Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
130bpm, house.. wat is het verschil

beide wil ik niet horen op een hardstyle feest


FYP.

Ik wil 130bpm overigens wel horen op een hardstyle feest (met mate), maar house niet, dus er zal wel een verschil zijn. Waarschijnlijk iets met vocals of hihats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Nieuw genre? HardMoombah of Moombahstyle? lol


Hard 'n Moombah?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 09:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Heerlijk dit!


dit dus, heerlijk trackje! Lekker verfrissend
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 12:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Zoals ik al had gezegd aan de ene kant super geniaal maar aan de andere kant hoort dit niet tussen de hardstyle.
Geniaal! :loving: :loving: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 22:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iMark schreef:
En over jou quote, Waarom niet op een Hard Dance feest. NEE! Hard dance is minstens 145 bpm, en standaard word het gedraaid op 152/153.

Jij weet echt niet waar je het over hebt man. De laatste tijd wordt er binnen de hard dance (= dus wat anders dan hardstyle, voor de duidelijkheid) flink op los geflirt met dubstep invloeden, electro en zelfs jump. En ja, daar zitten ook langzamere stukjes bij. Wel eens de Subground tracks van Activator gehoord bijvoorbeeld?

Ik kan dit wel waarderen, ik ben niet zo dichtgetikt dat ik alleen maar wil horen wat ik verwacht. Sowieso kan ik de mindset van Noisecontrollers wel waarderen. Quatre Mains is wat mij betreft één van de vetste tracks van het jaar.

En NIEMAND kan een artiest 'verplichten' om 'te doen waar hij voor wordt geboekt'. Het is een artiest, daar zit het woordje 'art' in, Engels voor kunst. Het is dus een kunstenaar, geen fucking jukebox...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 22:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Het einde is nabij xd Maar goed, het tempo van hardstyle/hard dance/whatever is voor jullie veel toonaangevender dan de kicks en sounds? Er wordt zat andere muziek op 150 bpm gemaakt, maar dat is geen hardstyle en valt altijd wel te onderscheiden van hardstyle. Hardstyle heeft dus absoluut andere kenmerken dan het tempo, en daar zit deze plaat vol van voor zover ik kan horen. Maar toch is het house rommel volgens jullie, omdat het delen van 100 en van 130 bpm bevat. Is het tempo van ca. 150 bpm nou zo essentieel voor het genre hardstyle en zo ja, waarom? Je kunt eigenlijk moeilijk met argumenten aan komen zetten, want er zijn maar best beperkte voorbeelden. Je kunt dus niet bij voorhand zeggen dat het de drive eruithaalt of energieloos is (sowieso is dat een kwestie van smaak). Er is ook veel 150 bpm hardstyle zonder drive of energie. Misschien moet het 'goede' trage hardstyle gewoon nog gemaakt worden.

Ah, iemand met intelligentie op Hardtraxx. Wat een verademing!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 11:59 
 
Hardtraxx Addict

Echt een heerlijke experimentele track, met van die lekkere gekke sounds en lage kicks. Hier wil ik meer van horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 12:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Deze track bevat juist de elementen uit andere genres die ik geen klap aan vind. Bovendien is de overgang naar Pounding Senses natuurlijk belachelijk. Jammer/toevallig dat de grote namen altijd experimenteren met de meest populaire stijlen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 13:30 
 
Hardtraxx Addict

Productietechnisch van het allerhoogste niveau, wat een sounds :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na 2 minuten, afschuwelijk. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 18:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan dit terug naar hardstyle trouwens? Met die sample die Wildstylerz heeft gepost is nu duidelijk dat het allemaal hardstyle kicks zijn die gebruikt worden. Dit is dus niet minder hardstyle dan Quatre Mains / Music Made Addict (Headhunterz & Wildstylez Remix) / Spaceman (Headhunterz Remix) / et cetera et cetera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

Kwisniks schreef:
Productietechnisch van het allerhoogste niveau, wat een sounds :worship:

Dit dus, hoorde het op Decibel, was onder de indruk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 22:54 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Bovendien is de overgang naar Pounding Senses natuurlijk belachelijk..


Vervelend man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks in 150 bpm zijn erg soft , kutkicks als give it up en unite :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind het een vette track
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 17:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hallo? Mods? Kunnen jullie dit terug zetten naar hardstyle (zie mijn vorige post)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Hallo? Mods? Kunnen jullie dit terug zetten naar hardstyle (zie mijn vorige post)?

Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Sunboom schreef:
Hallo? Mods? Kunnen jullie dit terug zetten naar hardstyle (zie mijn vorige post)?

Nee


Is jouw naam groen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
patrickjeb schreef:
Sunboom schreef:
Hallo? Mods? Kunnen jullie dit terug zetten naar hardstyle (zie mijn vorige post)?

Nee


Is jouw naam groen? :P

Laatst werd gezegd dat ik me als een admin gedroeg, dus bij deze :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit topic bewijst maar weer eens hoe conservatief het hardstyle publiek is. Zodra er een keer iemand experimenteert en eens wat anders doet ipv een 4x4 beat of eens wat met bpm speelt is het meteen moord en brand. Je zag het toen Toneshifterz met Elektroshock kwamen, toen Headhunterz en Brennen heart met MF point of perfection aankwamen, je zag het zelfs toen Technoboy met Lento (of 'undersound') experimenteerde. En nu zijn NC de boosdoeners. Mensen beginnen zelfs te zeiken wanneer Wildstylez een keer een track van 140 bpm maakt.
En aan de ene kant begrijp ik het ook allemaal wel. Want de Hardstyle die headhunterz elke maand in HWS stopt begint steeds meer op house te lijken op bepaalde punten, met heart signs and all. Maar om meteen NC af te branden omdat ze een keer wat geks doen, want volgens mij is het ook niet meer (wordt deze plaat uberhaupt gereleased op hardstyle lanel) vind ik ook overdreven. Ze maken gewoon een track waarin vier stijlen bij elkaar komen, en het werkt gewoon, van mij krijgen ze daar alleen maar respect voor. In andere genres zie je deze angst voor nieuwe dingen naar mijn mening veel minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Maar om meteen NC af te branden omdat ze een keer wat geks doen, want volgens mij is het ook niet meer (wordt deze plaat uberhaupt gereleased op hardstyle lanel) vind ik ook overdreven.

Meen je dat? :lol:
Je hebt kennelijk niet gevolgd welke platen ze nog meer hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:48 
 

Het volk is verwend.
:")
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Koelkast schreef:
Maar om meteen NC af te branden omdat ze een keer wat geks doen, want volgens mij is het ook niet meer (wordt deze plaat uberhaupt gereleased op hardstyle lanel) vind ik ook overdreven.

Meen je dat? :lol:
Je hebt kennelijk niet gevolgd welke platen ze nog meer hebben


je bedoelt de track van pavelow neem ik aan?
die zie ik niet als NC tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
je bedoelt de track van pavelow neem ik aan?
die zie ik niet als NC tracks


Je kent bijvoorbeeld deze ook niet?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek