FUSION 048-5 :
Southstylers - Nok Joe Douwn / In De Strieel
Lekker vaag
Southstylers - Nok Joe Douwn / In De Strieel
Lekker vaag
View on YouTubeReblaxxx Crew ft Geert Bilders - Doe De Allogtoon (Junior Rodgers, Carlos Barbosa and Glenn B Remix)
Dat heb ik ook, maar op een feest zou ik het niet trekken, wordt ik zo lui en sloom vanDaveytl wrote:Als ik onder invloed ben van alcohol, gewoon Hardstyle luisteren en nóg intenser genieten!
Geniale shit!Sainen wrote:View on YouTube
Album gedownload, staat wat vette shit opSainen wrote:View on YouTube
Dat zal de Optimus Prime remake dan zijn. Ff op youtube zoeken en je vindt een downloadlink. Vind die vocals juist vet eigenlijk.Sainen wrote:Heb zelf het album van Crystal Castles niet. Staat daar ook een instrumental op van Baptism? De eerste keer dat ik het nummer hoorde, was het namelijk zonder die vocals. Heb hem alleen nog nooit terug kunnen vinden.
Persoonlijk vind ik 100th window en Heligoland de beste albums van massive attack, dus die heb ik gekocht. Heb Mezzanine, Protection, No Protection en Blue Lines gedownload.
Hoofdcoach wrote:House/techno is geniaal op MDMA
Dit dus.DarkBeatz wrote:Dikke goa/psytrance terwijl je aan het trippen bent
Daarom dus dat op KrancK echt gewoon iedereen bijna van de kaart was, jezus die techno mensen slikken in nog grotere percentages xtc als de gemiddelde hardstyle populatie bij elkaarPNXRMX wrote:en dit. Stond er echt van versteld hoe hard ik van techno kon genieten op Awakenings. Het verschil tussen nuchter en niet-nuchter is ZO GROOT met die muziek.