Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 03:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Faithless is echt de ideale space-muziek. Al space ik al een tijdje (en sowieso) nooit meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 09:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
PNXRMX schreef:
en dit. Stond er echt van versteld hoe hard ik van techno kon genieten op Awakenings. Het verschil tussen nuchter en niet-nuchter is ZO GROOT met die muziek.


Daarom dus dat op KrancK echt gewoon iedereen bijna van de kaart was, jezus die techno mensen slikken in nog grotere percentages xtc als de gemiddelde hardstyle populatie bij elkaar :D Ook enorm veel schattige meiden wel met een pilletje achter de kiezen :P

Ik moet sowieso nog altijd een keer naar een techno-feest. Hoor daar alleen maar geweldige verhalen over. En dan idd onder invloed, heb het sowieso wel een beetje gehad met xtc op hardstyle-feesten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 13:27 
 

dawasiknie schreef:
DarkBeatz schreef:
PNXRMX schreef:
en dit. Stond er echt van versteld hoe hard ik van techno kon genieten op Awakenings. Het verschil tussen nuchter en niet-nuchter is ZO GROOT met die muziek.


Daarom dus dat op KrancK echt gewoon iedereen bijna van de kaart was, jezus die techno mensen slikken in nog grotere percentages xtc als de gemiddelde hardstyle populatie bij elkaar :D Ook enorm veel schattige meiden wel met een pilletje achter de kiezen :P

Ik moet sowieso nog altijd een keer naar een techno-feest. Hoor daar alleen maar geweldige verhalen over. En dan idd onder invloed, heb het sowieso wel een beetje gehad met xtc op hardstyle-feesten ;)

Ik ga met Hoofdcoach en echte_oostzaner hoogstwaarschijnlijk naar awakenings (onder invloed) lijkt me echt baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 14:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Ik ga met Hoofdcoach en echte_oostzaner hoogstwaarschijnlijk naar awakenings (onder invloed) lijkt me echt baas.


Naar Awakenings Weekender ga ik alvast ook, de meiden op techno feesten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Banaanslak schreef:
Ik ga met Hoofdcoach en echte_oostzaner hoogstwaarschijnlijk naar awakenings (onder invloed) lijkt me echt baas.


Naar Awakenings Weekender ga ik alvast ook, de meiden op techno feesten :love:


Dat was ook ons plan :D en dan leek de vrijdag me wel leip. Chris Liebing nog eens zien draaien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 14:54 
 
Hardtraxxer

drum&bass met een snoepje :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeg wat je zeggen wilt, maar geen enkele track gaat boven Wolken (Flinke Namen) als je stoned bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 22:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
DarkBeatz schreef:
Banaanslak schreef:
Ik ga met Hoofdcoach en echte_oostzaner hoogstwaarschijnlijk naar awakenings (onder invloed) lijkt me echt baas.


Naar Awakenings Weekender ga ik alvast ook, de meiden op techno feesten :love:


Dat was ook ons plan :D en dan leek de vrijdag me wel leip. Chris Liebing nog eens zien draaien :D

Cool! Count me in :D
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek