Active topics in Andere muziek

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Faithless is echt de ideale space-muziek. Al space ik al een tijdje (en sowieso) nooit meer :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
DarkBeatz wrote:
PNXRMX wrote:en dit. Stond er echt van versteld hoe hard ik van techno kon genieten op Awakenings. Het verschil tussen nuchter en niet-nuchter is ZO GROOT met die muziek.
Daarom dus dat op KrancK echt gewoon iedereen bijna van de kaart was, jezus die techno mensen slikken in nog grotere percentages xtc als de gemiddelde hardstyle populatie bij elkaar :D Ook enorm veel schattige meiden wel met een pilletje achter de kiezen :P
Ik moet sowieso nog altijd een keer naar een techno-feest. Hoor daar alleen maar geweldige verhalen over. En dan idd onder invloed, heb het sowieso wel een beetje gehad met xtc op hardstyle-feesten ;)
B
dawasiknie wrote:
DarkBeatz wrote:
PNXRMX wrote:en dit. Stond er echt van versteld hoe hard ik van techno kon genieten op Awakenings. Het verschil tussen nuchter en niet-nuchter is ZO GROOT met die muziek.
Daarom dus dat op KrancK echt gewoon iedereen bijna van de kaart was, jezus die techno mensen slikken in nog grotere percentages xtc als de gemiddelde hardstyle populatie bij elkaar :D Ook enorm veel schattige meiden wel met een pilletje achter de kiezen :P
Ik moet sowieso nog altijd een keer naar een techno-feest. Hoor daar alleen maar geweldige verhalen over. En dan idd onder invloed, heb het sowieso wel een beetje gehad met xtc op hardstyle-feesten ;)
Ik ga met Hoofdcoach en echte_oostzaner hoogstwaarschijnlijk naar awakenings (onder invloed) lijkt me echt baas.
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Banaanslak wrote:Ik ga met Hoofdcoach en echte_oostzaner hoogstwaarschijnlijk naar awakenings (onder invloed) lijkt me echt baas.
Naar Awakenings Weekender ga ik alvast ook, de meiden op techno feesten :love:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
DarkBeatz wrote:
Banaanslak wrote:Ik ga met Hoofdcoach en echte_oostzaner hoogstwaarschijnlijk naar awakenings (onder invloed) lijkt me echt baas.
Dat was ook ons plan :D en dan leek de vrijdag me wel leip. Chris Liebing nog eens zien draaien :D
S
Hardtraxxer
200 posts member since 2010
last seen Jan 2013
drum&bass met een snoepje :woot:
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Zeg wat je zeggen wilt, maar geen enkele track gaat boven Wolken (Flinke Namen) als je stoned bent.
View on YouTube
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Hoofdcoach wrote:
DarkBeatz wrote:
Dat was ook ons plan :D en dan leek de vrijdag me wel leip. Chris Liebing nog eens zien draaien :D
Cool! Count me in :D