Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 17:21 

Hardtraxxer

Ik ga komende zomer met paar vrienden een roadtrip maken met als hoofdbestemming Kroatië, daar zitten de rest van onze vrienden. We zijn van plan om vanuit Nederland in één keer naar Zell Am See te rijden om daar ons tentenkamp op te zetten en vervolgens een dagje daar door te brengen met als vertier skiën en zwemmen. Hierna gaan we snel de Tauerntunnel door om daar een nachtje te overnachten. 's Morgens willen we doorrijden naar Kroatië, Porec wel te verstaan. Hier verblijven we 9 dagen, zoals een standaard zuip vakantie. Wanneer die 9 dagen voorbij zijn, willen we doorrijden naar het Gardameer. Daar willen we overnachten, om vervolgens de morgen erop aan te rijden naar Monaco en daarna naar Cannes, om daar te overnachten (camping natuurlijk). Hierna vervolgen we onze weg naar Anduze in de Ardeche. Hier gaan we twee nachtjes slapen om een beetje rust te nemen. Ten slotte volgt de terugreis. Die doen we wel met een omweg én een pitstop. We gaan via het Viaduct van Milau door naar Bourges om daar te slapen en dan vanuit Bourges terug naar Nederland.

Het is nog niet de zekere route, maar globaal gezien wel. Ik heb al vaker hier iets op de site gelezen over andere HT'ers die een roadtrip gemaakt hebben.

Heeft er iemand nog tips of andere opmerkingen? We willen niet voor grote onverwachte verrassingen komen te staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 17:25 

Lol, ik wil van de zomer ook met vrienden gaan roadtrippen en ons plan was ook om naar Kroatië te gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 17:26 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Lol, ik wil van de zomer ook met vrienden gaan roadtrippen en ons plan was ook om naar Kroatië te gaan :D

Mag je wel de tijd voor nemen dan, slakken zijn niet zo snel :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 17:28 

Jurheinen schreef:
Banaanslak schreef:

Mag je wel de tijd voor nemen dan, slakken zijn niet zo snel :slow:

Hmmm-mm
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 17:54 

Hardtraxx Veteran

Ik heb t afgelopen zomer gedaan met een aantal vrienden. In 1 dag naar munchen gereden, daar buiten de stad een camping gepakt. In keiharde regen onze tent opgezet xd de volgende dag vroeg weg toen naar Rovinj (Kroatië)

Daar zat nog een andere groep vrienden, was dus aardig gezellig op de camping. Paar dagen gebleven en gefeest daar in de monvis. Is wel een vette plaats, Rovinj! Ook kwam er nog een andere vriendengroep langs dus was gekke boel

Na een aantal dagen door naar novalja met die groep die als laatste bij ons kwam, was de jongerenplaats van Kroatië. Helaas was alles in de wijde omtrek vol >.< om 10 uur 's avonds 1 plek gevonden op een camping, met 10 man in een kut tent geslapen. We waren toen helemaal klaar met het kamperen en gingen volgas naar Venetië. Daar vlak buiten een hotel gepakt en die avond en ochtend erna Venetië bezocht. (leuk 24€ om te parkeren xd )

Toen weer maar munchen gegaan, lekker gezopen in een of andere gare bar en nog waterpijpbar bezocht.

Volgende dag naar Antwerpen geweest, was helaas niet veel te doen, zijn toen in een bar geweest met 100en soorten bieren dus van alles geproefd :thumbsup:

Volgende dag naar huis gereden, was een mooi tripje :) maar deze zomer lekker vliegtuig 10'dagen albufeira :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 19:27 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Porec sowieso place to be, ben ik ook dit jaar :P

Wanneer en waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 19:38 

Hardtraxxer

Dan overlappen we een stukje. Mss kom ik je wel tegen, mits je Project 141 op je hoofd hebt staan. Of het moet natuurlijk zijn dat ik uberharde hardstyle BaSxzJuHs in de verte hoor, dan weet ik dat jij het bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 19:45 

Hardtraxx Veteran

Gewoon a4tje meenemen mee hardtraxx meeting erop. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 21:20 

Kraak... Piep...

Project 141 schreef:
Haha ik roep in elke club wel om de 10 minuten ff ''STINKJANUS'' :thumbsup:

Baas als je dat doet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 21:47 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Haha ik roep in elke club wel om de 10 minuten ff ''STINKJANUS'' :thumbsup:

Ik houd mijn oren open!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 21:53 

Roadtrippen, staat ook nog op mijn to-do-list
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 21:55 

Project 141 schreef:
Porec sowieso place to be, ben ik ook dit jaar :P

saai daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 00:21 

Hardtraxx Newbie

Ik wil meegaan met de dutch roadtrip 2013. Hebben jullie daar ervaring mee? Die gaan ook naar Split (kroatie). Het lijkt me wel super vet!! Dutchroadtrip.nl :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 01:07 

Bierkoning

Je wilt naar Monaco en Cannes? Succes met het vinden van een (betaalbare) slaapplek, en een (betaalbare) avond stappen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 01:09 

Linniepinnie schreef:
Ik wil meegaan met de dutch roadtrip 2013. Hebben jullie daar ervaring mee? Die gaan ook naar Split (kroatie). Het lijkt me wel super vet!! Dutchroadtrip.nl :thumbup:

Nee geen ervaring mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 01:12 

Bierkoning

Linniepinnie schreef:

Schijnt dat Spagaat een stuk gezelliger is.

*badum tss
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 13:03 

Hardtraxx Newbie

Haha Pommer, zeker teveel turnen gekeken op tv
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 19:07 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Je wilt naar Monaco en Cannes? Succes met het vinden van een (betaalbare) slaapplek, en een (betaalbare) avond stappen :P

De roadtrip is inmiddels verleden tijd. We hebben de reis iets aangepast, maar we zijn wel langs Monaco gekomen. Was inderdaad een flinke prijs die we moesten betalen, maar wel echt een gruwelijk vette locatie. Op een klif keken we uit op de zee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 19:10 

Bierkoning

Oh ik zie nu pas dat dit uit april komt haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 20:59 

Donateur

Pommer schreef:

Allebei geweest lekker gekampeerd, goed gegeten en het viel me alles reuze mee hoor.
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic