produceren. Daar is Bas al een tijd mee bezig met zijn pavelow project. In noisecontrollers setjes draaide ze overigens ook al pavelow tracks dus een Noisecontroller set was al niet meer 100% hardstyle. En om eerlijk te zijn vind ik het prima als ze dit soort tracks in een hardstyle set af en toe draaien. Gewoon leuk voor de variatie.
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek