Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Noisecontrollers gaan gewoon wat gevarieerder produceren. Daar is Bas al een tijd mee bezig met zijn pavelow project. In noisecontrollers setjes draaide ze overigens ook al pavelow tracks dus een Noisecontroller set was al niet meer 100% hardstyle. En om eerlijk te zijn vind ik het prima als ze dit soort tracks in een hardstyle set af en toe draaien. Gewoon leuk voor de variatie.


Jaaa heerlijk, al 't tempo, energie en drive uit je set halen. Heeeeerlijk.. :x :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 17:31 
 
Hardtraxx Addict

Ik wacht wel op een HQ versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 17:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik weet niet goed wat ik hiervan moet vinden. Aan de ene kant klinkt het als een geweldige house plaat, maar aan de andere kant is niet de échte stijl van de Noisecontrollers. Persoonlijk vind ik het niet erg dat de noisecontrollers af en toe eens een track maken van een andere stijl, want diversiteit was geweldig toch...? Daarnaast vindt ik het erg kort door de bocht om de NC nu weer de grond in te boren, terwijl ze 2 weken geleden de hemel in werden geprezen met hun nieuwe plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is alleen erg jammer om het onder dezelfde alias te doen, maar dat is mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Hebben ze eens een keer een track met Showtek en een 130 BPM track, en meteen word er geschreeuwd dat ze Showtek achterna gaan.

Ben maar niet bang hoor vriendjes, ze stoppen niet.
Jankvereniging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
emmerick schreef:
Noisecontrollers gaan gewoon wat gevarieerder produceren. Daar is Bas al een tijd mee bezig met zijn pavelow project. In noisecontrollers setjes draaide ze overigens ook al pavelow tracks dus een Noisecontroller set was al niet meer 100% hardstyle. En om eerlijk te zijn vind ik het prima als ze dit soort tracks in een hardstyle set af en toe draaien. Gewoon leuk voor de variatie.


Jaaa heerlijk, al 't tempo, energie en drive uit je set halen. Heeeeerlijk.. :x :surrender:

Je haalt me de woorden uit te mond, G1LL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 18:49 
 
Hardtraxx Veteran

Toch vraag ik me steeds meer wat de visie van Noisecontrollers is. Met tracks als Give It Up had ik al mijn vraagtekens. de 130 bpm track uit hws 13 en deze track daarbij, lijkt het er steeds meer op dat ze richting house willen gaan. In de house scene is dit vast een goede track, maar dit is toch geen hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 19:02 
 
Hardtraxx Elite

had eigenlijk gehoopt op een hardstyle plaat, maar dit klinkt tot nu ook erg vet hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gehuil hier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 19:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Wat een gehuil hier xd


Zoiets heet je mening ventileren, dropstaaf.

Waardeloze plaat, hoort niet thuis op een hardstyle-stage. Weg ermee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 19:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit had ik wel zien aankomen.
Dat ze maar snel terug met wat stevige platen komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jur schreef:
Maximize schreef:
Wat een gehuil hier xd


Zoiets heet je mening ventileren, dropstaaf.

Waardeloze plaat, hoort niet thuis op een hardstyle-stage. Weg ermee.


Als ze het bij meningen houden ipv ze volledig de grond in boren en roepen dat ze Showtek achterna gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb de track niet geluisterd, laat dat voorop staan.

Ik heb er ook totaal geen problemen mee dat dit (130 bpm tracks e.d.) geproduceerd wordt door Bas (en Showtek), maar doe het dan alsjeblieft onder een andere naam. Had prima Pavelow & Showtek kunnen zijn toch (lees ik in ieder geval af aan de reacties)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 19:11 
 
Hardtraxx Veteran

Een keer commentaar geven op een mainstream-artiest en direct ben je een huilebalk die niet zo moet zeuren. Doe verdomme niet zo kinderachtig en accepteer dat er kritiek is op een track die langzamer gaat dan wat wij willen horen; hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 19:14 
 
Hardtraxxer

jaron123 schreef:
WHAT THE FUCK? ik dacht echt hier kan wel een lekker hardstyle track uitkomen. Dit slaat echt nergens op, NC wtf doen jullie, gaan jullie serieus showtek achterna :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 19:28 
 
Hardtraxxer

vind het prima dat ze af en toe zulke soort tracks maken en door de set heen draaien maar deze track klinkt nu in LQ echt gruwelijk kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 19:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dikke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het boeit me niet zoveel dat Noisecontrollers een house track produceren, maar op een hardstyle feest hoor je gewoon hardstyle te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 19:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Hard dance is minstens 145 bpm, en standaard word het gedraaid op 152/153. Dan wil ik geen 130 bpm rommel horen. en dan de opmerking

Onzin, hardtrance valt ook gewoon onder de harddance scene en varieert van 130-150 bpm. Er zijn zelfs zat (early) hardstyle platen die gewoon rond de 140 bpm zijn. Daarentegen ben ik het er wel mee eens dat House niet thuishoort op een harddance festival. Het interesseert me verder niets wat producers willen maken, maar trek een genre als hardstyle er niet in mee. Oftewel, verplaats dit topic naar andere muziek. Aan de andere kant mogen ze van mij hardstyle er van harte in meetrekken, het valt nu toch al niet meer te redden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het einde is nabij xd Maar goed, het tempo van hardstyle/hard dance/whatever is voor jullie veel toonaangevender dan de kicks en sounds? Er wordt zat andere muziek op 150 bpm gemaakt, maar dat is geen hardstyle en valt altijd wel te onderscheiden van hardstyle. Hardstyle heeft dus absoluut andere kenmerken dan het tempo, en daar zit deze plaat vol van voor zover ik kan horen. Maar toch is het house rommel volgens jullie, omdat het delen van 100 en van 130 bpm bevat. Is het tempo van ca. 150 bpm nou zo essentieel voor het genre hardstyle en zo ja, waarom? Je kunt eigenlijk moeilijk met argumenten aan komen zetten, want er zijn maar best beperkte voorbeelden. Je kunt dus niet bij voorhand zeggen dat het de drive eruithaalt of energieloos is (sowieso is dat een kwestie van smaak). Er is ook veel 150 bpm hardstyle zonder drive of energie. Misschien moet het 'goede' trage hardstyle gewoon nog gemaakt worden.

Je kan het ook zo bekijken: fuck jullie :P. Bas moet maken wat hij zelf wil en wat hij zelf leuk vindt (dat zeggen jullie tenslotte altijd, achter je eigen producties staan en niet met commercie bezighouden!). Wat mij betreft draait hij het en als niemand het leuk vindt, dan houdt het vanzelf wel op (wordt niet meer gedraaid of hij wordt niet meer geboekt). Vinden mensen (andere mensen dan jullie wellicht), het wel leuk, dan is er tenminste iemand blij mee gemaakt. Ik zal iig met interesse en een open mind blijven volgen wat er uit komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond t gister wel vet klinken :thumbsup: Hardstyle publiek staat nou niet echt bekend om zijn openheid voor experimentele vernieuwing, ook ik ben niet met alles blij. Accepteer maar gewoon dit soort uitstapjes, het zal namelijk vaker voorkomen denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

Squid schreef:
Ik weet niet goed wat ik hiervan moet vinden. Aan de ene kant klinkt het als een geweldige house plaat, maar aan de andere kant is niet de échte stijl van de Noisecontrollers.
Daarnaast vindt ik het erg kort door de bocht om de NC nu weer de grond in te boren, terwijl ze 2 weken geleden de hemel in werden geprezen met hun nieuwe plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:35 
 

Kom op zeg Bas produceert toch ook hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:39 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Kom op zeg Bas produceert toch ook versnelde hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 21:41 
 
Hardtraxxer

kom op zeg showtek heeft een fu**ing plaat met tiesto geproduceert en nu menen ze effe terug te komen met een zogenaamde hardstyle plaat plz showtek go back to your house friends :mad: en ook noisecontrollers heb ik me zwaar in vergist hoop dat ze snel weer met een stevige hardstyle plaat komen maar denk dat dat wel goed komt ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek