Ik ga komende zomer met paar vrienden een roadtrip maken met als hoofdbestemming Kroatië, daar zitten de rest van onze vrienden. We zijn van plan om vanuit Nederland in één keer naar Zell Am See te rijden om daar ons tentenkamp op te zetten en vervolgens een dagje daar door te brengen met als vertier skiën en zwemmen. Hierna gaan we snel de Tauerntunnel door om daar een nachtje te overnachten. 's Morgens willen we doorrijden naar Kroatië, Porec wel te verstaan. Hier verblijven we 9 dagen, zoals een standaard zuip vakantie. Wanneer die 9 dagen voorbij zijn, willen we doorrijden naar het Gardameer. Daar willen we overnachten, om vervolgens de morgen erop aan te rijden naar Monaco en daarna naar Cannes, om daar te overnachten (camping natuurlijk). Hierna vervolgen we onze weg naar Anduze in de Ardeche. Hier gaan we twee nachtjes slapen om een beetje rust te nemen. Ten slotte volgt de terugreis. Die doen we wel met een omweg én een pitstop. We gaan via het Viaduct van Milau door naar Bourges om daar te slapen en dan vanuit Bourges terug naar Nederland.
Het is nog niet de zekere route, maar globaal gezien wel. Ik heb al vaker hier iets op de site gelezen over andere HT'ers die een roadtrip gemaakt hebben.
Heeft er iemand nog tips of andere opmerkingen? We willen niet voor grote onverwachte verrassingen komen te staan!
Het is nog niet de zekere route, maar globaal gezien wel. Ik heb al vaker hier iets op de site gelezen over andere HT'ers die een roadtrip gemaakt hebben.
Heeft er iemand nog tips of andere opmerkingen? We willen niet voor grote onverwachte verrassingen komen te staan!