Tot mijn verbazing, ik ook ja. Zaterdag los gegaan als een malle. Maar dat kan ook door de FF komen en niet zozeer door de muziek, misschien is opera nog wel leuk danKepro wrote:House muziek
Related topics
- View the latest post: Origins 2019 Warmup - Onder het Zilverfolie
- View the latest post: Onderzoek onder Theracords fans
- View the latest post: Rap vocal onder een Hardcore track
- View the latest post: Nieuwe fetish onder Japanse scholieren: oogballikken
- View the latest post: Voor de reizigers onder ons: Een roadtrip maken
Active topics in Andere muziek
Moderators
NOISEKICK@@@ nee maar house is dan wel chill:DChukkels wrote:Tot mijn verbazing, ik ook ja. Zaterdag los gegaan als een malle. Maar dat kan ook door de FF komen en niet zozeer door de muziek, misschien is opera nog wel leuk danKepro wrote:House muziek
-
A
Word er heeeel sloom vanKhadber wrote:View on YouTube
1 die het altijd goed doet op de studentenfeestjes. Bijzonder.. vreemde plaat!
-
NHardtraxxer
- 238 posts member since 2009
- last seen Dec 2018
Jaa idd, vind het niet bijzonder goed maar blijf toch doorluisterenKhadber wrote:View on YouTube
spaaaacer frau
ook zo'n ontzettend vaag nummer en heerlijk als je naar de klote bent
View on YouTube
ook zo'n ontzettend vaag nummer en heerlijk als je naar de klote bent
View on YouTube
Dronken - HEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOO en alles wat daarmee te maken heeft
Stoned - vooral relaxte muziek, reggae is misschien wat cliché maar doet het wel goed. Als ik echt knetterstoned ben hoor ik echter liever geen hardere muziek, vind ik te agressief dan
Space/Pillen - Heb dan eigenlijk alleen hardstyle/hardcore geluisterd, maar Finalino van Art of Fighters is wel het leipste space-liedje binnen die genres
Stoned - vooral relaxte muziek, reggae is misschien wat cliché maar doet het wel goed. Als ik echt knetterstoned ben hoor ik echter liever geen hardere muziek, vind ik te agressief dan
Space/Pillen - Heb dan eigenlijk alleen hardstyle/hardcore geluisterd, maar Finalino van Art of Fighters is wel het leipste space-liedje binnen die genres
Ophidian Butterfly Vip... dat is mooi als je leip bent 
alleen het begin danHardstyleking wrote:Ophidian Butterfly Vip... dat is mooi als je leip bent
wtf zieke shit
Moet je de rest van die kerel zijn filmpjes kijkendjpatt wrote:wtf zieke shit
haha die ga ik volgende keer opzeker kijken:p volgens mij is dit echt een pracht filmpje als je aan de shit zit
Haha, dat zeker, toen ik em de eerste keer zag heb ik echt een half uur om da filmpje lopen lachen ofzoLars55 wrote:haha die ga ik volgende keer opzeker kijken:p volgens mij is dit echt een pracht filmpje als je aan de shit zit
Houd wel van een jointje onder een lekkere set.
-
M
De tering, die gek heeft me een wouze filmpjes als je dat gaat kijken onder invloed word je netzo paraNixxus wrote:Moet je de rest van die kerel zijn filmpjes kijkendjpatt wrote:wtf zieke shit
-
M
De tering, die gek heeft me een wouze filmpjes als je dat gaat kijken onder invloed word je netzo paraNixxus wrote:Moet je de rest van die kerel zijn filmpjes kijkendjpatt wrote:wtf zieke shit
als ik helder ben is het echt de lelijkste kut muziek ooit, maar spacet moet je keertje rap luisteren.View on YouTube
haha nein mann is zo droog dan heah ;p
ik hoorde em op de radio tijdens het werk, en was
echt zo van wtf.
ik hoorde em op de radio tijdens het werk, en was
echt zo van wtf.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
haha inderdaad zegKhadber wrote:View on YouTube
als ik goed lam ben vind ik van die gevoelige klassieke piano muziel ook vet dik, lekker op de bank liggen en dan nadenken
onder invloed van softdrugs luister ik het liefste gewoon hardstyle