begin deze style steeds meer te snappen/waarderen
Related topics
Active topics in Andere muziek
Moderators
Oh die set van Jan Fleck bij de USB op Q-Base, deze muziek is live zo gigantisch veel dikker dan thuis. Er zit echt een enorme drive in, nauwelijks breaks, het is echt bijna nonstop raggen op deze muziek 
Even een oud setje ontstoft:
View on YouTube
Wat is Sutura een eindbaas
slappe Hardtechno en stevige Schranz in een, de overgang van de stijlen heeft ie echt mooi gedaan.
Vet mixwerk
View on YouTube
Wat is Sutura een eindbaas
Vet mixwerk
Denk dat Tech Dance ook wel hieronder past, dus bij deze:
View on YouTube
Brent Sadowick is echt een van mijn favoriete producers op het moment. Goddomme wat een skills heeft hij.
Dit nummer ramt zo lekker door, en zo lekker dansbaar
View on YouTube
Brent Sadowick is echt een van mijn favoriete producers op het moment. Goddomme wat een skills heeft hij.
Dit nummer ramt zo lekker door, en zo lekker dansbaar
Iemand een idee hoe dat nummer heet tussen 38:35-43:15?
Nog meer mensen van hier aanwezig 28 December op Awakenings Female Hard Techno Special? 
JazekerNemesyz wrote:Nog meer mensen van hier aanwezig 28 December op Awakenings Female Hard Techno Special?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANemesyz wrote:Nog meer mensen van hier aanwezig 28 December op Awakenings Female Hard Techno Special?
Bijna 100 % zeker
Ik moet alleen even wachten tot ik mijn salaris weer binnen heb, mocht het hals over kop bijna uitverkocht zijn, voordat ik mn salaris heb, haal ik het maar ff van mn spaarrekening, want ik wil dit niet missen 
Alleen al dat Daniela Haverbeck draait
Kon ik maar gaan *o* wil zo ontzettend graag. Ik geniet altijd van Miss Djax's setjes.
Kon ik maar gaan *o* wil zo ontzettend graag. Ik geniet altijd van Miss Djax's setjes.
Ophidian's hardtechno is echt goddelijk
Datenverarbeitungsanlage, The E-Ville, Head VI en The Tune With The Bassline 
Zijn nummer 149 dB Exposure knalt ook behoorlijk hard
Maar goed. Nu even het harde geschut!
View on YouTube

EDIT - moest nog heel even iets kwijt.
View on YouTube
Maar goed. Nu even het harde geschut!
View on YouTube
EDIT - moest nog heel even iets kwijt.
View on YouTube
Lekker nummer + een filmpje van Candy Cox. Ik vind helemaal goeie combinatie.
Jij gaat stiekem gewoon helemaal niet naar Awakenings voor de muziek, maar voor de mooie vrouwen achter de draaitafels